لوازم جانبی Huawei Nova 9

گلس شیشه ای برای گوشی Huawei Nova 9

گلس شیشه ای هوآوی Nova 9 و وجه تمایز آن نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار. گوشی Huawei Nova 9 در سال 2021 معرفی و به بازار فروش عرضه شد. به دلیل تحریم کمپانی هوآوی از جانب ایالات متحده و در دسترس نبودن سیستم عامل اندروید شرکت گوگل شرکت چینی تصمیم به تولید سیستم عامل انحصاری مختص خود نمود. هوآوی نام این سیستم عامل را هارمونی گذاشت. البته لازم به توضیح است که هارمونی بر پایه اندروید ساخته شده و به طور کامل با اندروید سازگار است. Nova 9 با پردازنده اسنپ دراگون 778G در قلب خود در کنار حافظه داخلی 128 , 256 هر دو با 8 گیگ رم قدرت خوبی را به میان رده هوآوی بخشیده اند.

اما صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است درکار همه اینها پشتیبانی از HDR10 نیز از دیگر ویژگی های میان رده جذاب هوآوی است. اینها همه نشانگر این است که گوشی Nova 9 هوآوی از قدرت قابل قبولی برای اجرای بازی و نرم ازار های گرافیکی دارد. اما محافظت از این گوشی به خصوص صفحه نمایش گران قیمتش از دغدغه های اصلی هر کاربر به شمار میرود. استفاده از محافظ های صفحه نمایش به امری مرسوم میان صاحبان گوشی های هوشمند امروزی بدل شده است. معمولا افراد برای خرید این نوع محافظ ها به جزئیات دقت نمی کنند.

گلس شیشه ای

مقاومت بالای گلس شیشه ای رد لیبل در برابر خط و خش

 

در اکثر مواقع به پیشنهاد فروشنده گلس را انتخاب میکنند و به کاربرد آن توجه ندارند. درست است که وظیفه هر محافظ صفحه یا گلس حفاظت از گوشی در برابر هر خطری است که منجر به ایجاد خط و خش و شکستگی میشود. اما باید بگویم که این محافظ ها شاید در ظاهر تفاوتی با هم نداشته باشند ولی جنس , میزان مقاومت و کاربرد آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است. گلس شیشه ای با مقاوت فوق العاده خود در برابر ضربه به خوبی در برابر هر اتفاق ناگواری از صفحه نمایش گوشی شما حفاظت خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم گلس شیشه ای Nova 9 شرکت هوآوی را به شما معرفی کنیم. با هوآوی ورلد همراه باشید.

در طول شبانه روز ممکن است اتفاقات زیادی برای گوشی ما رخ دهد مانند سقوط از ارتفاع برخورد با جسم سخت یا حتی تیز و هزاران اتفاق دیگر که سلامت گوشی ما را تهدید میکنند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که کیفیت گلس مورد استفاده با میزان مقاومت آن رابطه مستقیم دارد. اگر محافظ صفحه کیفیت خوبی نداشته باشد نه تنها از گوشی شما محافظت نخواهد کرد بلکه در اتفاقات احتمالی باعث آسیب به آن هم خواهد شد. در ادامه این بخش به معرفی و بررسی کامل گلس شیشه ای گوشی هوآوی Nova 9 خواهیم پرداخت ادامه این پست را از دست ندهید.

بررسی نقاط ضعف و قوت گلس شیشه ای رد لیبل گوشی Huawei Nova 9

هر محصولی دارای نقاط قوت و ضعفی می‌باشد که می‌تواند ارزش خرید آن را تعیین کند و این در مورد محافظ‌های صفحه یا همان گلس‌ها نیز صدق می‌کند. معمولاً گلس ها از متریال متفاوتی ساخته می شوند و این موضوع موجب متفاوت بودن کیفیت خودشان نیز خواهد شد چرا که رابطه مستقیم با هم دارند حال باید دید که محافظ صفحه رد لیبل چه نقاط ضعف و قوتی دارد که می‌تواند شما را قانع کند تا از آن برای حفاظت از صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید همانطور که در محتوای مقاله نیز گفتیم این برند یکی از بهترین و باکیفیت ترین نام های تجاری در زمینه تولید محافظ صفحه محسوب می شود.

نقاط قوت

کیفیت بالا: یکی از مهمترین نقاط قوت داشتن کیفیت بالا و مقاومت خوب در برابر ضربه و خط و خش است. از آنجایی که این محصولات وظیفه محافظت از صفحه نمایش را دارند پس کیفیت می‌تواند حرف اول را در انتخاب ما بزند گلس رد لیبل با کیفیت بالا می‌تواند از نمایشگر گوشی شما در برابر هر نوع ضربه‌ای و همچنین ایجاد خط و خش جلوگیری کند. همانطور که می‌دانید یکی از نگرانی‌های بزرگ صاحبان تلفن همراه سقوط گوشی از ارتفاع و یا برخورد با اجسام تیز میباشد که می‌تواند باعث ایجاد هزینه های سنگین تعمیر شود و یک محافظ صفحه خوب میتواند این نگرانی را کاهش دهد.

شفافیت بالا: بسیاری از شما کاربران از گوشی برای انجام بازی و یا تماشای محتوای چند رسانه ای استفاده می کنید که استفاده از حداکثر کیفیت صفحه نمایش موبایل میتواند لذت تماشای محتوا را برایتان تا چند برابر افزایش دهد و این موضوع در نصب گلس کاملا موثر است بسیاری از کاربران به دلیل افت کیفیت پس از نصب محافظ صفحه از این عمل سرباز می زنند و ریسک آسیب دیدن صفحه نمایش را به جان میخرند اما گلس رد لیبل با شفافیت بسیار بالای خود این اطمینان را به شما خواهد داد تا در صورت نصب هیچگونه افت کیفیتی را در نمایشگر موبایل شاهد نباشید.

نقاط ضعف

قیمت نسبتا بالا: شاید بتوان تنها نقطه ضعف گلس رد لیبل را کیفیت قیمت نسبتا بالای آن در تناسب با رقبایش نامید که البته این موضوع با کیفیت بالای خود محصول جبران شده و جای هیچ گونه نگرانی در این بابت وجود ندارد اما سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا شما حاضر هستید برای محافظت بهتر از نمایشگر خود کمی بیشتر هزینه کنید تا در مقابل در حاضرن باشید که هزینه های سنگینی مثل تعویض و یا تعمیر ال سی دی را پرداخت کنید اما چیزی که مشخص است این است که کیفیت بالا شامل هزینه های بالاتری هم خواهد بود و این یک اصل در تجارت است.

گلس شیشه ای رد لیبل برای گوشی Huawei Nova 9

گلس شیشه ای Nova 9 از دسته گلس های کاملا شفاف است به همین دلیل شما پس از نصب بر روی گوشی خود شاهد هیچگونه افت کیفیتی در صفحه نمایش گوشی خود نخواهید شد. همچنین به دلیل کیفیت ساخت فوق العاده این گلس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش برخوردار است. گلس رد لیبل به صورت تمام صفحه طراحی شده و تمام پنل صفحه نمایش گوشی را پوشش خواهد داد. همچنین لبه های این گلس خمیده و بسیار دقیق طراحی و برش خورده است. با وجود شفافیت بالای این گلس در برابر انعکاس نور کاملا مقاوم است و این قابلیت در محیط های پر نور کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

بسیاری از کاربران پس از نصب گلس روی گوشی خود از کاهش عملکرد و یا اختلال در سیستم فرمان لمس پذیری گلایه دارند. اما گلس شیشه ای رد لیبل به دلیل ضخامت مناسبش هیچ اختلالی در عمکرد لمس گوشی ایجاد نمیکند. در برابر نفوذ گرد و غبار چربی و باقی ماندن اثر انگشت مقاوم است. در پایان این مقاله به صورت خلاصه ویژگی کلیدی گلس شیشه ای رد لیبل Huawei Nova 9 را برای شما بیان میکنیم.

گلس شیشه ای

مقاومت گلس شیشه ای رد لیبل در برابر جذب اثر انگشت , آب و چربی

 

ویژگی های کلیدی گلس شیشه ای رد لیبل Huawei Nova 9

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها
  • عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *