لوازم جانبی Huawei P30 Pro

گلس شیشه ای برای گوشی Huawei P30 PRO

گلس شیشه ای

گلس شیشه ای چه نوع گلسی است؟ آیا نصب هر محافظ صفحه ای میتواند ضامن سلامتی صفحه نمایش موبایل ما باشد؟ استفاده از گلس یا همان محافظ صفحه در میان کاربران مرسوم است. در این قصد داریم درباره گلس برای گوشی Huawei P30 Pro با شما صحبت کنیم. اکثر ما برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش موبایل خود از محافظ استفاده میکنیم. گلس ها در انواع مختلف تولید و عرضه شدند و نکته مهم اینجاست که هر کدام از خاصیت های منحصر به فردی بهره میبرند. شرکت های سازنده تلفن همراه برای افزایش حفاظت از نمایشگر از محافظ هایی موسوم به گوریلا گلس استفاده کردند تا مقاومت در برابر ضربه و خط و خش را بالا ببرند.

صفحه نمایش موبایل گران ترین قطعه موبایل شماست پس حفاظت از آن امری کاملا ضروری خواهد بود. از طرفی استفاده از گلس های بی کیفیت یا به اصطلاح متفرقه نه تنها محافظتی از نمایشگر موبایل نخواهد کرد بلکه با عبور دادن ضربه از خود آن را به صفحه نمایش منتقل میکند و موجب آسیب شدید به گوشی شما خواهد شد. پس استفاده از هر گلسی نمیتواند تضمین کننده امنیت نمایشگر گوشی باشد. هوآوی P30 Pro پرچمدار دو سال گذشته کمپانی چینی با نمایشگر OLED با اندازه 6.47 اینچی یک تصویر شفاف و زنده را به شما نمایش میدهد. گلس شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت از نمایشگر این گوشی است.

با رسانه رسمی هوآوی ورلد همراه باشید. فروشگاه هوآوی ورلد مرجع کاملی از لوازم جانبی محصولات شرکت هوآوی است که سعی دارد این محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار شما کاربران قرار دهد. سایت فروشگاهی هوآوی ورلد طوری طراحی شده که هر کاربری به سادگی کالای خود را پیدا کند و ثبت سفارش را در چند مرحله کوتاه به انجام برساند. سرعت , دقت و کیفیت سر لوحه ی کار ما خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی کامل گلس شیشه ای Huawei P30 Pro خواهیم پرداخت تا با راهنمایی دقیق بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

 

گلس شیشه ای

گلس شیشه ای تمام صفحه Huawei P30 Pro

 

همانطور که گفتیم شرکت های سازنده تلفن همراه اقداماتی را برای افزیش مقاومت صفحه نمایش موبایل ها در برابر خط و خش و ضربه انجام دادند و تا حدود زیادی نیز در کارشان موفق بودند اما همچنان شاهد شکستن تعداد زیادی صفحه نمایش موبایل حتی با ضرباتی نه چندان سخت هستیم. شاید برای شما هم پیش آمده که وجود نصب گلس روی موبایل خود باز هم شاهد اتفاقاتی ناگوار مثل ایجاد خط و خش و شکستگی بودید. دلیل این اتفاق عدم کیفیت لازم گلسی است که از آن استفاده کردید. به سوالی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم دقت کنید. بله استفاده از هر گلس و محافظ صفحه ای نمیتواند از اتفاقات و حوادث جلوگیری کند.

گلس شیشه ای فول چسب Huawei P30 PRO

گلس شیشه ای فول چسب مدل رد لیبل بوده و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد این محافظ صفحه از نوع کاملا شفاف است و هیچگونه تاثیر منفی بر کیفیت صفحه نمایش نخواهد گذاشت. این هم یکی دیگر از آن نکاتی است که در محافظ های بی کیفیت رعایت نمیشود و متاسفانه کیفیت صفحه نمایش به شدت با افت مواجه میشود. گوشی Huawei P30 Pro دارای نمایشگری با لبه های خمیده است که بالای 90 درصد کاربران با نصب گلس روی اینگونه نمایشگر ها با مشکل مواجه میشوند. اگر محافظ صفحه نیز به صورت لبه خمیده طراحی شود دیگر مشکلی به وجود نخواهد آمد.

یکی از دلایلی که گلس شیشه‌ای استقبال بسیار بالایی از جانب کاربران دارد طراحی جذاب عدم افت کیفیت و چسب با کیفیت به کار رفته در محصول است. درصد بالایی از کاربران به دلیل افت کیفیت پس از نصب گلس از این موضوع خودداری می‌کنند و عملاً احتمال شکستن نمایشگر گوشی خود را افزایش می‌دهند. اما شما می‌توانید با یک انتخاب درست و با کیفیت بدون کوچک‌ترین مشکلی از حداکثر کیفیت نمایشگر در گوشی خود بهره ببرید. معمولا در محافظ‌های تقلبی این مورد به وجود می‌آید. تشخیص گلس اصل و فکر را حتی می‌توان در نگاه اول متوجه شد.

ویژگی دیگر گلس شیشه ای فول چسب Huawei P30 Pro عدم ایجاد اختلال در عملکرد لمس ( تاچ ) است. گله ی تعداد زیادی از کاربران این است که پس از نصب گلس فرمان پذیری لمس گوشی ضعیف و یا دچار اخلال شده و در کار های روزمره با نوبایل خود با مشکل مواجه شده اند. گلس های با کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای ضخامت استاندارد هستند که این موضوع باعث میشود که کاربر به هیچ وجه شاهد عدم لمس پذیری و یا اختلال در آن نباشد در انتهای این بخش نیز به ویژگی های کلی این گلس اشاره خواهیم کرد بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از گلس شیشه ای کسب کنید.

گلس شیشه ای

عدم افت عملکرد تاچ در گلس شیشه ای تمام صفحه Huawei P30 Pro

حال که محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به دنبال فروشگاهی بروید تا بتوانید با اطمینان از آن خرید کنید یکی از راه‌های مطمئن خرید مراجعه به نمایندگی رسمی برند مادر است. یکی از شرکت‌های پرفروش و پرمخاطب در بازار ایران است که همیشه مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است هواوی ورلد نماینده رسمی این شرکت در بازار ایران است که با عرضه محصولات و لوازم جانبی با کیفیت این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی که به دستتان می‌رسد از کیفیت اورجینال و مناسبی برخوردار است می‌تواند اطمینان شما را در خرید جلب کند. پس با خیالی آسوده و بدون نگرانی خرید خود را ثبت کنید.

برخی از ویژگی‌ها در گلس شیشه ای تنها منحصر به خود می‌باشد و در سایر محصولات مشابه این موارد را نمی‌بینید کیفیت بالا شفافیت بالا مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه و خط و خش چسب بسیار با کیفیت و مقاوم عدم ایجاد حباب در هنگام نصب گلس و عمر مفید طولانی از شاخص‌های اصلی گلس شیشه‌ای است. نصب آن نیز بسیار راحت است و نیاز به متخصص و یا فرد دیگری ندارد. این مشکل بسیاری از کاربران است که پس از خرید محافظ صفحه به دنبال فردی می‌گردند که آن را روی نمایشگر گوشی نصب کند و هزینه‌ای هم بابت آن پرداخت می‌کنند.

ویژگی گلس شیشه ای فول چسب Huawei P30 PRO

  • مدل Red Label
  • کیفیت ساخت فوق العاده
  • گوشه های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم جذب رد چربی و یا لکه روی گلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *