News

گلس نشکن سرامیکی برای گوشی های هواوی

گلس نشکن برای گوشی های هواوی همانطور که میدانید برند چینی در بازار کشورمان مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت در ابتدا هواوی برای جذب مخاطب بیشتر به سوی تولید گوشی‌های ارزان قیمت با امکانات مناسب رفت که همین سیاست باعث استقبال شدید طرفداران ایرانی خود شد قیمت مناسب همیشه یکی از فاکتورهای مهم محصولات هواوی و یک اهرم فشار برای دیگر رقیبان خود در سطح جهان بوده است. ما امروز در مجله خبری هوآوی ورلد میخواهیم درباره گلس های سرامیکی که به نام گلس های نشکن شناخته می شوند صحبت کنیم و از ویژگی های آن ها برای شما بگوییم. تا انتها همراه ما باشید.

اصلاً منظور از گلس نشکن چیست آیا گلس نشکن که دچار شکستگی نشود گزینه مناسبی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی هست این نوع گلس‌ها محافظ‌های سرامیکی نامیده می‌شوند که به دلیل استفاده از متریال خاص انعطاف پذیری بالایی دارند و دچار شکستگی نمی‌شوند اما چیزی که باید اینجا به آن اشاره کنیم این است که این محافظ‌ها فقط در برابر خط و خش مقاومت دارند و هنگام بروز ضربات سنگین به نمایشگر گوشی آسیب وارد می‌شود چرا که ضربه را از خود عبور می‌دهند. البته گوشی‌هایی که دارای گوریلا گلس هستند گزینه مناسب‌تری برای این محافظ‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند تا حدودی محافظت را انجام دهند.

قبل از اینکه به سراغ معرفی گلس های نشکن برویم ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا ما باید برای حفاظت بیشتر از گلس استفاده کنیم و یا به عبارت دیگر آیا استفاده از محافظ صفحه ۱ امر الزامی است یا خیر برای پاسخ دادن به این سوال به طور قطع باید بگویم که بله استفاده از گلس یک الزام است چرا که در صورت آسیب دیدن نمایشگر گوشی شما مطمئناً متحمل هزینه های بسیار سنگینی خواهید شد. اما فقط هزینه نیست که در اینجا شما را به چالش خواهد کشید صفحه نمایش یک قطعه بسیار حساس در گوشی موبایل است و باز کردن و تعویض آن به دقت تمرکز و تخصص بسیار بالایی نیازمند است.

گلس نشکن

پوشش کامل گلس نشکن (سرامیکی)

 

از طرفی دیگر یافتن قطعات اصل و جایگزینی آن با قطعه معیوب از دیگر دردسر های این بخش است. تعمیر گوشی توسط افراد غیر متخصص و نابلد میتواند زیان های شما را تا چندین برابر افزایش دهد و حتی منجر به از دست رفتن کلی گوشی شما شود پس در انتخاب مراکز تعمیر نهایت دقت را داشته باشید و دستگاه خود را به مراکز معتبر و متخصص برای انجام تعمیرات بسپارید همانطور که میدانید در چند سال اخیر استفاده از گوریلا گلس ها در گوشی ها هم گیر تر شده و حتی راه خود را به گوشی های میان رده هم باز کرده قابلیتی که ما تنها در پرچم داران و بالا رده ها میدیدیم. و این خبر خوبی برای کاربران موبایل است.

درست است که این قابلیت تا حد بسیار زیادی توانسته جلوی حوادث و اتفاقات ناخواسته را بگیرد اما همچنان احتمال شکستن صفحه نمایش کم نیست بزرگترین معضل کاربران گوشی هوشمند برای استفاده از محافظ صفحه شکستن آنهاست که معمولاً با تعویض گاه و بی گاه و متعاقباً هزینه های بیشتر این مشکل را برطرف می کنند اینجاست که گلس نشکن یا سرامیکی به کمک شما خواهد آمد چرا که در این محصول به هیچ عنوان امکان شکستن وجود ندارد چرا که مواد تشکیل دهنده آن از ذرات سرامیک و پلاستیک با کیفیت ساخته شده و بسیار قابل انعطاف است. اما همانطور که گفتیم در برابر ضربه خیلی مقاومت ندارند.

بررسی ویژگی ها و نقاط قوت گلس نشکن

حال به بررسی کامل این محصول می پردازیم تا شما در انتخاب خودکار راحت تری را در پیش داشته باشید از ویژگی های بارز آن می‌توان به نشکن بودنش اشاره کرد که بزرگترین برگ برنده گلس های سرامیکی است این نوع گلس ها به واسطه استفاده از ذرات ریز سرامیکی و ادغام آنها با پلاستیک های مقاوم با مکانیزم خاص تولیدی که دارند به هیچ عنوان شکننده نیستند و همین عامل موجب شده تا با نام گلس نشکن شناخته شوند از این رو می تواند در صرف هزینه کاربران بسیار موثر باشد اگر به دنبال محافظ صفحه می گردید که عمر مفید بالایی داشته باشد گلس های سرامیکی بهترین انتخاب برای شماست.

یکی از نقاط قوت های سرامیکی که معمولاً کاربران موبایل مشکلات عدیده‌ای با آنها دارند نحوه نصب گلس است و بسیاری از عموم مردم بر این باورند که برای نصب حتماً باید به متخصص مراجعه کنند چرا که فکر می کنند نصب محافظ صفحه کار بسیار پیچیده و سختی است در صورتی که همیشه اینطور نیست گلس نشکن یا همان سرامیکی به دلیل نوع و جنس ای که دارد نصب آن نیز پیچیدگی خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید خود را با کمی دقت و حوصله به خوبی آن را روی نمایشگر گوشی نصب کنید. این ویژگی می تواند بسیار کاربردی باشد و شما را از هزینه های اضافه منع کند. ضمن اینکه در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.

تفاوت یک گلس خوب با گلس بد

وقتی نسبت به خرید گلس در سطح بازار و یا فروشگاه های اینترنتی اقدام میکنید به دنبال بهترین محصول می گردید اما این بهترین بودن چه فاکتورها و ویژگی‌هایی می‌شود که می‌تواند نیاز شما و انتظاراتتان را در برابر آن محصول برآورده کند مطمئناً قیمت نمی‌تواند مولفه بزرگی برای انتخاب محصولی با کیفیت باشد و اگر بر این باور هستید که محصولی که گران تر است کیفیت بهتری دارد باید به شما بگویم که لزوماً این طور نیست. بزرگترین چیزی که گلس خوب را از بد جدا می‌کند کیفیت ساخت است که معمولاً با چشم قابل تشخیص است و نیازی به دستگاه و متخصص خاصی در این زمینه نیست. آیا هنوز هم تمایل به خرید گلس نشکن دارید؟

گلس نشکن

انعطاف پذیری بالای گلس نشکن (سرامیکی)

 

مورد بعدی که در تشخیص گلس با کیفیت باید مورد توجه قرار بگیرد چسب به کار رفته در محصول است همانطور که می‌دانید بسیاری از کاربران پس از نصب گلس شاهد حباب های ریز و درشتی زیر آن خواهند بود که این موضوع بسیار برای آنها آزاردهنده است و موجب کاهش شدید کیفیت صفحه نمایش خواهد شد برای جلوگیری از این اتفاق علاوه بر تمیز بودن نمایشگر و عدم وجود پرز های ریز در محیط نصب گلس یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است چسب به کار رفته در محافظ است که در صورت ضعیف بودند باز هم شاهد حباب خواهیم بود این مورد در محافظ های تقلبی به وفور دیده می شود.

راهنمای خرید گلس نشکن ( سرامیکی )

حال که با گلس نشکن یا همان سرامیکی آشنا شدید نوبت به چگونگی و نحوه خرید این محصول میرسد ن‌طور که می‌دانید در عصر امروز که عصر فناوری و تکنولوژی های روز دنیا دیگر خرید به سختی گذشته نیست که ساعت ها در بازار جستجو کنید و به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید که این راه علاوه بر صرف هزینه های زمانی بسیار زیاد شما مجبور بودید در شهرهای شلوغ و آلودگی هوا و ازدحام شدید جمعیت و خودروها را نیز تحمل کنید اما امروزه با گسترش اینترنت و فروشگاه های اینترنتی این مشکل حل شده فروشگاه هواوی ورلد وقتی یکی از بزرگترین مراجع تهیه لوازم جانبی این برند در بازار ایران محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *