قاب موبایل هوآوی

چرا باید برای گوشی خود قاب محافظ بخریم؟

قاب محافظ

آیا استفاده از قاب محافظ برای گوشی لازم است؟ اکثریت کاربران گوشی های هوشمند امروزی از قاب برای حفاظت از گوشی استفاده میکنند. استفاده از این محصولات به امری متداول تبدیل شده مضاف بر این که تنوع اینگونه محصولات افزایش زیادی داشته و ما با تعداد بالایی از این قاب ها در طرح ها و رنگ های مختلف روبرو هستیم. حادثه برای هر کسی پیش خواهد آمد و این مسئله برای گوشی ها نیز صدق خواهد کرد. قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که گوشی هوشمند شما بر اثر رها شدن از دست یا سقوط از ارتفاع دچار آسیب شده اینجاست که یک قاب خوب می تواند از هزینه های بسیار سنگین تعمیر و تعویض گوشی جلوگیری کند.

فروشگاه هوآوی ورلد مرجع بزرگ و تخصصی لوازم جانبی شرکت هوآوی انواع قاب های برند هوآوی را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده است. این فروشگاه با حذف واطه ها توانسته قیمت محصولات خود را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهد تا هزینه تمام شده برای خریدار به حداقل برسد. انواع محصولات و لوازم جانبی شرکت هوآوی اعم از قاب محافظ گلس صفحه نمایش ساعت هوشمند و بسیاری محصولات دیگر در سایت Huaweiworld.ir در دسترس کاربران قرار دارد ما سعی کردیم مسیر خرید شما را هموار کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

حال بازمیگردیم به سوالی در ابتدای این مقاله پرسیدیم. وقتی به سراغ تعمیرکاران موبایل سطح شهر میرویم متوجه میشویم که بیشترین درصد مراجعه کاربران به مراکز تعمیر مشکل ضربه خوردگی موبایل است این موضوع نشان دهنده این است که استفاده از قاب محافظ کاملا ضروری است و نباید به سادگی از آن عبور کرد. استفاده از قاب تا حد بسیار زیادی میتواند از اتفاقاتی از قبیل شکستن و ایجاد خط و خش روی گوشی جلوگیری به عمل آورد. مهم ترین نکته در انتخاب یک قاب توجه به اصالت، کیفیت و مقاومت آن است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. در ادامه به چند ویژگی یک قاب با کیفیت اشاره خواهیم کرد تا انتخابتان با دقت بیشتر صورت گیرد.

قاب محافظ

انواع قاب محافظ در فروشگاه هوآوی ورلد

4 نکته مهم هنگام خرید قاب محافظ

همانند هر محصولی باید نکاتی را در هنگام خرید رعایت کنید خرید قاب هم شامل همین قانون میشود هنگام خرید باید به این مولفه ها توجه داشته باشید تا بتوانید نهایت بهره وری را از محصولی که انتخاب کردید ببرید بدیهی است که عدم رعایت آن موجب زیان مالی تباه شدن وقت شما خواهد شد. همانطور که می دانید قاب های محافظ هم مثل تمامی ابزار هایی که در اطراف مان میبینیم دارای خصوصیاتی هستند که این خصوصیات موجب تفاوت آنها از نظر قیمت , کیفیت , استحکام و حتی طول عمر آن می شود.

اصالت فروشگاه و فروشنده: صرف نظر از اینکه شما به صورت حضوری خرید می کنید و یا اینترنتی باید از اعتبار فروشنده و فروشگاه مطمئن شوید همانطور که می دانید قاب های محافظ هم مثل بسیاری از محصولاتی که در بازار لوازم جانبی موبایل به فروش میرسند با بازار اجناس فیک و تقلبی آمیخته شده و این موضوع گاها توسط خود فروشندگان نیز غیر قابل تشخیص است. پس حتما ابتدا از اعتبار و اصالت فروشگاه و فروشنده مورد نظر که قصد خرید از آن را دارید مطمئن شوید تا احتمال خرید اجناس فیک و تقلبی به حداقل برسد.

قیمت: همیشه چالش برانگیز ترین و مهمترین فاکتور در خرید هر محصولی قیمت آن بوده از آنجایی که تنوع در قاب های محافظ بسیار زیاد است این گستردگی بالای آنها موجب تنوع در قیمت ها نیز شده شما باید هنگام خرید توجه داشته باشید که محصول مورد انتخاب شما قیمتی مناسب و متناسب با کیفیت و ویژگی های آن محصول را دارد و در غیر این صورت یک خرید ناموفق حساب خواهد شد.

تنوع در قاب های محافظ: وقتی شما به یک فروشگاه حضوری مراجعه می کنید و یا از فروشگاه اینترنتی بازدید می کنید تنوع محصولات می تواند انتخاب شما را با گزینه های بیشتری روبرو کند و به طور کل حق انتخاب بیشتری در اختیار شما بگذارد.

داشتن اطلاعات کامل قاب قبل از خرید: همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم قاب های موبایل از ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی برخوردار هستند کدام از متریال منحصر به فرد تولید شدند برای داشتن برای تجربه یک خرید موفق و لذت بخش اگر اطلاعات کافی روی وبسایت در نشده و یا در صورت خرید حضوری اطلاعات دقیقی از محصول ندارید حتماً مشخصات کامل را محافظ را از فروشنده دریافت کنید.

چگونه عمر قاب گوشی خود را بالا ببریم؟

قاب های گوشی هم مانند هر وسیله ای که به صورت روزمره از آن استفاده میکنیم طول عمر خاصی دارند و پس از گذشتن عمر مفید خاصیت و استحکام اولیه خود را از دست میدهد اما با رعایت کردن چند نکته ساده میتوانید عمر این محصولات را تا چند برابر افزایش دهید مهمترین نکته در اینجا حفظ نظافت قاب محافظ است بسیاری از کاربران پس از نصب قاب به امید اینکه دیگر نیازی به هیچ عمل اضافه ای نیست و از تمیز کردن آن خودداری می کنند در صورتی که این عمل هم موجب کاهش عمر قاب و هم گوشی شما می شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید نحوه تمیز کردن قاب گوشی است سعی کنید از مواد شوینده بسیار قوی و خورنده به تصور اینکه قدرت تمیزی بیشتری دارد استفاده نکنید. این مواد شوینده به دلیل خاصیت اسیدی و خورندگی که دارند موجب از بین بردن قاب محافظ شما خواهند شد.

ویژگی های یک قاب محافظ با کیفیت چیست؟

چه در بازدید های میدانی و چه در فروشگاه های اینترنتی شاهد حجم انبوهی از انواع قاب هستیم که تعداد بالای آنها از یک طرف موجب افزایش حق انتخاب ما خواهد شد و از طرف دیگر موجب گمراهی ما در انتخاب میشود. اما مهم ترین نکته در انتخاب هر نوع قاب محافظی فیک یا غیر اصل نبودن محصول است به دلیل این که مواردی مثل طرح و رنگ موضوعی سلیقه ای است و جزو اصول به حساب نمی آید. در انتهای مقاله امروز فروشگاه هوآوی ورلد به سه ویژگی اساسی که یک قاب محافظ با کیفیت باید داشته باشد اشاره میکنیم.

اصالت قاب محافظ: یک قاب محافظ با کیفیت دارای اصالت و کیفیت اورجینال میباشد. این اصالت را میتوان از بسته بندی محصول دقت در جزئیات محصول و ظرافت در ساخت آن دریافت.

کیفیت: اهمیت این بخش از اساسی ترین اصولی است که یک قاب محافظ با کیفیت باید از آن بهره مند باشد. کیفیت یک قاب رابطه مستقیمی با میزان مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش خواهد داشت. از آنجایی که وظیفه این قاب ها حفظ گوشی در برابر هر اتفاقی است توجه به کیفیت ساخت محصول امری اجتناب ناپذیر است.

قاب محافظ

کیفیت بالای قاب محافظ سیلیکونی

مقاومت قاب: این وظیفه اصلی هر نوع قاب محافظ است که در برابر ضربه و خط و خش از خود مقاومت نشان دهد و موجب آسیب دیدن گوشی نشود. در بیشتر قاب های محافظ ما شاهد آن هستیم که پس از مدتی استفاده از محصول شاهد تغییر شکل ظاهری و رنگ پریدگی هستیم که این اتفاق هرگز برای قاب محافظ اورجینال اتفاق نخواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *