News

چه گلسی برای گوشی هواوی P60 Pro مناسب است؟

هواوی P60 Pro

آیا به دنبال گلس برای گوشی هواوی P60 Pro میگردید پس تا انتها همراه ما باشید تا یکی از بهترین‌های آنها را در وبلاگ هواوی به شما معرفی کنیم. کمتر کسی پیدا می‌شود که از محافظ صفحه برای گوشی هوشمند خود استفاده نکند حال این گوشی چه ارزان قیمت و اقتصادی باشد و چه پرچمدار و گران قیمت صفحه نمایش در هر دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند یک قطعه گران است چرا که از شیشه ساخته شده و وظیفه سنگینی در اسمارتفون ها به دوش میکشد و این موضوع یعنی اینکه باید بیشتر مراقب صفحه نمایش گوشی خود باشیم تا آسیب نبیند. حال برای محافظت بیشتر چه راهی به ذهن شما می‌رسد؟

مطمئناً اکثریت شما اولین راه را استفاده از گلس می‌دانید گلس‌ها محصولاتی هستند که می‌توانند با نصب روی نمایشگر موبایل لایه‌ای محافظ ایجاد کنند و نسبت به ضربه و خط و خش آن را ایمن سازند. در نگاه اول یک موضوع بسیار ساده به نظر می‌رسد اما دنیای گلس‌ها آنقدرها که فکر می‌کنید کوچک نیست. این دسته از لوازم جانبی موبایل انواع مختلفی دارند و هر کدام در بخشی خوب و در بخشی دیگر ضعیف عمل می‌کنند بنابراین قبل از خرید هر نوع گلسی باید با مشخصات آن آشنا شوید اما گلسی که امروز می‌خواهیم برای هواوی P60 Pro معرفی کنیم از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هواوی P60 Pro

شفافیت بالای گلس شیشه ای هواوی P60 Pro

 

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از محافظ صفحه در بازار لوازم جانبی وجود دارد که آنقدر این تنوع بالاست که شما قطعاً در انتخاب دچار مشکل خواهید شد و گاهاً به دلیل عدم دقت به یک سری نکات قبل از خرید دچار اشتباه در انتخاب می‌شوید و در نتیجه از خرید راضی نخواهید بود. و موضوع بدتر اینجاست که انتخاب اشتباه نه تنها برای شما نفعی نخواهد داشت بلکه هنگام حادثه ممکن است آسیبی جدی به نمایشگر گوشی وارد شود. اگر کمی با بازار لوازم جانبی موبایل آشنایی داشته باشید قطعاً برند رد لیبل را می‌شناسید و یا نامش به گوشتان آشنا خواهد بود. گلس گوشی هواوی P60 Pro که امروز قصد معرفی را داریم از همین برند است.

معرفی گلس شیشه‌ای رد لیبل برای گوشی هواوی P60 Pro

همانطور که می‌دانید این گوشی جدیدترین پرچمدار هواوی است که توسط این کمپانی معرفی شده و به تازگی وارد بازار ایران شده است. وقتی گوشی به تازگی وارد بازار رقابت می‌شود در ابتدا لوازم جانبی برای آن به سختی پیدا می‌شود و باید کمی زمان داد تا لوازم این گوشی نیز از راه برسند. مطمئناً در بازار ایران هم افرادی هستند که الان این گوشی را در اختیار دارند و با مشکل لوازم جانبی برای گوشی‌شان روبرو هستند اما جای هیچگونه نگرانی نیست نمایندگی رسمی هواوی در بازار ایران تمامی لوازم جانبی برند هواوی را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند که گوشی هواوی P60 Pro را هم شامل میشود.

اگر به دنبال محافظ صفحه‌ای هستید که کیفیت نمایشگر گوشی شما را کاهش ندهد بدون شک گلس شیشه رد لیبل بهترین گزینه است کیفیت ساخت بالا مقاومت بسیار بالا در برابر و خط و خش چسب بسیار قدرتمند تنها گوشه‌ای از گی‌های جذاب این محصول است که می‌توانید با اطمینان بالا ضمانت سلامت فیزیکی نمایشگر گوشی را به آن بسپارید. اگر گیمر باشید این موضوع برای شما بسیار اهمیت پیدا می‌کند چرا که افت کیفیت می‌تواند لذت بازی کردن را کاهش دهد و این موضوع برای افراد جامعه خوشایند نیست. نکته جالب اینجاست که بسیاری از افراد عادی هم به دلیل همین ایجاد افت کیفیت از نصب گلس خودداری می‌کنند.

هواوی P60 Pro

جنس شیشه ای گلس هواوی P60 Pro

 

شفافیت بسیار بالای این تصور را در ذهنتان ایجاد می‌کند که قطعاً زیر نور خورشید با انعکاس نور کیفیت دید کاهش می‌یابد اما اصلاً اینطور نیست این محصول به گونه‌ای ساخته شده که انعکاس نور را فیلتر می‌کند و حتی زیر نور مستقیم هم شاهد افت کیفیت نیستیم. ضخامت مناسب گلس را در برابر ضربه مقاوم می‌کند و از آنجایی که از جنس شیشه ساخته شده اگر ضربه سنگینی بر آن وارد شود خود شکسته می‌شود تا آسیبی به نمایشگر نرسد. و ویژگی جذاب دیگر که در ادامه به آن اشاره کردیم چسب بسیار با کیفیت گلس شیشه ای هواوی P60 Pro است حتماً با حباب‌هایی که زیر گلس هنگام نصب روی گوشی ایجاد می‌شود آشنایی دارید.

این حباب‌ها به دو دلیل ایجاد می‌شوند دلیل اول عدم دقت کافی در تمیزکاری قبل از نصب که با کوچک‌ترین گرد و غباری روی نمایشگر و نصب گلس دچار حباب می‌شوید پس قبل از اقدام کردن به نصب گلس حتماً نمایشگر را تمیز و عاری از هرگونه چربی و آلودگی کنید و سعی کنید از چسب یا ماده چسبنده دیگری برای جذب گرد و غبار استفاده کنید تا مطمئن شوید کاملاً تمیز شده است. ولی ایجاد حباب دلیل دیگری هم دارد و آن هم عدم استفاده از چسب بی کیفیت در گلس است که شما هرگز این موضوع را در گلس شیشه ای هواوی P60 Pro آن هم برند رد لیبل نمی‌بینیم چرا که از بالاترین متریال و کیفیت در تولید این محصول استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *