News

بهترین گلس گوشی هواوی P50

گوشی هواوی P50 پرچمدار سال‌های نه چندان دور هواوی است که هم اکنون نیز در دست بسیاری از کاربران وجود دارد همانطور که می‌دانید صفحه نمایش گوشی از جنس شیشه ساخته شده است و همین موضوع موجب می‌شود تا در برابر ضربه بسیار شکننده باشد. از طرف دیگر تعمیر و یا تعویض نمایشگر گوشی از هزینه برترین اقداماتی است که کاربر با آن روبرو خواهد شد اما بهترین راه برای محافظت بیشتر از نمایشگر گوشی چیست؟ بله درست است استفاده از گلس اما آیا تمام گلس‌ها می‌توانند این اطمینان را از سلامت گوشی به ما بدهند؟ بدون شک پاسخ منفی خواهد بود چرا که محصولات تقلبی و فیک در بازار لوازم جانبی بسیار زیاد است.

حال به سراغ معرفی انواع گلس‌ها می‌رویم

محافظ صفحه نمایش Privacy برای گوشی هواوی Huawei P50: این محافظ صفحه با فناوری حفاظت از حریم خصوصی طراحی شده است که آنچه را که افراد دیگر از زاویه می توانند ببینند در تلفن شما انجام می دهید را محدود می کند. حتماً برای شما پیش آمده که با او بسته به شغل و محل کارتان با افراد زیادی سر و کار دارید و معمولاً محل کار شما جای شلوغی است از طرف دیگر مجبورید از گوشی تلفن همراه خود مدام استفاده کنید اما از آنجایی که همیشه در معرض دید سایر افراد است از این کار خوشنود نخواهید بود. این نوع گلس‌ها حریم خصوصی شما را در این مکان‌ها حفظ خواهند کرد.

گوشی هواوی P50

شفافیت بالا و عدم افت کیفیت گلس شیشه ای گوشی هواوی P50

 

محافظ صفحه نمایش ضد نور آبی برای هواوی P50: این یک محافظ پلاستیکی انعطاف پذیر است که محافظت UV400، ضد الکتریسیته ساکن، رفع خستگی چشم ها و کمک به خواب بهتر را ارائه می دهد. دارای سختی 4H است که از صفحه نمایش شما در برابر خراشیدگی، خراشیدگی و علائم عادی سایش محافظت می کند. دارای فناوری خود ترمیم شوندگی است که محصول را قادر می سازد در 48 ساعت از خراش های جزئی بهبود یابد. حتما می‌دانید که طبق تحقیق پزشکان و محققان نور آبی باعث آسیب زدن به چشم خواهد شد این محافظ نور مضر آبی را از نمایشگر گوشی حذف و از آسیب چشم شما جلوگیری می‌کند

محافظ صفحه نمایش سرامیکی برای هواوی P50: حتماً از لفظ گلس نشکن اطلاع دارید و آن را در فضای مجازی یا از زبان فروشندگان لوازم جانبی موبایل شنیده‌اید این نوع گلس‌ها همان محافظ‌های سرامیکی هستند و با انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارند هرگز دچار شکستگی نمی‌شوند. محافظ‌های سرامیکی شاید در نگاه اول اقتصادی به نظر برسند اما آنها یک نقطه ضعف بسیار بزرگ دارند و آن هم عبور ضربه از خود به نمایشگر موبایل شماست بله این گونه محافظ‌ها فقط در برابر خط و خش مقاومت دارند و در برابر ضربه خیلی نمی‌توان روی آنها حساب کرد بنابراین شاید انتخاب خوبی نباشند.

گلس شیشه ای ردلیبل گوشی هواوی P50 ( پیشنهادی )

گلس شیشه‌ای گوشی هواوی P50 تمام نگرانی‌ها و نقطه ضعف‌های سایر محصولات مشابه را به طور کامل برطرف کرده است. کیفیت ساخت بسیار بالا و آن هم استفاده از شیشه در ساخت آن باعث شده تا شما حس محصولی با کیفیت را تجربه کنید. به دلیل ساخته شدن از جنس شیشه شاهد هیچگونه افت کیفیتی در نمایشگر نخواهید بود و این می‌تواند برای گیمرها و کسانی که با گوشی به تماشای ویدیو و محتوای چند رسانه‌ای می‌پردازند کاربردی باشد. ضخامت مناسب باعث شده هم مقاومت خوبی در برابر ضربه ایجاد کند و هم موجب افزایش ضخامت گوشی نشود.

گوشی هواوی P50

اندازه دقیق گلس شیشه ای گوشی هواوی P50

 

از دیگر نکات جذاب این محصول کیفیت چسب فوق العاده بالای آن است گلس هواوی گوشی هواوی P50 استفاده از یک چسب بسیار با کیفیت می‌تواند طول عمر بالایی را روی نمایشگر گوشی تجربه کند. این مسئله باعث می‌شود تا شما هنگام نصب شاهد هیچ‌گونه حبابی زیر محافظ صفحه نباشید و از بالاترین کیفیت صفحه نمایش خود استفاده کنید. از دیگر نکات جالب این محصول داشتن قابلیت ضد انعکاس نور است علی رغم اینکه از نوع شفاف ساخته شده اما در برابر انعکاس نور مقاوم است و می‌تواند در محیط‌های پرنور به کمک شما بیاید. خبر خوب برای کاربران اینکه نصب آسانی دارد و نیاز به متخصص نخواهید داشت.

ویژگی های گلس شیشه ای ردلیبل گوشی هواوی P50

  • مدل Red Label
  • کیفیت ساخت فوق بالا
  • گوشه های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم جذب رد چربی و یا لکه روی گلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *