News

گلس نشکن برای گوشی هوآوی P50 Pro

گلس نشکن چیست؟ و آیا می تواند محافظ خوبی برای صفحه نمایش گوشی ما باشد؟ در مقاله امروز هوآوی ورلد ما قصد داریم به این سوال و به تمام سوالات پیرامون این موضوع پاسخ دهیم پس اگر قصد خرید محافظ صفحه برای گوشی هوآوی P50 Pro رادارید تا انتها همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. شاید الان با خود بگویید گلس پیکه نشکند بسیار مناسب است از طرفی هم حتماً مقاومت بسیار بالایی دارد که نمیشه کند اما در حقیقت اینطور نیست معمولاً محافظ های صفحه نمایشی که شکستگی در آن ها اتفاق نیفتد نمی‌توانند محافظان قابل اعتمادی برای گوشیتان باشند.

حال اگر میخواهید بیشتر با این موضوع آشنا شوید تا انتها این مقاله را دنبال کنید. قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین گلس برای گوشی هوآوی P50 Pro برویم وظیفه اصلی آن و انواع محافظ آشنا شویم و ببینیم آیا گلس نشکن می تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر. وقتی ضربه ای به صفحه نمایش ما گوشی وارد میشود محافظ صفحه یا همان گلس وظیفه دارد که این ضربه را مهار و از عبور و برخورد آن با نمایشگر موبایل جلوگیری کند و همین عمل موجب شکستن و آسیب دیدن می شود اما وظیفه خود را به خوبی انجام داده و اجازه آسیب رسیدن به نمایشگر را نمی دهد که در واقع هدف آن نیز همین است.

معمولاً کاربران تلفن همراه هوشمند در طول استفاده از گوشی به دفعات زیادی نسبت به تغییر تعویض گلس خود اقدام می کنند از آنجایی که صفحه نمایش موبایل همیشه در معرض خطر آسیب دیدگی بوده و همین مسئله موجب می‌شود تا آنها به دنبال گلس نشکن بگردند. به عبارت دیگر در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنند چیزی که اینجا حائز اهمیت از این است که تمام گلس های موجود در بازار خاصیت شکستن دارند جز دو مدل , اول گلس های نانو , دوم گلس سرامیکی که هر دو این دو محصول به دلیل نوع ساختار و مواد تشکیل دهنده همچنین مکانیزم تولیدی که در آنها به کار رفته گلس نشکن معروف شدند.

همانند تمامی محصولاتی که در بازار وجود دارد گلس نشکن نیز دارای مزایا و معایبی است. از مزایای این محصول می‌توان به نشکستن مقاوم در برابر خط و خش محافظت نسبی در برابر ضربه چسب قدرتمند نصب آسان و طول عمر بالا اشاره کرد که در کنار قیمت مناسب گلس نشکن را به یک گزینه جذاب برای کاربران گوشی تبدیل می‌کند. حال اگر بخواهیم به سراغ معایب آن برویم میتوانیم به مقاومت نه چندان مطلوبش در برابر ضربات ین و نیمه سنگین اشاره کنیم چرا که این گلس‌ها ضربه را از خود عبور می‌دهند و به نمایشگر برخورد می‌کند. شاید با خود بگویید که این یعنی بی‌ارزش بودن کلی محصول اما اینطور نیست.

گلس نشکن

شفافیت بالای گلس نشکن ( رد لیبل) هوآوی P50 Pro

 

گلس نشکن نیز همانند هر کالایی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژه برای کاری ساخته شده است. به طور مثال گلس‌های پرایویسی یا امنیتی ی افرادی توصیه می‌شود که نمی‌خواهند صفحه نمایش آنها در اماکن شلوغ توسط سایر افراد دیده شود یا گلس‌های شیشه‌ای برای افرادی توصیه می‌شود که به تماشای محتوای ویدیویی در گوشی و یا بازی‌های ویدیویی می‌پردازند به دلیل شفافیت بالای این گلس‌ها توصیه می‌شود که از این نوع محافظ برای نمایشگر استفاده کنند. گلس نشکن هم دقیقاً همین است از پرچمدار استفاده می‌کنید به دلیل بهره‌مندی از محافظ گوریلا گلس و کمی مراقبت بیشتر می‌توانید از این گلس‌ها استفاده کنید.

همانطور که در مقاله های پیشین که از گلس صحبت کردیم گفتیم اولین و مهمترین نکته ای که شما باید در انتخاب محتوا نمایش به آن دقت کنید کیفیت ساخت محصول است که تاثیر بسیار زیادی روی مقاومت آن خواهد داشت به عبارت دیگر مهمترین فاکتور شما هنگام خرید گلس کیفیت ساخت محصول خواهد بود که ارتباط مستقیمی با میزان استحکام و مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش خواهد داشت. وقتی یک گلس خورد می شود و دچار شکستگی می شود یعنی اینکه اجازه عبور ضربه را به گوشی شما نداده و این گوشی کاملاً سالم خواهد ماند. این نکته که ممکن متاسفانه بسیاری از فروشندگان به آن اشاره نمیکنند.

راهنمای خرید گلس نشکن خوب برای گوشی P50 Pro

انتخاب یک محافظ همه ما همیشه به دنبال بهترین گلس برای گوشی خود هستیم تا بتوانیم حداکثر میزان حفاظت از صفحه نمایش گوشی خود را به عمل بیاوریم اما تحلیل بودن شامل چه رشته ها و فاکتورهای میشود که ما در هنگام خرید لباس باید به آن توجه کنیم آیا رومن ویژگی نشکستن گلس میتواند گزینه مطمئنی برای انتخاب باشد پاسخ این سوال یقیناً خیر است. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد همین شکسته نشدن گلس خود نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود و پاشنه آشیلی میشود تا صفحه نمایش مورد صدمه قرار بگیرد پس باید نهایت دقت را در این مورد به خرج دهیم.

صفحه و یا یک گلس خوب به چند فاکتور مهم بستگی دارد همانطور که در مقدمه مقاله اشاره کردیم مهمترین فاکتور کیفیت ساخت است اما ویژگی های دیگری هم وجود دارند که تاثیر زیادی روی انتخاب درست یا غلط ما خواهند داشت شفافیت یکی از معضلات کاربران هنگام خرید گلس است بسیاری از مردم وقتی محافظ صفحه را روی گوشی خود نصب میکند به طور محسوسی احساس می کنند کیفیت نمایشگر موبایلشان کاهش پیدا کرده و این به دلیل عدم وجود کیفیت لازم در محصول نهایی است که موجب کاهش کیفیت صفحه نمایش موبایل میشود این بخش برای گیمرها بسیار اهمیت دارد.

گلس نشکن

پوشش کامل گلس نشکن ( رد لیبل) هوآوی P50 Pro

 

استقامت و به طور کلی عمر مفید بالا باعث می شود تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن روی صفحه نمایش خود استفاده کنید همانطور که میدانید کاربران موبایل معمولاً در مدت زمان کوتاهی نسبت به تعویض گلس یا همان محافظ صفحه اقدام میکنند باعث می شود تا هزینه های تمام شده برای کاربر موبایل به طور قابل توجهی افزایش یابد پس اگر کیفیت ساخت گلس مناسب باشد می تواند مدت بیشتری روی صفحه نمایش گوشی ما قرار بگیرد. همانطور که گفتیم گلسی که از پرفروش ترین محصولات در بازار لوازم جانبی موبایل محسوب می شود. اما آیا می‌توانید مناسب‌ترین گلس را برای گوشی خود انتخاب کنید؟

یکی از مهمترین نکاتی که در عمر مفید گلس نشکن بسیار موثر است کیفیت چسب به کار رفته در محصول نهایی است که می تواند در عمران تاثیر بسزایی بگذارد کسب و کار رفته در گلت رد لیبل از آنجایی که مورد تایید کشور آلمان است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند مدت زمان زیادی را بدون هیچ افت کیفیتی به حفاظت از صفحه نمایش بپردازد و از طرفی دیگر شاهد حباب های ریز و درشت زیر گلس نباشیم که این یک نکته مثبت بسیار مهم محسوب می شود معمولاً کاربران پس از نصب گلس از حباب های به وجود آمده زیر آن شکایت می کنند که باعث کاهش کیفیت نمایشگر گوشی می‌شود.

گلس نشکن در واقع با عبور دادن ضربه از خود اجازه آسیب دیدن به گوشی را میدهد. اما محافظ صفحه ای که امروز ما قصد معرفی آن را داریم رد لیبل نام دارد. شاید اکثر شما این نام را شنیده باشید چرا که نام تجاری معتبر و شناخته شده محسوب می‌شود که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه میکند از مهمترین شاخصه های این محصول شفافیت بالا در برابر مقاومت بی نظیر هنگام ضربه و ایجاد خط و خش است همچنین چسب به کار رفته در این محافظ دارای تکنولوژی کشور آلمان میباشد که کیفیت بسیار بالایی دارد که این امر موجب افزایش عمر مفید محافظ صفحه نیز میشود.

نکته بسیار مهمی که در پایان مقاله باید به آن اشاره کنیم این است که سعی کنید از محصولات معتبر برای محافظت از نمایشگر گوشی استفاده کنید متأسفانه بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که هر نوع محافظی روی گوشی باشد بهتر از آن است که هیچگونه محافظتی از آن انجام نشود. این باور کاملاً اشتباه است چرا که محصولات بی‌کیفیت و تقلبی از مواد اولیه نامرغوب تهیه و تولید شدند و استفاده از آنها نه تنها نفعی برای گوشی شما نخواهد داشت بلکه به احتمال زیاد هنگام حادثه خود موجب افزایش صدمه نمایشگر خواهد شد. حتماً به این نکته توجه داشته باشید تا گرفتار هزینه‌های سنگین تعویض و یا تعمیر نمایشگر نشوید.

قبل از اینکه به سراغ نکات پایانی برویم در اینجا می‌خواهیم چند سوال را از شما مطرح کنیم که تقاضا داریم در بخش انتهایی مقاله نظر خود را با ما در میان بگذارید. اگر بخواهید محافظی برای گوشی خود انتخاب کنید از میان این تنوع بالا در محافظ‌های صفحه نمایش به سراغ گلس نشکن خواهید رفت یا انتخاب دیگری را در نظر می‌گیرید و اگر یک محافظ را انتخاب می‌کنید دلیلتان برای انتخاب چه خواهد بود؟ به نظر شما گلس نشکن می‌تواند محافظ خوبی برای صفحه نمایش گوشی باشد و یا استفاده از آن برای نمایشگر مناسب نیست؟ اگر تجربه‌ای از استفاده از گلس نشکن دارید با ما به اشتراک بگذارید.

ویژگی های گلس رد لیبل هوآوی P50 Pro

  • مدل Red Label
  • کیفیت ساخت فوق بالا
  • گوشه های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم جذب رد چربی و یا لکه روی گلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *