News

لوازم جانبی هواوی P30 Pro

هواوی P30 Pro

هواوی P30 Pro خاطرات خوبی را از یک پرچمدار برای کاربران هواوی به یادگار گذاشت. گوشی‌های پرچمدار به صورت سالیانه معرفی می‌شوند میان رده‌ها هم در این بین با الهام گیری از پرچمداران سعی می‌کنند بازار خوبی را برای خود به وجود بیاورند اما وقتی کاربری یک گوشی گران قیمت را خریداری می‌کند به طور قطع چند سال از آن استفاده خواهد کرد. چرا که معمولاً این دسته از گوشی‌ها از کیفیت ساخت و ت خوبی برخوردارند و تا چند سال می‌توانند شما را از خرید گوشی جدید بی‌نیاز کنند پس نیاز به لوازم جانبی دارید که بتوانید بیشتر از آن محافظت کنید محصولاتی مثل قاب و گلس که تقریباً عضو ثابت سبد خرید میباشد.

اگر گوشی هواوی P30 Pro را در دست دارید و به دنبال خرید لوازم جانبی آن هستید ادامه این مقاله را هرگز از دست ندهید چرا که می‌خواهیم یک قاب و یک گلس با کیفیت را معرفی کنیم که بتوانید به خوبی از گوشی خود در برابر حوادث ناخواسته محافظت کنید. تنوع بالا در بازار لوازم جانبی باعث شده تا انتخاب کاربران کمی با چالش‌ مواجه باشد و نتوانند به خوبی بهترین گزینه را برای خود برگزینند در میان این تعداد انبوه گلس‌ها و قاب‌هایی در بازار وجود دارد باید مدت زیادی را جستجو کنید تا بتوانید به یک گزینه ایده‌آل برسید این در حالی است که شما در آن بین در دام محصولات تقلبی و فیک نیفتید.

معرفی لوازم جانبی هواوی P30 Pro (قاب و گلس)

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم بازار لوازم جانبی موبایل نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر مملو از اجناس غیر اصل و به اصطلاح فیک است که ممکن است شما نیز در دام آن‌ها گرفتار شوید. اگر از قاب و یا گلس تقلبی استفاده کنید نه تنها محافظتی از گوشی شما نخواهد شد بلکه احتمال آسیب پذیری آن را افزایش خواهد داد. متریال بی‌کیفیت طراحی غیر استاندارد و تغییر شکل ظاهری آن هم در مدت کوتاهی از ویژگی‌های بارز محصولات فیک به شمار می‌رود.  برای محافظت بیشتر از گوشی خود سعی کنید از محصولات اورجینال استفاده کنید.

هواوی P30 Pro

قاب فیبر کربن هواوی P30 Pro

 

قاب فیبر کربن

ما بارها و بارها درباره قاب فیبر کربن صحبت کردیم از ویژگی‌های بارز آن گفتیم و با محصولات رقیبش مقایسه نمودیم قاب فیبر کربن به دلیل وزن سبک و استحکام فوق العاده بالا مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفته است دلیل نامگذاری این محصول به فیبر کربن طرح فیبر کربنی است که در پشت قاب نقش بسته است که تاثیر بسزایی هم در زیبایی بخشیدن به محصول دارد. پلاستیک فشرده شده بسیار مقاوم باعث شده تا محصول یکی از مقاوم‌ترین محافظ‌های گوشی هوشمند در بازار لقب بگیرد عدم تغییر شکل ظاهری به دلیل مواد اولیه با کیفیت میتواند شما را تا چند سال از خرید قاب بی‌نیاز کند.

هواوی P30 Pro دارای طراحی جذاب از جنس شیشه است که نشانه‌های یک پرچمدار را با خود به همراه دارد و از پوشش‌های محافظتی مثل گوریلا گلاس هم استفاده می‌کند اما این موضوع نمی‌تواند گوشی هواوی P30 Pro را در برابر هر حوادثی ایمن نگه دارد شما می‌توانید با استفاده قاب فیبر کربن این ایمنی را تا چند برابر افزایش دهید از آنجایی که لبه‌های این قاب کمی ارتفاع دارند عملاً از نمایشگر هم محافظت می‌شود ضمن اینکه این موضوع در پنل دوربین اصلی نیز وجود دارد و می‌تواند از لنز دوربین‌ها هم محافظت کند. و این یک ویژگی منحصر به فرد برای قاب فیبر کربن گوشی هواوی P30 Pro میاشد.

هواوی P30 Pro

گلس شیشه ای هواوی P30 Pro

 

گلس شیشه ای فول چسب

صفحه نمایش یکی از آن قطعات موبایل است که نه تنها وظایف زیادی را در گوشی‌های هوشمند به دوش می‌کشد بلکه قیمت بسیار بالایی نیز دارد از طرفی دیگر اگر این بخش دچار مشکل شود شما قطعاً تجربه خوبی از گوشی نخواهید داشت. همانطور که می‌دانید نمایشگرهای موبایل از جنس شیشه ساخته شدند و همین موجب شده تا در برابر ضربه بسیار حساس باشند پس باید برای حفاظت بیشتر از آنها فکری کرد تا به امروز بهترین راه استفاده از گلس‌هایی است که در بازار لوازم جانبی در انواع و اقسام مختلف وجود دارد. برای نتیجه‌گیری بهتر توصیه می‌شود از گلس شیشه‌ای استفاده کنید

این محصول با توجه به اینکه از جنس شیشه ساخته شده دارای شفافیت فوق العاده بالایی است و این موضوع باعث می‌شود با افت کیفیتی مواجه نباشید و از حداکثر روشنایی و کیفیت صفحه نمایش بهره ببرید ضمن اینکه این گلس طوری طراحی شده که در برابر انعکاس نور مستقیم خورشید مقاوم است و اجازه نمی‌دهد تا جزئیات نمایشگر با تابش نور از بین برود. نکته جذاب دیگر این محصول چسب فوق العاده قدرتمند آن است که باعث شده تا هم حبابی در هنگام نصب کردن در نمایشگر ایجاد نشود و هم عمر بالاتری را نسبت به محصولات مشابه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *