گلس هوآوی Nova 9

گلس نشکن رد لیبل برای گوشی Huawei Nova 9

گلس نشکن رد لیبل چه نوع گلسی است؟ وقتی گوشی جدید می خرید و یا محافظ صفحه دچار ترک شکستگی و یا خرد شدن میشود به سرعت به سراغ خرید یک محافظ صفحه جدید که به نام گلس معروف است می روید و به سرعت آن را تعویض کنید. این موضوع نشان از اهمیت و حساسیت بسیار بالای صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی دارد قاعدتاً باید برای حفاظت بیشتر آنها در تلاش باشیم امروز درباره محافظ صفحه خوشنام رد لیبل صحبت خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید محافظ هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

گلس ها بدون شک یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی حوزه موبایل هستند شاید در اطراف شما افرادی را دیده باشید که در مدت کوتاهی چند گلس تعویض می کنند حتی برخی از آنها با هیچگونه ضربه شدید و یا حادثه خاصی نداشته اما از آنجایی که کیفیت خوبی ندارند بسیار شکننده و کوچکترین حادثه دچار ترک و شکستگی می شود این موضوع به دلیل عدم کیفیت لازم در آن محصول است عدم استاندارد لازم در تولید آن نیز مزید بر علت خواهد شد. یکی از حیاتی‌ترین مسائل در زمینه خرید گلس کیفیت ساخت آن است که بسیار مهم است.

معمولا گوشی های میان رده از درجه محافظ صفحه بالایی از جانب کمپانی سازنده برخوردار نیستند از این رو نصب محافظ صفحه روی این گوشی ها از اهمیت و حساسیت بسیار بیشتری نسبت به اسمارت فون های پرچمدار و بالا رده برخوردار است چرا که آنها به دلیل متریال با کیفیت و همچنین استفاده از گوریلا گلس ها به صورت پیش فرض از طرف شرکت سازنده از مقاومت بسیار بیشتری بهره میبرند اما در هر صورت نصب گلس برای هر دسته از گوشی هوشمندی واجب و مهم می باشد. معیار شما برای انتخاب محافظ صفحه چیست و به چه نکاتی هنگام خرید توجه می کنید؟

گلس نشکن

بسته بندی گلس نشکن ردلیبل

کاربران گوشی موبایل هنگامی که برای خرید گلس برای گوشی خود به بازار و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند به دنبال محافظی هستند که از مقاومت بیشتری نسبت به سایر محصولات برخوردار باشد اما برخی از آنها گام را از این هم بلندتر برداشتند و به دنبال محصولی می گردند که به هیچ عنوان دچار شکستگی , ترک و از بین رفتن نباشد. باید به شما بگویم که همچین محصولی در بازار وجود ندارد به استثنای محافظ های سرامیکی که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری و نوع ذرات سرامیکی به کار رفته در تولید آنها خاصیت شکستگی ندارند اما به صورت کلی تمام محافظ ها شکننده اند.

گلس نشکن که این روزها در بازار لوازم جانبی موبایل بسیار معروف شده و سر زبان‌ها افتاده معمولاً گلس هایی هستند که از جنس سرامیک و ذرات پلاستیک ساخته شده اند و از ذرات ریز در تولید آن استفاده شده است که به نام گلس های سرامیکی معروف اند اما آیا همیشه این نوع گلس ها که احتمال شکستن در آنها وجود ندارد مناسب ما خواهد بود پاسخ کاملا منفی است چرا که هر محافظ صفحه کارکرد و وظیفه خاصی دارد و نمی توان گفت که این گلس ها صددرصد می‌توانند راه حل مشکل ما باشند. اگر فکر می‌کنید که نشکستن گلس بهترین راه برای محافظت از صفحه نمایش است اشتباه می کنید.

میتوان با معیار قرار دادن خصوصیاتی مثل مقاومت بالا , عبور ندادن ضربه و فشار به ال سی دی گوشی , متلاشی نشدن و حتی استفاده از چسب با کیفیت در انتخاب گلس موفق بوده و تا حداکثر ممکن از ال سی دی گوشی محافظت کنیم این گلس ها با وجود ظاهری بسیار ساده و قیمتی ارزان تاثیر بسیار زیادی در میزان سلامتی و مقاومت صفحه نمایش گوشی شما دارند. سعی کنید همیشه از آن ها برای گوشی هوشمند خود استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم در گوشی های میان رده استفاده از این لوازم جانبی بیش از پیش اهمیت پیدا خواهد کرد.

ویژگی های گلس نشکن  رد لیبل Huawei Nova 9

مقاومت بی نظیر گلس رد لیبل باعث شده تا لقب گلس نشکن را به او بدهند این محافظ از مواد اولیه بسیار با کیفیت در کنار مکانیزم تولید کاملا استاندارد و اصولی باعث شده تا مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان دهد و به خوبی می تواند از صفحه نمایش گوشی شما محافظت کند شفافیت بالا مقاومت و کیفیت فوق العاده و همچنین چسب بسیار قوی برخی از ویژگی های اصلی این محصول به شمار می رود که در ادامه به توضیحاتی کامل راجع به آنها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است دارا بودن خصوصیات مورد اشاره نشان اصل بودن اورجینال بودن کالا دارد.

گلس نشکن

شفافیت بالای گلس نشکن ردلیبل

مقاومت در برابر ضربه: یکی از ویژگی‌های بسیار عالیه این محافظ صفحه مقاومت بالای آن در برابر ضربات سنگین و نیمه سنگین می‌تواند به خوبی آنها را دفع و برخورد آنها به گوشی هوشمند جلوگیری کند. آمارها نشان می دهد بیشترین درصد آسیب دیدگی گوشی ها در بخش صفحه نمایش به شکستگی و یا ترک خوردگی به خاطر برخورد با اجسام سخت یا تیز رخ می دهد و بیشتر گوشی ها از این بخش مورد صدمه واقع می شوند. این مطلب را در نظر داشته باشید که قطعه نمایش موبایل جزو گران ترین قطعات این گجت محسوب می شود و حفظ آن حیاتی خواهد بود.

شفافیت بالا: بسیاری از کاربران هنگامی که نسبت به نصب محافظ صفحه برای گوشی خود اقدام می کند علاوه بر اینکه به دنبال گلس نشکن می گردند تمایل دارند که کیفیت نمایشگر موبایل شان دچار افت نشود متاسفانه بسیاری از گلس های بی کیفیت در بازار وجود دارند به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب در تولید این محصولات موجب افت شدید کیفیت نمایشگر موبایل خواهند شد. اگر گیمر هستید و با گوشی خود زیاد بازی می کنید و یا اهل تماشای فیلم داخل گوشی هستید شفافیت بالا می‌تواند کمک بسیاری در افزایش کیفیت دید شما داشته باشد.

قیمت مناسب: یکی از مهمترین خصوصیات گلس نشکن رد لیبل قیمت بسیار مناسب آن است که باعث می شود اکثر کاربران مشکلی در باب هزینه محصول نداشته باشند. مهمترین نکته در بخش قیمت این است که همیشه گران قیمت بودن تضمین کننده کیفیت برتر محصول نیست بسیاری از محصولات موجود در بازار هستند که قیمت سرسام‌آوری دارند ولی از کیفیت خوبی هم برخوردار نیستند پس نباید برای یافتن یک محافظ باکیفیت با متر و معیار قیمت سنجیده شود و این یک اشتباه است که می تواند شما را با پرداخت هزینه های بیهوده و گزاف روبرو کند.

2 نظر در “گلس نشکن رد لیبل برای گوشی Huawei Nova 9

  1. زرقانی گفت:

    نحوه سفارش وقیمت. ممنون میشم

    1. Noraini گفت:

      سلام تماس بگیرید با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *