لوازم جانبی Huawei P40 PRO

گلس شیشه ای برای گوشی Huawei P40 Pro

گلس شیشه ای گوشی P40 Pro کمپانی هوآوی دارای چه ویژگی هایی است؟ P40 Pro همچنان در قامت یک پرچمدار قدرتمند است و با ظاهر جذاب و سخت افزار قدرتمندش گوشی هوشمندی پر قدرت را به ارمغان آورده است. وقتی هوآوی در مارس 2020 گوشی P40 Pro را بدون سرویس گوگل معرفی کرد بسیاری ار کارشناسان و کاربران موبایل بر این معتقد بودند که به دلیل محرومیت هوآوی از سرویس گوگل  فروش چندانی نخواهد داشت. اما این گوشی با برچسب قیمتی 1000 یورویی خود با استقبال خوبی روبرو شد طراحی جذاب سخت افزار قدرتمند در کنار صفحه نمایش OLED با رفرش ریت 90 هرتزی از دلایل این استقبال بود.

تمام این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که با یک گوشی پرچم‌دار و قدرتمند روبرو هستیم هرچند که چند سالی از عرضه این گوشی گذشته ولی همچنان یکی از قدرتمندترین محصولات هواوی محسوب می‌شود. از آنجایی که صفحه نمایش یکی از حساس‌ترین و شکننده‌ترین بخش‌های گوشی محسوب می‌شود استفاده از گلس از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهایی است که باید بعد از خرید گوشی انجام دهید. گلس شیشه ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود زیرا که هر مقاومت خوبی دارد و هم می‌تواند بدون افت کیفیت بالاترین امنیت را به نمایشگر گوشی ببخشد.

در مقاله امروز رسانه هوآوی ورلد قصد داریم  از گلس شیشه ای گوشی هوآوی P40 Pro صحبت کنیم. تصور کنید بر حسب اتفاق گوشی شما از دستتان رها شده و به زمین میخورد. در این مواقع آسیب پذیر ترین بخش موبایل صفحه نمایش آن است. معمولا در چنین مواقعی خیلی باید خوش شانس باشید که آسیبی به نمایشگر شما وارد نشود. اما آیا راهی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد؟ بله راهش استفاده از محافظ صفحه با کیفیت است. در ادامه با معرفی کامل گلس شیشه ای بیشتر توضیح خواهیم داد. داشتن اطلاعات دقیق می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بسزایی داشته باشد تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید.

درست است که نصب محافظ صفحه ممکن است باعث کاهش کیفیت آن شود اما این موضوع تا حد زیادی به کیفیت محصول بستگی دارد اگر شما از گلس شیشه ای با کیفیت تهیه کنید نه تنها شاهد افت کیفیت صفحه نمایش گوشی نمی‌شوید من که می‌توانید به خوبی هم از آن محافظت کنید اگر از آن دسته از افراد هستید که صرفاً به خاطر نگرانی از ایجاد افت کیفیت از گلس استفاده نمی‌کنید باید از خطرات احتمالی در آینده که هزینه‌های بسیار سنگینی هم بر دوش شما خواهد گذاشت آگاه باشید. در ادامه این مقاله به برخی از این خطرها هم اشاره می‌کنیم.

گلس شیشه ای

گوشی Huawei P40 Pro

 

وقتی به گوشی های کاربران نگاه میکنید در غالب آنها گلس یا همان محافظ صفحه را میبینید. این نشان میدهد که اکثر کاربران برای حفاظت بیشتر از نمایشگر موبایل خود سعی دارند از محافظ استفاده کنند. حداقل وظیفه یک محافظ جلوگیری از ایجاد خط و خش است. بدون شک آزار دهنده ترین صحنه دیدن خط و خش هایی هر چند کوچک روی گوشی به خصوص صفحه نمایش است ایجاد شدن این خط و خش ها موجب کاهش کیفیت نمایشگر و دید کاربر و حتی در طولانی مدت باعث ضعف سیستم بینایی نیز خواهد شد. اینجاست که اهمیت گلس شیشه ای گوشی P40 Pro هوآوی مشخص خواهد شد. همراه ما باشید.

همانطور که می‌دانید صفحه نمایش گران قیمت‌ترین عضو هر گوشی هوشمندی به شمار می‌رود و تقریباً بار اصلی گوشی توسط این قطعه انجام می‌شود. پس باید بیشتر مراقب آن باشید چرا که در صورت آسیب دیدن ممکن است هزینه های سنگینی را به دوش شما بگذارد. گاهی این مبلغ آنقدر زیاد است که کاربر از صرف هزینه و تعمیر گوشی خود پشیمان میشود و ارزش تعویض و یا تعمیر از دست میرود. اما مشکل فقط اینجا نیست انتخاب قطعه اصلی و جایگزین کردن آن با نمونه اورجینال صفحه نمایش خود کار چالش برانگیزیست به خصوص در بازار لوازم جانبی امروز که پر از قطعات فیک و تقلبی هستند.

جدای از این شما برای انجام تعمیر و یا تعویض نمایشگر گوشی خود باید به متخصصی مجرب و با تجربه مراجعه کنید تا دچار مشکل نشوید. اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود چرا که در صورت تعویض نمایشگر گوشی ارزش کلی کالای شما کاهش پیدا می‌کند و هنگام فروش به مبلغی ارزان‌تر فروخته خواهد شد. تمامی این دلایل این موضوع را به ما اثبات می‌کند که راهی باید برای افزایش ایمنی نمایشگر گوشی پیدا کرد و تا به الان بهترین و در دسترس‌ترین راه استفاده از گلس یا همان محافظ صفحه نمایش است که می‌تواند از این اتفاقات جلوگیری کند. این کار شما را از دردسرهای بسیاری خلاص می‌کند.

هزاران نوع گلس با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد که در بیشتر مواقع با تبلیغات اغراق آمیز فروشندگان بسیار بیشتر از ارزش واقعی شان توصیف میشوند. اما گلس شیشه ای هوآوی P40 Pro چه ویژگی هایی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز میکند. در این بخش به توصیفی کامل و دقیق از این گلس خواهیم پرداخت تا شما مشتریان عزیز با آگاهی کامل نسبت به خرید خود اقدام کنید. با مطالعه کامل این مقاله در انتخاب محافظ صفحه برای موبایل خود هرگز دچار سردرگمی و تردید نخواهید شد. داشتن اطلاعات دقیق قبل از خرید هر محصولی از جمله گلس شیشه ای امری الزامی است.

 

گلس شیشه ای رد لیبل برای گوشی Huawei P40 PRO

گلس شیشه ای گوشی هوآوی P40 Pro به صورت تمام صفحه و فول چسب طراحی شده که این موضوع باعث افزایش مقاومت گلس در برابر ضربات و خط و خش ها خواهد شد. همچنین گلس شیشه ای همانطور که از نامش مشخص است کاملا شفاف است و در صورت قرار گرفتن روی گوشی شما شاهد افت کیفیتی نخواهید بود و این یکی از نقاط قوت این گلس محسوب میشود. اگر از عاشقان گیم هستید و یا با گوشی خود مدت زیادی به تماشای فیلم میپردازید این قابلیت میتواند برای شما کاربردی باشد. گلس شیشه‌ ای رد لیبل یکی از با کیفیت‌ترین محافظ‌های صفحه می‌باشد که هیچگونه افت کیفیتی در نمایشگر ایجاد نمی‌کند.

گلس شیشه ای

گلس شیشه ای گوشی Huawei P40 Pro

 

از نکات قابل توجه دیگر گلس شیشه ای هوآوی P40 Pro میتوان به خاصیت ضد انعکاس نور آن اشاره کرد که باعث میشود تا در صورت استفاده از گوشی در محیط های پر نور یا زیر تابش نور خورشید از انعکاس نور جلوگیری شود و در نتیجه کیفیت دید شما دچار افت نشود. وقتی در زیر نور خورشید از گلس استفاده می‌کنید ممکن است به دلیل حجم بالای نور توسط شید موجب کاهش دید شما در صفحه نمایش گوشی شود وجود این خصوصیت در گلس شیشه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا جزئیات موجود در نمایشگر گوشی را از دست ندهید و دچار مشکل نشوید. این موضوع در هنگام بازی و پخش فیلم بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

معمولا در گلس‌هایی که ه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند مشکل انعکاس نور وجود دارد اما در این محصول از فناوری استفاده شده که اجازه‌ای به وجود آمدن چنین مشکلی را نخواهد داد از طرفی دیگر نیز باعث خواهد شد تا شما هنگام بازی کردن و یا تماشای محتوای ویدیویی شاهد افت کیفیت نباشید من لذت بیشتری را از بازی کردن و تماشای محتوای ویدیویی دریافت کنید گلس شیشه‌ای این امکان را به شما می‌دهد که از حداکثر کیفیت نمایشگر استفاده کنید. بنابراین این محصول به گیمرها توصیه می‌شود تا بتوانند از نهایت کیفیت بهره ببرند. در کارهایی مثل اجرای بازی یا تماشای فیلم این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

پس از جستجو و یافتن گلس شیشه ای نظر حال باید به دنبال فروشگاهی بگردید که محصول را از طریق آن خریداری کنید همانطور که می‌دانید امروزه فروشگاه اینترنتی گستردگی بسیار زیادی پیدا کردند و میزان اعتماد مردم نسبت به آنها کاملاً متفاوت از گذشته است. صرفه‌جویی در زمان هزینه و در امان ماندن از آلودگی هوای شهرهای بزرگ از بزرگترین مزیت‌های خرید به صورت اینترنتی است. حال اگر بتوان محصولات مورد نظر برای گوشی موبایل خود را از طریق نمایندگی خریداری بکنید می‌توانید اعتماد بیشتری نسبت به خرید داشته باشید چرا که زیر نظر شرکت مادر فعالیت کرده و جای نگرانی از بابت اصالت کالا و تضمین کیفیت وجود ندارد.

شما می‌توانید برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی‌های هواوی از جمله قاب و گلس از طریق سایت هواوی ولرد اقدام کنید این فروشگاه نمایندگی رسمی کمپانی هواوی در بازار ایران است و شما می‌توانید با اطمینان کامل و خیالی آسوده از اصالت کالا خرید خود را به سادگی از طریق وب سایت و آنلاین و یا در صورت تمایل به صورت حضوری برای خرید محصول مراجعه کنید ضمن اینکه تمامی سفارشات به سراسر کشور به وسیله پست پیشتاز رایگان انجام خواهد شد تا لذت خرید برای شما تا چند برابر افزایش پیدا کند. البته امکان به وجود آمدن تاخیر جزئی از جانب اداره پست وجود خواهد داشت ولی جای نگرانی نیست.

ویژگی گلس شیشه ای گوشی هوآوی P40 Pro

  • برند Red Label
  • کیفیت ساخت فوق العاده بالا
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم جذب رد چربی و یا لکه روی گلس
  • گوشه های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *