News

ویژگی های یک گلس خوب برای گوشی

گلس خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یا چه نوع گلسی برای گوشی من مناسب است؟ از این دست سوال ها در میان کاربران بسیار شنیده میشود.امروز در وبلاگ هوآوی ورلد قصد داریم توضیحاتی کامل به شما کاربران عزیز ارائه دهیم تا دیگر نگران خرید گلس برای گوشی خود نباشید. با آمدن گوشی های هوشمند عصر تازه ای به صفحه نمایش های موبایل آمد و ما شاهد افزایش کیفیتی جهشی از جانب تولید کنندگان موبایل در بخش نمایشگر ها بودیم. حتی حدود 7 سال پیش بود که صفحه نمایش با رزولوشن 4K به موبایل های هوشمند آمد. این پیشرفت خیره کننده دارای نقاط ضعفی هم بود که تولیدکنندگان موبایل راه های بسیاری را برای رفع آنها آزمودند.

اهمیت استفاده از گلس خوب زمانی مشخص می‌شود که گوشی شما با چالشی مثل حادثه ضربه خوردن یا برخورد با جسم تیز و یا هر چالش دیگری روبرو شود. اینجاست که اهمیت یک گلس خوب مشخص خواهد شد. وقتی صفحه نمایش گوشی شما آسیب می‌بیند این یعنی گران‌ترین قطعه در گوشی آسیب دیده است خبر از هزینه‌های سنگین برای صاحبش خواهد داشت. برای اینکه بتوانی جلوی این هزینه‌های سنگین را بگیرید بهترین راه استفاده از گلس است و می‌تواند تا حدودی خیال شما را از بابت حفاظت از نمایشگر گوشی محافظ راحت کند ضمن اینکه مبلغی که هزینه می‌کنید بسیار ناچیز است.

صفحه نمایش های گوشی های هوشمند امروزی از هر نظر پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند از میزان شفافیت , روشنایی , وضوح تصویر و حتی تشخیص و تولید رنگ. اما با تمام این قدم های بسیار بلند رو به جلو ضعف های آزار دهنده ای نیز وجود داشت و تا امروز هم به طور کامل برطرف نشده. بزرگترین نقطه ضعف نمایشگر های گوشی های امروزی آسیب پذیری در برابر ضربه و خط و خش است که کاربران تلفن همراه را کلافه کرده است. درست است که کمپانی های موبایل کارهای زیادی برای رفع این باگ بزرگ انجام دادند اما هنوز هم برای حفاظت صفحه نمایش گوشی هایمان به گلس خوب نیاز داریم!

گلس خوب

گوشی Huawei Nova 7i

 

اما گلس باید دارای چه ویژگی هایی باشد که بتواند محافظ صفحه نمایش گران قیمت گوشی ما باشد؟ چند شاخصه مهم و اساسی وجود دارند که با سنجیدن آنها میتوان به کیفیت گلس خوب رسید. در این بخش به این ویژگی های اساسی بسیار مهم به صورت مفصل اشاره خواهیم کرد. وقتی در اینترنت واژه گلس را جستجو میکنید هزاران عکس به همراه صد ها سایت فروشگاهی به شما نمایش داده میشود. این گلس ها در کنار تنوع نوع , طرح و بسته بندی دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند که این موضوع کار ما را در انتخاب کمی سخت میکند. اما جای نگرانی نیست ما در هوآوی ورلد راهنمای جامعی برای انتخاب گلس خوب به شما ارائه میدهیم.

شاخصه های گلس خوب چیست؟

مقاومت در برابر خط وخش: در مقدمه ی این پست اشاره کردیم که با وجود پیشرفت روز افزون کیفیت صفحه نمایش های موبایل آنها در برابر خط و خش همچنان آسیب پذیر اند. ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش اتفاقی بسیار نا خوشایند است و تنها باعث افت کیفیت آن خواهد شد بلکه در طولانی مدت موجب ضعف در سیستم بینایی نیز خواهد شد. البته گوشی های اندرویدی با محافظ های موسوم به گوریلا گلس و اپل هم محافظ اختصاصی مشابه خود سعی در بیشتر کردن مقاومت محصولات خود داشته اند اما به موفقیت کامل نرسیدند. اینجاست که اهمیت یک گلس خوب مشخص میشود.

مقاوم در برابر ضربه: ضربه نیز از دیگر اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. افتادن از جیب , رها شدن از دست و هر اتفاقی که منجر به آسیب دیدن موبایل شود حساس ترین بخش صفحه نمایش خواهد بود. گلس خوب گلسی است که بتواند ضربه وارد شده به خود را دفع و از انتقال آن به نمایشگر جلوگیری کند. نکته جالب اینکه وقتی به تعمیرکاران موبایل سطح شهر سر می‌زنی بیشترین درصد آسیب دیدگی گوشی‌ها مربوط به شکستن با ضربه هستند و این یعنی نیاز دارد تا بیشتر مراقب گوشیمان باشیم و اجازه آسیب دیدن آن را ندهید تا تبعات بعدش گریبانگیر ما نشود.

قیمت: همیشه این بخش یکی از بزرگترین چالش‌های خریداران برای لوازم جانبی موبایل بوده انتخاب گلس خوب نیز صرفاً به قیمت بالا باز نمی‌گردد. البته گلس‌های تقلبی که با مبلغی بسیار ناچیز به فروش می‌رسند نیز انتخاب مناسبی برای محافظت از نمایشگر گوشی نیستند و باید از نصب آنها روی گوشی خودداری کنید. قیمت مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. فروشگاه هوآوی ورلد با عرضه انواع گلس گوشی های هوآوی با قیمت مناسب است که میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه نسبت به خرید آن اقدام کنید.

گلس خوب

گلس شیشه ای آنتی استاتیک Huawei Nova 7i

 

گلس آنتی استاتیک Huawei Nova 7i

گلس آنتی استاتیک یک گلس شفاف تمام صفحه فول چسب است که با پوشش کامل صفحه نمایش موبایل به صورت کامل از آن محافظت میکند. این گلس با وجود شفاف بودن از باز نشر نور جلوگیری میکند تا موجب کاهش کیفیت نمایشگر نشود. گلس آنتی استاتیک HUAWEI Nova 7i در برابر گرد و غبار مقاومت بالایی دارد همچنین با خاصیت ضد چربی و اثر انگشت خود از جا ماندن روی گلس جلوگیری میکند. برخلاف تصور بسیاری از مردم که فکر میکنند نصب گلس کاری دشوار است اما اصلا اینطور نیست نصب گلس آنتی استاتیک بسیار آن است و به راحتی خودتان قادر به نصب روی گوشی خواهید بود.

ویژگی اصلی گلس آنتی استاتیک Huawei Nova 7i

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *