News

بررسی 4 ویژگی قاب سیلیکونی گوشی Mate 50 Pro

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی چه ویژگی‌هایی دارد آیا می‌توان به عنوان یک محافظ مطمئن برای گوشی از آن استفاده کرد اگر گوشی هوشمند در دستتان باشد امکان ندارد که از قاب برای محافظت بیشتر استفاده نکرده باشید. کاربران همیشه نگران این اتفاقند که آسیبی به گوشی وارد شود چرا که هزینه تعویض تعمیر و جایگزینی آن با مدل جدید امروزه بسیار سخت شده است. این موضوع در بخش گوشی‌های میان رده و اقتصادی پررنگ‌تر و محسوس‌تر است خرید گوشی پرچمدار هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد و هر کسی از عهده این هزینه بر نمی‌آید. هرچند در استفاده از قاب تفاوتی نمی‌کند که گوشی شما از کدام دسته است.

یک قاب با کیفیت باید در شرایط سخت کیفیت خود را به رخ بکشد یکی از این شرایط سخت سقوط گوشی از ارتفاع برخورد با جسم سنگین و یا تیز و مواردی از این دست است درست است که تنوع قاب‌ها در لوازم جانبی بسیار بالاست اما تنها چند دسته هستند که می‌توانند به شما این اطمینان را بدهند که آسیبی به گوشی شما در شرایط حادثه نمی‌رسد. یکی از این قاب‌های مطمئنی که می‌توانید با خیالی راحت آن را به عنوان محافظ گوشی خود انتخاب کنید قاب سیلیکونی است. در مقاله امروز هواوی ورلد قصد داریم 4 ویژگی محافظ سیلیکونی گوشی Mate 50 Pro را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی گوشی Mate 50 Pro رنگ سرمه ای

 

قاب سیلیکونی محافظ بسیار با کیفیت با ضخامتی بالا که می‌تواند در شرایط سخت و حوادث سنگین و نیمه سنگین گوشی را از آسیب دیدگی حفظ کند دلایلی که ما از محافظ استفاده می‌کنیم بسیار روشن است گوشی‌های هوشمند امروزی با تمام تلاش‌هایی که در روند بهبود خود داشته‌اند که البته این بهبودی در بخش مقاومت بدنه نیز صورت گرفته اما هنوز هم استفاده از قاب یک نیاز ضروری میان کاربران موبایل میباشد. این را می‌توان با مراجعه به تعمیرکاران سطح شهر دریافت که هنوز هم مده‌ای از آسیب‌های گوشی‌های هوشمند مربوط به صدمه‌های فیزیکی و شکستگی است.

4 ویژگی قاب سیلیکونی گوشی هواوی Mate 50 Pro

مقاومت بالا

یکی از ویژگی‌های مثبت قاب سیلیکونی مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خط و خش است به دلیل ضخامت مناسبی که دارد می‌تواند ضربات را دفع و از رسیدن آن به بدنه گوشی جلوگیری کند تا هیچگونه آسیبی به گوشی وارد نشود. شاید ضخامت بالا باعث ضخیم شدن بدنه گوشی شود اما قطعاً ارزش استفاده از این قاب بیش از این‌ها خواهد بود. معمولاً گوشی‌های هوشمند هنگام سقوط از لبه‌ها دچار آسیب دیدگی می‌شوند و این موضوع محافظت کامل را از جانب قاب‌ها الزامی می‌کند. بسیاری از محافظ‌های موجود در بازار به صورت کامل گوشی را پوشش نمی‌دهند و این نمی‌تواند قابی مطمئن برای گوشی باشد.

وزن

قاب‌ها به صورت دائمی روی گوشی ما قرار دارند و این موضوع یعنی موضوع وزن اینجا اهمیت بالایی پیدا می‌کند اگر قاب نتواند وزن مناسب خود را حفظ کند در بلند مدت کاربر را دچار خستگی خواهد کرد افزوده شدن وزن گوشی با وزن قاب شاید در ابتدا حس نشود اما این موضوع در زمان مشخص به طور محسوسی حس خواهد شد. قاب سیلیکونی با وجود ضخامت به بالا و محافظت قدرتمند از گوشی وزن بسیار مناسبی به همراه دارد. با توجه به اینکه این محافظ ضخامت بالایی دارد در ابتدا تصور می‌کنید که وزن زیادی هم خواهد داشت اما اینگونه نیست این محصول بسیار سبک و با طراحی استاندارد همراه می‌باشد.

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی گوشی Mate 50 Pro رنگ آبی

 

طول عمر بالا

به دلیل استفاده از متریال با کیفیت در تولید این محصول شما شاهد طول عمری بسیار مناسب برای قاب سیلیکونی هستید متاسفانه در بازار لوازم جانبی محصولات بسیار بی‌کیفیتی وجود دارند که در نگاه اول ظاهری جذاب و زیبا دارند اما به دلیل استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت در تولید و ساخت آنها در مدت کوتاهی آن زیبایی اولیه را از دست داده و حتی خاصیت حفاظتی شان نیز از بین می‌رود و عملاً بلااستفاده می‌مانند. اما قاب سیلیکونی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد میتواند تا سال‌های طولانی شکل اولیه خود را حفظ کرده و نقش محافظی معتبر را داشته باشد.

قیمت

یکی از بزرگترین چالش‌های مردم برای خرید قیمت است این فاکتور نقش مهمی در انتخاب کالا ایفا می‌کند که در قاب محافظ گوشی نیز استثنایی وجود نداشته و همین قانون حکمفرما می‌باشد. اگر مقالات گذشته وبلاگ درباره قاب سیلیکونی را لعه کرده باشید در آنجا اشاره کردیم که ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین جایگزین قاب‌های ژله‌ای محافظ‌های سیلیکونی هستند چرا که نه تنها کیفیت بالایی دارند بلکه از قیمت مناسبی هم برخورد دارند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید انواع لوازم جانبی برند هواوی را از جمله همین محافظ سیلیکونی از فروشگاه رسمی و نمایندگی معتبر هواوی در بازار ایران با بهترین قیمت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *