لوازم جانبی هواوی Nova 7i

گلس آنتی استاتیک چیست؟

در بازار لوازم جانبی انواع گلس ها موجود می باشد و هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردارند طبعاً قیمت آنها نیز متفاوت است. خصوصیات و کاربرد آنها اوج تفاوت آنهاست اگر بخواهیم به صورت واضح توضیح دهید هر گلس کاربرد خاص خود را دارد و اگر از آن دسته کاربرانی هستید که بر این باورید که تمام گلس های موجود با هم یکسان اند و تفاوتی باهم ندارند باید به شما بگویم که کاملاً در اشتباه هستید. در مقاله امروز هوآوی ورد قصد داریم درباره گلس آنتی استاتیک با شما صحبت کنیم وجه تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه را به صورت کامل بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

معمولا وقتی کاربران گوشی جدید خریداری می کند برای اینکه بتوانند از آن حفاظت بیشتری انجام دهند از اولین اقداماتی که بعد از خرید خواهند کرد خرید یک قاب و گلس برای محافظت بیشتر از گوشی است آن هم در شرایط اقتصادی فعلی چه خرید گوشی کار بسیار سختی است و متاسفانه به راحتی نمی توان در این بازار به فکر جایگزین محصولی جدید باشد موضوع زمانی بدتر خواهد شد که هزینه تعمیرات هم کم نیست چرا که با گران شدن قطعات یدکی موبایل مثل صفحه نمایش باتری ایا هر قطعه دیگری موجب شده تا بخش تعمیرات نیز در حوزه قیمت تغییرات گسترده ای را به خود ببیند.

پس با این اوصاف در می یابیم بهترین و به صرفه ترین راه استفاده از قاب و گلس برای محافظت بیشتر گوشی میباشد. شاید نامه گلستان پی استاتیک را زیاد شنیده باشید اما دقیقا از شیوه عملکرد و مواد تشکیل دهنده به صورت دقیق آگاهی نداشته باشد قبل از اینکه به معرفی کامل این محصول بپردازیم ابتدا باید به وظایف این محافظ ها اشاره کنید ما برای اینکه آسیبی به نمایشگر گوشی وارد نشود از این گونه ابزار ها استفاده می کنیم اما عوامل بسیاری در میزان مقاومت و حفاظت در برابر خطرات موثر خواهد بود که مهمترینشان کیفیت ساخت است که تاثیر مستقیمی بر عملکرد آن خواهد گذاشت.

ولی موضوع اینجاست که مناسب‌ترین قاب و گلس برای ما کدام یک از این محصولات موجود در بازار است؟ قاب فیبر کربن قاب سیلیکونی و یا حتی قاب ژله‌ای کدام یک می‌تواند بهترین گزینه برای ما باشد برای پاسخ به این سوال باید به نیاز خود و انتظار شما از محافظ برگردیم. این موضوع در گلس‌ها هم به همین منوال است در بازار انواع گلس د دارد که هر کدام ویژگی‌های متنوع خود را دارند اما اینکه مناسب‌ترین گزینه کدام است به نیاز شما بستگی دارد. به طور مثال افرادی که گیمر هستند و با گوشی خود زیاد بازی می‌کنند بهتر است گلس‌های شفاف تهیه کنند.

دسته دیگری از کاربران هستند که به دلیل حساسیت شغل و یا مکان نامناسبی که در آن حضور دارند صفحه نمایش گوشی در معرض دید افراد قرار میگیرد و دوست ندارند که افرادی غریبه اطلاعات نمایشگر موبایلشان را ببینند ما برای اینگونه افراد گلس پرایویت و یا حریم خصوصی را پیشنهاد می‌دهیم که با مکانیزم و روش خاص تولیدی که دارد تنها از زاویه 45 درجه و بیشتر اطلاعات قابل مشاهده است و در غیر این صورت نمی‌توانید اطلاعات صفحه نمایش گوشی را ببینید به این صورت می‌توانید از اطلاعاتتان محافظت کنید و دیگر نگران لو رفتن اطلاعات خود نباشید.

نوع سوم محافظ ها گلس‌های سرامیکی هستند این نوع محافظ‌ها هرگز دچار شکستگی نمی‌شوند و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در صورت فشارهای بیش از حد نیز مشکل پیدا نمی‌کنند اما در واقع مکانیزم عملکرد اینو محافظت چگونه است که دچار شکستگی نمی‌شوند؟ محافظ‌های سرامیکی از ذرات ریز سرامیک و مخلوط شدن آن با پلاستیک ساخته می‌شوند و به دلیل نوع طراحی که در خود دارند و انعطاف پذیری بسیار بالا شکستگی در آنها معنایی ندارد اما دو عیب بزرگ در آنها وجود دارد مورد اول عبور ضربه از خود و برخورد آن به نمایشگر و مورد دوم عدم شفافیت لازم و کاهش کیفیت صفحه نمایش.

مورد بعدی برچسب‌های هیدروژنی هستند که شاید به عبارت دیگر نتوان آنها را گلس نامید چرا که هرگز ضخامت بالایی نداشتند و مقاومت چندانی هم در برابر ضربه ندارند و بیشتر جلوی خط و خش را میگیرند. مزیت اینو برچسب‌ها عدم افت کیفیت نمایشگر , عدم ایجاد ضخامت روی صفحه نمایش و مزاحمت برای برخی از قاب‌ها و شکننده نبودن آنها اشاره کرد. اما مثل هر محصول دیگری برچسب‌های هیدروژنی هم معایبی دارند و آن هم نصب این محصولات است نصب برچسب‌های هیدروژنی نیازمند تخصص و دقت بسیار بالاست و معمولاً کمتر کسی می‌تواند به درستی آن را روی نمایشگر قرار دهد.

گلس

پوشش کامل گلس آنتی استاتیک HUAWEI NOVA 7i

 

گلس آنتی استاتیک فول چسب محصولی با کیفیت و قدرتمند است که قادر خواهد بود تمام نمایشگر گوشی شما را پوشش دهد و این بزرگترین نکته مثبت آن محسوب می شود معمولاً وقتی با محصولات فیک مشابه روبرو می شوید می بینید که پوشش لبه ها کامل نیست و همین موضوع باعث آسیب پذیری نمایشگر موبایل از همان بخش ها خواهد شد این گلس به صورت کاملا دقیق تمام نمایشگر گوشی را پوشش می دهد و همین موضوع سبب افزایش مقاومت ال سی دی در برابر ضربات سنگین و مقاومت بالا در برابر ایجاد خط و خش و فشار خواهد بود.

بسیاری از کاربران پس از خرید محافظ صفحه  از این موضوع شکایت دارند که حباب های زیره محافظ صفحه ایجاد می شود و باعث کاهش کیفیت تصویر گوشی میشود عمده‌ ی این اتفاق به دلیل عدم وجود کیفیت کافی در چسب به کار رفته هنگام تولید محصول است باعث ایجاد این حباب ها می شود در محافظ صفحه آنتی استاتیک به دلیل بهره مندی از چسب بسیار با کیفیت این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست همچنین این محصول با قابلیت ضد گرد و غبار کردی و اثر انگشت می تواند طول عمر بالاتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

بررسی 4 وِیژگی گلس آنتی استاتیک

شفافیت بالا: به دلیل استفاده از شیشه در تولید این محصول شفافیت آن بسیار بالا می باشد و این موضوع باعث می‌شود تا در استفاده از آن شما شاهد چگونه کیفیت در نمایشگر موبایل خود نباشید پس اگر با گوشی خود تماشای فیلم مینشینید و یا بازی های با گرافیک بالا اجرا می کنید محافظ آنتی استاتیک بدون هیچگونه افت کیفیتی نهایت قدرت صفحه نمایش موبایل شما را به ارمغان خواهد آورد و این به لطف استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این محافظ صفحه می باشد. کیفیت متریال بکار رفته تاثیر بسزایی در در این بخش خواهد داشت.

گلس

شفافیت بالای گلس آنتی استاتیک HUAWEI NOVA 7i

 

پوشش کامل: به لطف طراحی دقیق و کاملا منطبق با نوع گوشی این گلس این اجازه را خواهد داد تا به صورت صددرصد تمام سطح نمایشگر گوشی را پوشش دهد و این موضوع باعث می شود تا میزان مقاومت دستگاه در برابر ضربه و خط و خش نسبت به محصولات مشابهی که این قابلیت را ندارند افزایش یابد پوشش کامل در میزان عملکرد صحیح گلس بسیار موثر است. اگر دقت کرده باشید محصولاتی ارزان قیمت در بازار وجود دارند که تنها خود نمایشگر پوشش می دهند و لبه های آن تحت پوشش قرار نمی گیرد این موضوع موجب آسیب‌پذیری گوشی از همان نقاط خواهد شد.

مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش: از آنجایی که گوشی های امروزی به مدت طولانی در دستان ما هستند و معمولاً هر جا که هستیم آنها را با خود حمل می کنیم اینن موضوع منجر می‌شود تا بیش از پیش احتمال آسیب دیدگی آن ها افزایش یابد مهمترین عاملی که باعث صدمه به نمایشگر گوشی خواهد شد ضربه هایی است که ممکن است بر اثر سقوط از ارتفاع , برخورد اجسام تیز و سفت و یا هر اتفاق دیگری باشد به لطف استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مقاومت گلس آنتی استاتیک در برابر ضربه و خط و خش بی نظیر می باشد.

نصب آسان: بیشتر کاربران تلفن همراه وقتی نسبت به خرید محافظ صفحه اقدام می کنند بزرگترین دغدغه آنها طریقه نصب آن خواهد بود و این موضوع در خریدهای اینترنتی بیشتر خود را نشان خواهد داد اما در گلس آنتی استاتیک این مشکل به طور کامل برطرف شده و شما لازم نیست نگران نصب آن باشید چرا که این محصول تولید طراحی شده که خود کاربر نیز می تواند با کمی دقت به راحتی محافظ صفحه خود را روی گوشی نصب کند. توجه داشته باشید که نصب این محصول نیاز به هیچ گونه فرد متخصصی ندارد و طوری طراحی شده که به راحتی بتوانید نسبت به نصب آن اقدام کنید.

مزایا و معایب گلس آنتی استاتیک

مزایا

  • کیفیت ساخت بالا
  • پوشش کامل نمایشگر
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • چسب قدرتمند
  • نصب آسان
  • شفافیت بالا
  • ضد چربی , گرد و غبار و اثر انگشت

معایب

  • فاقد خصوصیات ویژه

فروش انواع گلس و محافظ صفحه نمایش ال جی و همچنین انواع گلس های سیار برندها در سایت های فروشگاهی مای الجی ورلد و ایران دیجی مال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *