News

گلس نشکن برای گوشی هوآوی P40 Pro

گلس نشکن

آیا گلس نشکن وجود دارد؟ و اگر وجود دارد می تواند انتخاب خوبی برای حفاظت از صفحه نمایش گوشی ما باشد؟ ما امروز در وبلاگ هوآوی ورلد قصد داریم درباره این سوالات و اطلاعاتی پیرامون گلس ها به شما بگو بدهیم. پس اگر قصد خرید این گلس برای گوشی خود را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی کامل را پیرامون این محصول به دست آورید بدیهی است که داشتن اطلاعات کامل می تواند تاثیر بسزایی بر رضایتمندی شما از خریدتان داشته باشد. ابتدا بیایید درباره اهمیت استفاده از محافظ صفحه صحبت کنیم.

بدون شک پرکاربرد و پرفروش ترین محصول در بازار لوازم جانبی همان محافظ صفحه نمایش است که کاربران برای حفاظت بیشتر صفحه نمایش گوشی از آن استفاده می کنند که بتوانند از هزینه های گزاف در آینده جلوگیری کنند. گوشی ها همیشه در معرض خطر های گوناگونی بودند و این را میتواند مراکز تعمیر در سطح شهر متوجه شد ب آسیب‌ دیدگی‌های گوشی های هوشمند به صدمه های فیزیکی باز می گردد و این نشان از اهمیت استفاده از قاب و محافظ صفحه دارد. تقریباً همه ما با اصطلاح گلس نشکن آشنا شدیم و یا حداقل نام آن را شنیده ایم. چه نوع گلسی نشکن محسوب می شود.

به همین دلیل است که بسیاری از کاربران به دنبال گلس نشکن می‌گردند تا بتوانند در هزینه‌های محافظت از صفحه نمایش صرفه‌جویی کنند اما بزرگترین سوال اینجاست که آیا این محصولات می‌توانند ضامن سلامت گوشی باشند؟ این نکته را باید در نظر داشته باشید که دلیل شکننده نبودن این محصولات استفاده از ذرات ریز سرامیکی و ادغام آن با پلاستیک میباشد که به موجب فناوری ساخت مخصوصی که در تولید این گلس‌ها وجود دارد انعطاف پذیری در آنها افزایش یافته و موجب مقاومت در برابر شکستن می‌شود. شفافیت این نوع محصولات از گلس‌های شیشه‌ای کمتر است.

گلس نشکن

شفافیت بالای گلس نشکن ردلیبل

 

مقاومت گلس ها به معیارهای گوناگونی وابسته است که مهمترین آنها کیفیت ساخت آن میباشد اما این تنها فاکتور برای انتخاب گلس هنگام خرید محسوب نمی شود معمولاً وقتی محافظ صفحه با ضربه روبرو می شود در اولین واکنش باید از عبور ضربه و برخورد به صفحه نمایش جلوگیری کند تا آسیبی به نمایشگر موبایل وارد نشود این عمل در بیشتر محافظ های صفحه موجود در بازار رعایت نمی شود چرا که قالب آن ها از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و به اصطلاح تقلبی نامیده میشوند. پس از اینجا باید به این نکته توجه کنیم که گرفتار محصولات تقلبی نشویم.

اما گلس نشکن از چه ساختاری تشکیل شده که امکان شکستند در آن وجود ندارد معمولا چند مدل بیشتر از این نوع محصولات موجود نیست گلس های سرامیکی برچسب های هیدروژنی یا هیدروژلی و محافظ های نانو از این دسته به شمار می رود اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولاً این محصولات در برابر ضربه مقاومت خاصی ندارند و فقط کارایی آنها به جلوگیری از ایجاد خط و خش خلاصه می شود و معمولاً در بسته بندی و تبلیغات این محصولات نیز به این نکته اشاره میکنند. حال حق انتخاب با شماست که چه گزینه ای را برای خرید برگزینید

معرفی ویژگی / قیمت و کابرد گلس نشکن

مقاومت بسیار بالای این گلس ها آنها را به این لقب شهرت داده است. شفافیت بسیار بالا پوشش کامل و نصب آسان از ویژگی های کلیدی این محصولات محسوب می شود استفاده از گلس فارغ از اینکه گوشی شما دارای چه بازه قیمتی و در چه رده ی از اقتصادی میان رده و یا پرچمدار قرار دارد یک الزام است چرا که هر اتفاقی ممکن است آسیب جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کرده و در نهایت هزینه سنگینی را به شما تحمیل نماید امروزه قیمت تاچ و ال سی دی گوشی آنقدر بالا رفته که در صورت آسیب دیدگی این قطعه در خیلی از موارد تعویض آن به صرفه نخواهد بود.

شفافیت بی نقص گلس نشکن ردلیبل: کسانی که با گوشی خود زیاد به تماشای محتوای ویدیویی میپردازند و یا با گوشی زیاد بازی می‌کنند قطعاً گلس می‌تواند برای آنها یک چالش بزرگ باشد چرا که در صورت عدم کیفیت لازم میتواند به شدت کیفیت صفحه نمایش را کاهش دهد. جالب است که بدانید بیشتر این دسته از کاربران به همین دلیل از استفاده از محافظ خودداری می‌کنند و این ریسک آسیب دیدن نمایشگر را تا حد بسیار بالایی افزایش می‌دهد و می‌تواند هزینه‌های سنگینی را به دوش کاربر تحمیل کند. شفافیت گلاس رد لیبل آنقدر بالاست که هیچ تغییری در کیفیت تصویر گوشی نخواهد گذاشت.

پوشش کامل گلس نشکن رد لیبل: دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران تلفن همراه پوشش کامل نمایشگر توسط محافظ صفحه است که در صورت عدم تحقق این مورد نصب گلس نه تنها موجب افزایش مقاومت صفحه نمایش نخواهد شد بلکه باعث آسیب پذیری بیشتر صفحه نمایش هم خواهد شد. هنگامی که گوشی به زمین می‌خورد در بیشتر مواقع از گوشه‌ها آسیب می‌بیند و این یعنی ریسک شکستن نمایشگر از لبه‌ها بسیار بیشتر است گلس رد لیبل با پوشش کامل میتواند این نقص را که معمولا در محافظ‌های بی‌کیفیت و فیک وجود دارد پوشش دهد.

چسب قدرتمند گلس نشکن رد لیبل: ما در بیشتر مواقع روز گوشی را همراه خود دارید و این انواع شرایط جوی و آب و هوایی را شامل می‌شود وقتی در فصل تابستان هوا به بالاترین حد گرمی خود می‌رسد این موضوع در گوشی‌ها نیز نمود پیدا می‌کند. حرارت بالا باعث کاهش اثر چسبندگی گلس‌ها می‌شود و به اصطلاح گلس از صفحه نمایش بلند می‌شود و این مورد باعث می‌شود تا گرد و غبار و پرزهای محیط به زیر محافظ نفوذ کند و باعث کاهش عمر آن شوند اما در گلس نشکن رد لیبل به دلیل مرغوب بودن چسب به کار رفته در محصول این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

اگر چسب به کار رفته در محافظ صفحه از قدرت و کیفیت خوبی برخوردار نباشد می‌تواند هنگام برخورد با اجسام تیز از نمایشگر جدا شده و عمل حفاظت را با اختلال روبرو کند. پس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که گلس نشکن دارد چسب با کیفیت به کار رفته در این محصول است. معمولاً در محافظ‌های تقلبی و متفرقه این موضوع به وضوح دیده می‌شود چرا که برای کمتر شدن هزینه تولید کیفیت چسب را کاهش داده و عملاً خاصیت محصول را از بین می‌برند. در محصولات جدید گلس و محافظ گوشی خود چسب نیز بخشی از پروژه محافظت میباشد. در پایان مقاله به ویژگی‌های گلس نشکن اشاره کردیم.

گلس نشکن

ویژگی های کلیدی گلس نشکن ردلیبل

 

شفافیت مناسب یکی از بزرگترین مزیت های این محصول محسوب می شود چرا که باعث عدم افت کیفیت و بهره مندی از نهایت قدرت صفحه نمایش شما خواهد شد بسیاری از کاربران پس از نصب محافظ از این موضوع شکایت دارند که کیفیت نمایشگر موبایل به طور محسوسی کاهش پیدا کرده این به دلیل عدم وجود کیفیت لازم محافظ صفحه است که ما برای گوشی خود انتخاب کردیم توجه به این نکته می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. البته همانطور که در مقدمه به شما گفتیم شفافیت گلس‌های سرامیکی نسبت به شیشه‌ای کمتر است و اگر گیمر هستید و یا به تماشای فیلم در گوشی علاقه دارید بهترین محافظ گلس شیشه‌ای است.

اگر به دنبال گلس نشکن و مقاوم در برابر ضربه و همچنین عدم افت کیفیت نمایشگر موبایل خود هستید به سایت هواوی ورلد سر بزنید فروشگاه هواوی برد نماینده رسمی برند هواوی در بازار ایران است که با برترین ضمانت و کیفیت در کنار تضمین قیمت محصولات این شرکت را عرضه می‌کند ضمن اینکه تمامی اجناس فاقد گارانتی شرکتی مثل قاب محافظ و گلس دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند تا خیال کاربران از خریدشان آسوده باشد. برای رفاه حال بیشتر مشتریان تمامی سفارشات با پست پیشتاز به صورت رایگان به سرتاسر کشور ارسال خواهد شد.

ویژگی های کلیدی گلس هوآوی P40 Pro

  • برند Red Label
  • کیفیت ساخت فوق العاده بالا
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم جذب رد چربی و یا لکه روی گلس
  • گوشه های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *