لوازم جانبی Huawei Nova 8

گلس شیشه ای برای گوشی Huawei Nova 8

گلس شیشه ای

گلس شیشه ای چه نوع گلسی است؟ ما برای حفاظت از صفحه نمایش گوشی خود از راهکار های متفاوتی استفاده میکنیم حتی خود شرکت های موبایل هم به فکر حفاظت بیشتر از نمایشگر محصول های خود هستند و در این راستا از ابزار هایی مثل گوریلا گلس در اندروید و سرامیک شیلد در اپل استفاده میکنند. اما همچنان حفاظت از صفحه نمایش به تکامل خود نرسیده. استفاده از محافظ صفحه نمایش نزدیک ترین و ارزان ترین راه برای محفاظت بیشتر از نمایشگر موبایل است. در بازار پرتلاطم لوازم جانبی موبایل شما با انبوهی از گلس های مختلف روبه رو میشوید که هر کدام از ساختار متفاوتی تشکیل شده اند.

وقتی به بازار لوازم جانبی موبایل رجوع می کنیم بدون شک گسترده ترین و پر پرفروش ترین محصولات موجود محافظ های صفحه نمایش یا همان گلس ها هستند این تراکم بسیار بالا موجب می‌شود که ما در انتخاب خود کمی دچار شک و تردید شویم و حتی اگر اطلاعاتی از مشخصات آنها داشته باشیم باز باید چند ساعت در بازار به صورت میدانی و یا در اینترنت به صورت مجازی جستجو کنیم تا در میان انبوه گسترده گلس ها به یک انتخاب مناسب برسیم از این رو می توان دریافت که خرید گلس آنچنان هم که به نظر می رسد ساده و راحت نیست.

همین تفاوت در انواع محافظ ها که مربوط به متریال و کیفیت ساخت و حتی نوع تولید برمیگردد موجب شده تا از نظر قیمتی هم با هم متفاوت باشند و این موضوع مشکلات کاربران را چندین برابر بیشتر خواهد کرد اما به طور کلی عوامل بسیاری در تفاوت گلس ها و همچنین کیفیت شان موثر است و باعث کاهش و یا افزایش ارزش خرید آنها می شود اگر بخواهیم به دو مولفه مهم به صورت گذرا اشاره کنیم میتوان به میزان مقاومت و کیفیت چسب به کار رفته در محصول اشاره کرد این دو نکته از مهمترین معیارهای ما در هنگام خرید محسوب می شوند که تفاوت میان گلس ها را نیز رقم می زنند.

معمولا کاربران تلفن همراه هنگام خرید گلس کلید واژه بهترین گلس را جستجو میکنند و اکثرا بر این باورند که گران ترین گلس بهترین گلس است. اما آیا واقعا همینطور است؟ جواب منفی است. گران بودن مطلقا دلیل بر بهترین بودن نیست. وقتی گوشی شما به زمین میفتد و یا با جسم تیزی برخورد میکند در این مواقع وظیفه یک گلس استاندارد جلوگیری از آسیب به نمایشگر است حتی به قیمت آسیب دیدن خودش. میان گلس های اورجینال (اصل) و تقلبی تفاوت های بسیاری وجود دارد. در ادامه این پست به این تفاوت ها در کنار خصوصیات گلس شیشه ای اشاره خواهیم کرد. با هوآوی ورلد همراه باشید.

گلس شیشه ای

گوشی Huawei Nova 8

خصوصیات گلس های تقلبی: گلس های تقلبی و فیک چند نشانه دارند که میتوان به وسیله این نشانه ها از اصل بودن یا نبودن آن مطلع شد. اولین شاخصه گلس تقلبی نوع بسته یندی محصول است. به دلیل اینکه این دست از محصولات به صورت غیر استاندارد تولید میشوند معمولا کیفیت بسته بندی خوبی ندارند و از این طریق میتوان به این موضوع پی برد. دومین نشانه گلس فیک نسبت به گلس شیشه ای اصل کیفیت ساخت خود محصول است. محافظ های تقلبی کیفیت به شدت پایینی دارند. این مدل ها نه مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارند و نه کیفیت نمایش خوبی به ما ارائه می دهند.

در مقابل محافظ های اصل دارای بسته بندی تمیز و کیفیت بالا به بازار عرضه میشوند. به لیل کیفیت بالای گلس شیشه ای با نصب آن شاهد هیچگونه افت کیفیت در نمایشگر خود نخواهید بود. کیفیت چسب به کار رفته در این محافظ ها بر خلاف اجناس فیک بسیار بالا بوده و بدون هیچ مشکلی روی صفحه شما قرار میگیرد. کیفیت بالای چسب و قدرت آن باعث می شود تا عمر مفید محافظ صفحه روی نمایشگر ما تا حد بسیار بالایی افزایش پیدا کند و شما نیاز نباشد تا در مدت های کوتاه نسبت به تعویض گلس اقدام کنید.

گلس شیشه ای رد لیبل برای گوشی Huawei Nova 8

حال میرسیم به بررسی کامل گلس شیشه ای گوشی Huawei Nova 8 از آنجایی که این گلس از نوع شفاف است تصویر نمایش داده شده بدون کوچکترین افت و یا تغییر کیفیت به شما نمایش داده میشود. از خصوصیات این محافظ صفحه میتوان به پوشش کامل پنل جلویی اشاره کرد که این ویژگی میتواند موجب افزایش مقاومت نمایشگر موبایل شما در برابر ضربه شود. همچنین قابلیت ضد آب و ضد چربی موجب میشود تا آثار اثر انگشت ما که در طول استفاده از گوشی روی آن باقی میماند به حداقل ممکن برسد. بسیاری از کاربران پس از نصب محافظ صفحه شاهد کاهش یا اختلال در عملکرد تاچ گوشی خود میشوند.

همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خط و خش و حتی برخورد با اجسام سفت و تیز می تواند از ویژگی های بارز گلس شیشه ای محسوب میشود که میتواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند. همانطور که می دانید صفحه نمایش گوشی ما به دلیل استفاده همه جانبه از تلفن همراه در هر مکان و زمان بیشتر از همیشه در معرض آسیب و خطر قرار دارد پس بهترین راه افزایش میزان محافظت آن در برابر عوامل خطر است. نصب گلس ارزانترین , سریعترین و بهترین راه برای این کار محسوب می شود و شما می توانید تا چند برابر احتمال صدمه دیدن صفحه نمایش خود را کاهش دهید.

گلس شیشه ای

پوشش کامل صفحه نمایش گلس شیشه ای

اما در گلس شیشه ای Huawei Nova 8 به دلیل دارا بودن ضخامت استاندارد هیچ اختلالی در عملکرد لمس گوشی شما ایجاد نخواهد کرد. نکته جالب دیگر این محصول نصب بسیار آسان آن است. نصب گلس برای خیلی ها کاری دشوار و اذیت کنننده است ولی نگران نباشید گلس شیشه ای طوری طراحی و ساخته شده که خودتان هم با کمی صبر و حوصله به راحتی میتوانید نسبت به نصبش اقدام کنید. در پایان این بخش هم به ویژگی های کلیدی این محصول اشاره خواهیم کرد..

ویژگی های کلیدی گلس شیشه ای رد لیبل برای گوشی Huawei Nova 8

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها
  • عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *