News

ارزانترین قاب سیلیکونی هواوی P50

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی و قاب فیبر کربن دو محافظ پرطرفدار با کیفیت و مقاوم بازار لوازم جانبی موبایل هستند که اگر از دنبال کنندگان وبلاگ هواوی ورلد باشید با نام این دو به صورت کامل آشنایی دارید. امروز می‌خواهیم درباره محافظ فیبر کربن پرچمدار هواوی یعنی P50 صحبت کنیم و آن را با رقیب بسیار سخت خود یعنی فیبر کربن مقایسه کنیم پس اگر قصد خرید قاب محافظ برای این گوشی را دارید تا انتها همراه من باشید تا بهترین انتخاب را برای شما رقم بزنیم. کاربران معمولاً به دنبال محافظ مقاوم می‌گردند تا بتواند در برابر حوادث سنگین هم عملیات حفاظت را به خوبی انجام دهد و آسیبی به گوشی نرسد.

نکته‌ای که باید در اینجا به آن توجه کنید در وهله اول کیفیت محصولی است که قصد خرید آن را دارید این فاکتور حرف اول را خواهد زد و بسیار تعیین کننده خواهد بود. قاب محافظی که کیفیت ساخت خوبی نداشته باشد قاعدتاً نمی‌تواند از سلامت گوشی شما محافظت کند و ضامن آن باشد. نکته دوم بودجه‌ای است که برای خرید قاب در نظر گرفته‌اید و بسیاری از کاربران از ابتدا به این نکته توجه می‌کنند. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا قاب سیلیکونی توان حفظ امنیت فیزیکی گوشی ما را دارد یا نه؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را به صورت کامل بدهیم.

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی هواوی P50 رنگ مشکی

 

همانطور که می‌دانید قیمت گوشی‌ها امروزه بسیار بالا رفته و همین موضوع موجب می‌شود تا کاربران نتوانند به سادگی اقدام به تعویض گوشی با مدل جدیدتر و یا در صورت آسیب دیدن و خرابی پی تعمیر آن باشند. با این اوصاف این نکته به ما گوشزد می‌شود که بیشتر باید مواظب گوشی خود باشیم و برای مراقبت بیشتر استفاده از قاب بهترین راه است. استفاده از این محصولات نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه شما خواهد شد بلکه هنگام فروش آن با قیمتی بالاتر به فروش خواهد رسید. محصولی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد قاب سیلیکونی گوشی هواوی P50 است.

معرفی و بررسی قاب سیلیکونی هواوی P50

اگر بخواهید محافظی با کیفیت برای گوشی خود خریداری کنید باید به نسبت کیفیت هزینه را افزایش دهید و این امری واضح و روشن است اما اگر محصولی به شما معرفی کنیم که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی هم داشته باشد میتواند گزینه بسیار جذابی برای خرید لقب بگیرد. قاب سیلیکونی قطعاً یکی از این محصولات خواهد بود که نسبت به قیمتش کیفیت مثال زدنی و فوق العاده‌ای خواهد داشت و شما را از مراجعه به هرگونه تعمیرکاری بابت آسیب‌های فیزیکی بی‌نیاز میکند. طراحی ساده و کلاسیک قاب میتواند طرفداران این سبک را خوشحال کند.

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی هواوی P50 رنگ سرمه ای

 

مهمترین نکته‌ای که در قاب گوشی اهمیت دارد میزان مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش است ردهنده‌ترین صحنه برای هر کاربری دیدن خط و خش‌های ریز یا درشت روی پنل پشتی گوشی خواهد بود. معمولا ما گوشی را داخل جیوه شلوار یا لباس قرار می‌دهیم که ممکن است به موجب برخورد با دکمه‌های فلزی برخی شلوار و یا لباس‌ها و یا در مجاورت بودن کلید و ابزارهایی مثل این باعث ایجاد خط و خش‌های ریز روی گوشی شوند که نه تنها موجب آزردگی کاربر بلکه باعث افت قیمت گوشی خواهد شد قاب سیلیکونی این مشکل را به صورت کامل برطرف خواهد کرد.

ضخامت مناسب این قاب باعث می‌شود تا گوشی در برابر هرگونه ضربه و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد ضمن اینکه علاوه بر این ضخامت شما شاهد وزنی سبک و مناسب خواهید بود که در استفاده‌های طولانی مدت شما را دچار مشکل نخواهد کرد. پوشش کامل و ۱۰۰ درصدی قاب سیلیکونی باعث خواهد شد تا گوشی در تمام زوایا تحت پوشش قرار داشته باشد و عملیات حفاظت به بهترین شکل انجام گیرد. از ویژگی‌های مثبت و برجسته این محصول می‌توان به تنوع رنگی بسیار بالا اشاره کرد که باعث افزایش سلایق مختلف در انتخاب‌ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *