لوازم جانبی Huawei Nova 9

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

گلس نشکن چیست؟ در ابتدا باید از خود بپرسیم که آیا اصلا چنین محصولی وجود دارد؟ همه ما می دانیم گوشی های امروزی با صفحه نمایش های بزرگ خود تحول بزرگی در دنیای فناوری به وجود آوردند اما این صفحه نمایش بزرگ از فرمان لمسی نیز بهره می برد یک نقطه ضعف بسیار بزرگ دارد و آن هم آسیب پذیری آن در برابر ضربه می باشد که بخش اعظمی از این مورد به دلیل استفاده از شیشه در ساخت نمایشگر است که تاکنون راه جایگزین دیگری نیز برای شیشه یافت نشده چرا که شیشه می تواند تصویر را به بهترین شکل ممکن به شما نمایش دهد اما برای جلوگیری از آسیب دیدگی نمایشگر چه باید کرد؟

در حال حاضر بهترین راه برای حفاظت از این قطعه ارزشمند و حساس استفاده از محافظ نمایشگر یا همان گلس است که در میان مردم شناخته شده است اما این محصولات انواع مختلفی دارند و در نوع های گوناگونی به بازار عرضه شدند که هرکدام از میزان مقاومت شفافیت و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند که شاید این حجم از تنوع بسیاری از کاربران موبایل را دچار سردرگمی کند و نتوانند به درستی محصول مناسب خود را تهیه کنند نگران نباشید ما در مقاله امروز هواوی ورلد به بهترین شکل ممکن مناسب ترین گلس برای یکی از پرفروش ترین محصولات هوآوی یعنی Nova 9 را به شما معرفی خواهیم کرد.

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

شفافیت بالای گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

 

همان‌طور که می‌دانید این گوشی یک محصول اقتصادی است که با امکانات مناسب و قیمت رقابتی به بازار عرضه شده شرکت های سازنده تلفن همراه برای کاهش هزینه تولید این دسته از گوشی ها و در ادامه برای کمتر شدن قیمت نهایی محصول که به نفع مشتری نیز به پایان برسد سعی می کنند هزینه های تولید خود را تا جایی که ممکن است کاهش دهند یکی از این بخش ها متریال تولید محصول است که معمولاً شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه از این بخش به خوبی استفاده می کند و در موارد بعدی مشخصات سخت افزاری میزان حافظه داخلی ظرفیت باتری که باعث کاهش و افزایش قیمت گوشی میشود.

گلس نشکن چیست؟

چیزی که روشن است این است که گوشی های میان رده به نسبت گوشی های بالارده و پرچمدار از مقاومت کمتری برخوردارند پس باید بیشتر مراقب آنها باشیم. یکی از این بخش هایی که همیشه در معرض خطر بوده صفحه نمایش موبایل است که متاسفانه در صورت آسیب دیدن هزینه های سنگینی را نیز به دوش کاربر خواهد گذاشت و یکی از گران قیمت ترین قطعات موبایل به شمار می رود که پس از آسیب دیدن چالش های بزرگی پیش روی صاحبان گوشی خواهد بود چالش هایی مثل یافتن تعمیرکار مجرب برای انجام تعمیر , پیدا کردن قطعه اصلی دقیقا مشابه با نمونه خود که این بخش از بزرگترین معضل های پروژه تعمیر میباشد.

در آخر نیز موضوع هزینه که معمولاً رقم بالایی را شامل می شود و کاربران در بسیاری از موارد به دلیل هزینه های بالا از انجام تعمیر خودداری میکنند. اما برای جلوگیری از این دردسر های گوناگون راه حل بسیار ساده و ارزان وجود دارد و آن هم استفاده از محافظ نمایشگر یا همان گلس است که در در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم اما موضوع اصلی ما گلس نشکن هستند که معمولاً بسیاری از کاربران آشنایی کامل با آنها ندارند و متاسفانه بسیاری از فروشندگان نیز از این ناآگاهی سوء استفاده کرده و محصولات بی کیفیت و نامرغوب خود را با قیمت های بالا با نام گلس نشکن به مشتریان خود می فروشند.

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

مقاومت بالا در برابر ضربه گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

 

اما فقط یک یا دو نوع در بازار دیده می شود که مهم ترین آن گلس های سرامیکی است که به دلیل مواد به کار رفته که از ذرات زیر نیز سرامیک و پلاستیک فشرده تشکیل شده به گلس نشکن معروفند چرا که امکان شکستن در آنها صفر است. مهمترین مسئله در انتخاب اینگونه محصولات کیفیت ساخت است است که بزرگترین تاثیر ممکن را در عملکرد محافظت خود به همراه دارد استفاده از متریال مرغوب و همچنین مکانیسم تولید استاندارد منجر به محصول نهایی با کیفیت و با استحکام بالا می شود که می تواند به خوبی وظیفه حفاظت از نمایشگاه ما را به عهده بگیرد.

معرفی گلس شیشه ای تمام صفحه فول چسب هوآوی Nova 9

امروز میخواهیم گلس گوشی Nova 9 هوآوی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین محصولات در این زمینه به شمار می‌رود پس اگر شما نیز به دنبال چنین محصولی می گردید تا انتهای این مقاله همراه ما در هواوی ورلد بمانید و اطلاعات دقیقی در این زمینه را به دست آورید. گلس شیشه ای تمام صفحه فول چسب هوآوی Nova 9 یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات در این زمینه است که می توانید به خوبی به آن اعتماد کنید همانطور که از نامش مشخص است از شیشه ساخته شده و به دلیل تمام صفحه بودن ۱۰۰% نمایشگر موبایل را پوشش و به صورت کامل از آن محافظت خواهد کرد.

و این یک نکته مثبت بسیار بزرگ برای این گلس شیشه ای محسوب می شود به دلیل مقاومت بالای گلس شیشه ای در برابر ضربه این محصول به گلس نشکن نیز نامیده میشوند اما همانطور که گفتیم احتمال شکستن آن وجود دارد ولی بدون شک یکی از مقاوم ترین محافظ ها در برابر ضربه می باشد جنس شیشه های آن باعث شده تا شفافیت تصویر بی نظیر باشد و هیچ گونه افت کیفیتی را شاهد نباشید. چسب به کار رفته در این محصول با کیفیت فوق العاده بالایی ساخته شده تا شاهد ایجاد حباب ها در زیر محافظ نباشید همچنین دارای ویژگی هایی مثل ضد گرد و غبار ضد چربی و ضد اثر انگشت می باشد.

 این ویژگی ها باعث افزایش طول عمر مفید آن می شود همچنین از دیگر ویژگی های گلس شیشه ای Nova 9 میتوان به نصب آسان آن اشاره کرد بسیاری از کاربران برای نفقه گرفت دچار مشکل میشوند و همیشه بر این باورند که یک متخصص باید این کار را انجام دهد اما جای هیچگونه نگرانی نمی باشد چرا که این محافظ بدون نیاز به هیچ فرد متخصصی به راحتی روی گوشی شما نصب می شود و خودتان با کمی دقت می توانید این کار را به خوبی انجام دهید در پایان از ویژگیهای کامل این محصول اشاره می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *