لوازم جانبی Huawei Nova 9

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

مفهوم گلس نشکن چیست؟ آیا معنی آن این است که این محافظ صفحه هرگز نمی شکند؟ برای پاسخ به این سوال باید نکات گوناگونی را بررسی کنیم تا ببینیم معنای دقیق این مفهوم چیست. در وهله اول باید گفت که درست است که با شکستن گلس کاربر مجبور به تعویض آن می شود و همین موضوع تحمیل هزینه ای بر دوش مصرف کننده خواهد بود البته که این هزینه بسیار کمتر از تعویض نمایشگر موبایل است اما از آنجایی که این اتفاق معمولاً میان کاربران موبایل هر چند وقت یکبار تکرار میشود ممکن است شامل هزینه های سنگینی در بلند مدت شود.

اگر در فضای مجازی فعالیت داشته باشید حتماً کلیپ هایی را مبنی بر گلس های نشکن که با انواع اقسام روش های مختلف نشان می دهد که هرگز شکنندگی در کار نیست مواجه شده اید باید به شما بگوییم که این کلیپ ها دروغ نیستند و گلس هایی وجود دارند که هرگز امکان شکستن در آنها وجود ندارد و آن ها چیزی نیستند جز محافظ های سرامیک که به دلیل نوع ساختار و جنس منعطفی که دارند نمی شکند اما گلسی که هرگز نشکند میتواند ضررهای سنگینی برای گوشی داشته باشد چرا که ضربه را از خود منتقل و به صفحه نمایش گوشی میرساند و این ممکن است احتمال آسیب دیدگی آن را افزایش دهد.

درست است که یک محافظ صفحه نمایش باید در مقابل شکستن مقاوم باشد و این یک ویژگی و خاصیتی است که باید در این نوع محصولات در نظر گرفته شده باشد اما نباید این احتمال به صفر برسد. مقاومت گلس در برابر فشار و ضربه بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی بر محافظت از گوشی شما خواهد داشت و به عبارت دیگر مهمترین شرط لازم برای یک گلس با کیفیت مقاومت آن در برابر ضربه خواهد شد اما گلس نشکن با این مورد متفاوت خواهد بود. کاربران بر این باورند که با خرید گلس های سرامیکی در هزینه های خود صرفه جویی کردند چرا که دیگر نیاز به تعویض آنها وجود ندارد اما این نمی تواند کاملا درست باشد.

گلس نشکن

مقاومت بالای گلس نشکن HOAWEI NOVA 9 در برابر ضربه

 

ما امروز می خواهیم گلس نشکن هواوی NOVA 9 را به شما معرفی کنیم که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه , فشار و خط و خش از خود نشان می دهد و در مقابل با شفافیت بسیار بالایی که دارد هیچگونه افت کیفیتی برای نمایشگر موبایل شما نخواهد داشت و یکی از بهترین انتخاب ها در این بازه خواهد بود پس با ما همراه باشید تا تمام ویژگی‌های این محصول را برای شما بازگو کنیم تا در هنگام انتخاب با اطلاعاتی دقیق مناسب ترین خرید را برای خود رقم بزنید. داشتن اطلاعات درست و کامل قبل از هر اقدامی مهمترین رکن در یک خرید مناسب به شمار می رود.

مفهوم گلس نشکن چیست؟

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم گلس های سرامیکی بهترین ساختار و جنسی که دارند دچار شکستگی نمی شود اما این موضوع نمی‌تواند کاملاً به نفع مصرف کننده باشد مقاومت بالا در برابر ضربه و در مقابل مقاومت گلس در برابر شکسته شدن یک امر ضروری است اما به هر حال این موضوع نیز یک حد و اندازه ای دارد اگر بخواهیم برای شما مثال بزنیم می توانیم از ظروف شیشه ای پیرکس که به ظروف نشکن معروف هستند اشاره کنیم این ظروف مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و حتی در برابر حرارت نیز بسیار خوب عمل میکنند اما اگر بیش از توانشان در معرض فشار قرار گیرند مطمئناً خواهند شکست و این امری بدیهی است.

معرفی گلس شیشه ای فول چسب رد لیبل هوآوی NOVA 9

اگر کمی با دنیای تکنولوژی و لوازم جانبی موبایل آشنا باشید قطعاً نامرد لیبل را شنیده‌اید برند خوشنام و با کیفیتی که با محصولات مرغوب شهره بسیاری پیدا کرده یکی از بهترین انواع گلس محصول تولید شده توسط این کمپانی میباشد که می تواند ضامن معتبری برای حفاظت از سلامت نمایشگر گوشی شما باشد تا دیگر مجبور به تعویض آن با هزینه های بسیار گزاف نباشید بزرگترین نکته‌ای که در این محصول دیده می شود پوشش کامل صفحه نمایش موبایل میباشد که به یکی از بارزترین شاخصه های آن بدل شده است.

گلس نشکن برای گوشی Huawei Nova 9

شفافیت بالای گلس نشکن گوشی Huawei Nova 9

 

همانطور که در مقدمه نیز به صورت کوتاه به آن اشاره کردیم این محصول با شفافیت بسیار بالایی که دارد هرگز افت کیفیتی را در نمایشگر گوشی شاهد نخواهید بود و اگر از کاربرانی هستید که محتوای ویدیوی و بازی در تلفن همراه اول علاقه دارید یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از نمایشگر گلس رد لیبل می باشد از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پوشش کامل و چسب فوق العاده قدرتمند و با کیفیت اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد. خاصی مثل ضد چربی اثر انگشت گرد و غبار و همچنین ویژگی عدم انعکاس نور برای بهتر شدن دید کاربر باعث افزایش ارزش خرید آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *