News

چه قابی برای گوشی هواوی P60 Pro مناسب است؟

هواوی P60 Pro

گوشی هواوی P60 Pro یک میان رده جذاب و قدرتمند از هواوی است که به تازگی وارد بازار ایران هم شده است بیشتر تمرکز این شرکت روی دوربین این محصول قدرتمند است. برای اولین بار در جهان هواوی از دیافراگم مکانیکی در دوربین اصلی این محصول استفاده کرده این بدین معناست که میزان گشادگی دیافراگم و جذب نور در لنز اصلی P60 Pro به صورت مکانیکی باز و بسته می‌شود تا میزان نوری که از محیط جذب می‌کند تا عکس با کیفیت‌تری بگیرد را کنترل کند و این خود یک اتفاق فوق العاده جذاب در اسمارت فون محسوب می‌شود. در ادامه با من در هواوی ورلد همراه باشید تا به موضوعی بسیار مهم و جذاب بپردازیم.

همانطور که گفتیم این گوشی به تازگی وارد بازار ایران شده پس قطعاً اگر دارنده آن باشید اولین مشکلی که با آن روبرو می‌شوید پیدا نکردن لوازم جانبی مناسب مانند قاب با کیفیت برای این گوشی است. گوشی هواوی P60 Pro تمام زور خود را زده که در قامت یک پرچمدار ظاهر شود اما اگر بخواهیم بی تعارف باشیم کمی با رقبای خود در برخی بخش‌ها مثل بپردازنده و نرم‌افزار عقب است. اما این مورد باعث نمی‌شود که آن را یک پرچمدار به حساب نیاوریم به هر حال گوشی جذابی طراحی با کیفیت و زیبایی دارد و به خصوص در رنگ طرح سنگ مرمر شکیل و باوقار خواهد بود. پس در ادامه با معرفی قاب برای این گوشی همراه ما باشید.

گوشی هواوی P60 Pro

قاب سیلیکونی گوشی هواوی P60 Pro رنگ سرمه ای

 

حتماً نام قاب سیلیکونی را شنیده‌اید بهترین پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین قاب‌های محافظ که می‌تواند با اطمینان کامل ضمانت سلامت گوشی شما را تضمین کند علاوه بر آن قیمت مناسبش باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند و اکثریت کاربران توانایی خرید آن را داشته باشند. در ادامه با معرفی قاب سیلیکونی گوشی هواوی P60 Pro در خدمت شما هستیم سعی می‌کنیم در این بخش تمام ویژگی‌های این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل به خرید مشخصات کامل آن را در اختیار داشته باشید. دانستن اطلاعات دقیق از قاب می‌تواند به انتخاب درست و بهینه کمک کند.

معرفی قاب با کیفیت برای گوشی هواوی P60 Pro

قاب سیلیکونی یکی از با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین محافظ‌هایی که می‌توانید برای گوشی خود انتخاب کنید می‌باشد بزرگ‌ترین برگ برنده این محصول قیمت رقابتی و بسیار مناسب آن است که بهترین جایگزین برای قاب‌های ژله‌ای به شمار می‌رود. ضخامت مناسب قاب‌های سیلیکونی می‌تواند میزان مقاومت گوشی را در برابر ضربه افزایش دهد که این موضوع باعث جلوگیری از هزینه‌های تعمیر و یا تعویض گوشی خواهد شد. پوشش کامل قاب سیلیکونی باعث شده تا بتواند محافظت را در بهترین شکل انجام دهد ضمن اینکه انعطاف پذیری بالا ضربات سنگین وارده را کنترل میکند.

گوشی هواوی P60 Pro

قاب سیلیکونی گوشی هواوی P60 Pro رنگ بنفش

 

یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های قاب سیلیکونی گوشی هواوی P60 Pro ظاهر کلاسیک و ساده آن است درست تو این بخش کاملا به طریقه افراد برمی‌گردد و ممکن است میان کاربران متفاوت باشد اما به هر حال ظاهر کلاسیک زیبایی خاص خود را دارد و طرفداران زیادی هم به همراه خواهد داشت. البته در بخش ظاهری باید به تنوع رنگی این محصول نیز اشاره کنیم که باعث شده تا سلیقه های مختلف را تحت پوشش خود قرار دهد و شما هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. ضمن اینکه رنگ‌ها در جذاب‌ترین و زیباترین حالت خود هستند تا بتوانند به شکیل شدن گوشی بیفزایند.

شما می‌توانید برای خرید انواع قاب و لوازم جانبی برند هواوی از جمله گوشی هواوی P60 Pro به نمایندگی رسمی هواوی در بازار ایران سر بزنید و تمامی محصولات را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت در کمترین زمان خریداری کنید. یکی از بزرگترین مزایای خرید از نمایندگی رسمی اطمینان از محصول خریداری شده از نظر کیفیت ساخت و اورجینال بودن آن است متاسفانه تعداد اری از فروشندگان قاب‌های فیک را به جای اورجینال به خریدار می‌فروشند و حتی در درصد بالایی از آنها به قیمت اورجینال به فروش میرسانند پس مراقب این موضوع باشید و از مراکز معتبر خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *