News

لوازم جانبی هواوی P50

لوازم جانبی هواوی P50 را چگونه و از کجا تهیه کنیم ما برای خرید لوازم جانبی معمولاً به دو روش عمل می‌کنیم روش اول جستجو در فضاهای مجازی و بازارهای حضوری برای گزینش میان تعداد بالایی از محصولاتی است که معمولاً به دلیل تنوع بالا زمان‌های زیادی را هم از ما خواهد گرفت اما برخی دیگر از افراد هستند که خیلی درگیر اینجور اینگونه مسائل نیستند و معمولاً به اولین یا دومین گزینه‌ای که می‌رسند خرید خود را نهایی میکنند. اما اگر هر کدام از این روش‌ها را امتحان کنید ممکن است به گزینه درستی نرسید در مقاله امروز می‌خواهیم لوازم جانبی ضروری گوشی هواوی مدل P50 را به شما معرفی کنیم و نحوه خرید آن را نیزتوضیح دهیم.

مدت زیادی نیست که از عرضه گوشی هواوی P50 می‌گذرد از طرفی دیگر از طرف دیگر پرچمدار جدیدتر یعنی P60 نیز عرضه شده است. و این موضوع باعث شده تا حد نصاب دارندگان P50 به عدد معقولی برسد تا به امروز تعداد بسیاری از کاربران در دنیا این گوشی را در دست دارند و به دنبال لوازم جانبی آن هستند محصولاتی مانند قاب گلس که از الزامات گوشی‌های هوشمند امروزی محسوب می‌شود. اگر به دنبال قاب محافظی با کیفیت و مطمئن برای گوشی هواوی P50 هستید تا انتهای این مقاله را دنبال کنید. ما در ادامه به ویژگی‌های کامل این محصول خواهیم پرداخت و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

هواوی P50

قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50 رنگ سبز تیره

 

گوشی‌های هوشمند با تمام پیشرفت‌ها و ویژگی‌های مثبت جذابی که دارند اما بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند موضوع آنجا بدتر می‌شود که هزینه تعمیر آنها نیز بسیار بالاست پس بهترین راه جلوگیری از آسیب دیدن آنها با محصولاتی مانند قاب که تا حدود بسیار زیادی می‌تواند جلوی حوادث و آسیب‌پذیری گوشی را بگیرد اما نکته اینجاست که کیفیت در این موضوع حرف نخست را می‌زند محصولی که دارای کیفیت لازم نباشد نمی‌تواند محافظ خوبی هم برای گوشی باشد. و نکته جالب اینکه تا به امروز بهترین و ارزان‌ترین راه استفاده از همین محافظ‌های موجود در بازار است.

معرفی قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50

حتماً در داخل جعبه‌های برخی از گوشی‌ها قاب‌های ژله‌ای را که تولید کننده به صورت پیش فرض قرار می‌دهد دیده‌اید درست است که وجود آن می‌تواند یک امتیاز مثبت تلقی شود و به هر حال می‌تواند یک محافظت حداقلی از گوشی را انجام برساند اما به دلیل ضخامت کم و جنس نرم خاصی که دارد خیلی نمی‌توان روی ضربات نیمه سنگین و سنگین حساب کرد و شما فقط باید برای جلوگیری از خط و خش از این قاب استفاده کنید. به همین دلیل بسیاری از کاربران از این محافظ‌ها استفاده نمی‌کنند و جداگانه برای گوشی خود قاب تهیه می‌کنند قاب سیلیکونی بهترین و ارزان‌ترین جایگزین قاب‌های ژله‌ای است.

هواوی P50

قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50 رنگ بنفش

 

قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50 با متریال بسیار با کیفیت و درجه کیفی اورجینال در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید از طریق فروشگاه هواوی که نمایندگی رسمی این کمپانی در بازار ایران است خریداری کنید. از ویژگی‌های بارز این قاب می‌توان به ضخامت مناسب برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه و همچنین وزن سبک در کنار انعطاف پذیری مناسب اشاره کرد. شکل ظاهری این قاب در دسته محافظ‌های کلاسیک قرار می‌گیرد و بسیار ساده‌تر راهی شده و برای کسانی که خیلی ‌های شلوغ را نمی‌پسندند گزینه مناسبی است. البته تنوع رنگی در این محصول بسیار بالاست.

همین ضخامت بالا باعث شده تا مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان دهد ضمن اینکه داخل آب از پارچه استفاده شده تا هیچگونه آسیبی به قاب پشتی وارد نشود اما نکته‌ای که در مورد این قاب وجود دارد محافظت صفحه نمایش است که به دلیل کمی برجستگی در لبه نمایشگر این محافظ میتواند از ضربات ناشی از سقوط گوشی از ارتفاع که ال سی دی را تهدید می‌کند مقاومت کند همچنین همین ویژگی به صورت مشابه در محافظت از دوربین‌ها نیز وجود دارد که آب سیلیکونی را به یکی از ارزنده‌ترین آب‌های گوشی بدل کرده است که می‌توانید برای گوشی هواوی P50 تهیه کنید.

ویژگی های قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50

  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *