لوازم جانبی هواوی Y8P

مهمترین فاکتور برای انتخاب قاب گوشی هواوی؟

قاب گوشی

خرید قاب گوشی که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما دارای نکات مهمی است که در صورت عدم توجه به آنها میتواند نا رضایتی شما از خریدتان را در پی داشته باشد. با تمام تفاوت های قاب های گوشی از یکدیگر آنها در یک موضوع باهم اشتراک دارند. و آن موضوع چیزی نیست جز عمل محافظت از گوشی در برابر ضربه , خراش و هر اتفاقی که باعث آسیب دیدگی گوشیب خواهد شد. شما هر چقدر هم از گوشی خود با نهایت دقت محافظت کنید باز هم نمیتوانید از اتفاقات نا خواسته ای که برای هر کسی امکان رخ دادن دارد محافظت کنید. پس با نصب قاب محافظ میتوانید از بروز این حوادث جلوگیری کنید.

برند هوآوی یکی از آن نام های تجاری موجود در کشور است که فروش خوبی را تجربه کرده و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران در ایران و جهان را به خود جلب کند. هوآوی با تحریم شدن از جانب ایالات متحده امریکا با سختی های زیادی دست و پنجه نرم کرد ولی توانست تا حدود زیادی از این چالش سخت با سر بلندی عبور کند. اگر صاحب یکی از گوشی های این شرکت چینی هستید و به دنبال قاب گوشی برای آن هستید با وبلاگ رسمی هوآوی ورلد همراه باشید تا مهمترین فاکتور برای انتخاب قاب گوشی هواوی را برای شما به صورت کامل و جامع توضیح دهیم تا بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

بازار لوازم جانبی تنوع بسیار بالایی در محصولات دارد اگر اغراق نکرده باشیم از بازار خود تلفن های هوشمند نیز تنوع بیشتری دارد و این مورد موجب می‌شود تا بیشتر کاربران تلفن همراه در هنگام خرید قاب گوشی دچار سردرگمی و ابهام شوند و نتوانند انتخاب درستی را برای خود رقم بزنند همانطور که گفتیم انواع مختلف قاب در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه شده است که شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا خرید لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. انتخاب اشتباه لذت خرید را از شما سلب خواهد کرد و نیاز شما را نیز برطرف نمی‌کند.

نکته ای که قبل از از هر چیزی باید به آن اشاره کنیم این است که متاسفانه مانند بسیاری از محصولات دیگر دسته لوازم جانبی به خصوص قاب ها نیز مملو از محصولات بی کیفیت و تقلبی شده و موضوع جایی بدتر میشود که این قاب ها آنقدر به محصولات اصلی و اورجینال نزدیک شدند که تشخیص آن ها کاری بسیار دشوار است و بیشتر کاربران از تشخیص تقلبی و اصل بودن آن ناتوان هستند مهمترین نکته ای که برای جلوگیری از این اتفاق باید به آن توجه کنید خرید قاب گوشی از مراکز و فروشندگان معتبر است که می‌تواند تا حدود بسیار زیادی اصالت کالای خریداری شده را تضمین کند.

قاب گوشی

قاب سیلیکونی هوآوی Y8P رنگ مشکی

 

معمولا کاربران تلفن همراه هوشمند به محض خرید گوشی جدید اقدام به خرید قاب گوشی برای حفاظت بیشتر از گوشی خود میکنند اما متاسفانه اکثر غریب به اتفاق آنها از نکات و فاکتور های خرید یک قاب محافظ با کیفیت سر باز میزنند و یا نسبت به آن آگاهی ندارند. انواع بسیار زیادی از قاب ها در بازار لوازم جانبی موجود است که با برچسب های قیمتی متفاوتی نیز در دسترس مردم قرار دارند. اما بزرگترین سوال این است که فاکتور های یک قاب محافظ خوب چیست؟ یا مناسب ترین قاب برای من کدام است؟ ادامه این مقاله را از دست ندهید. انتخاب مؤلفه‌های بسیاری بستگی دارد که ما چند تا از آنها را در ادامه بیان می‌کنیم.

قاب گوشی سیلیکونی هوآوی Y8P

قبل از اینکه به سراغ معرفی قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Y8P برویم. طیق آن چیزی که در مقدمه گفته شد باید به فاکتور هایی که یک قاب گوشی با کیفیت باید از آن برخوردار باشد اشاره کنیم. شاید در نگاه اول با خود بگویید میزان مقاومت بالا شاخصه اصلی یک محافظ با کیفیت است. در جواب باید به شما بگویم که بله تصور شما درست است اما فقط این نیست. قاب گوشی با کیفیت از چندین شاخصه مهم تشکیل میشود که در ادامه این بخش به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت توجه داشته باشید که داشتن تمامی این ویژگی‌ها با هم تضمین کننده یک قاب با کیفیت خواهد بود.

قاب گوشی

قاب سیلیکونی هوآوی Y8P رنگ سبز

 

کیفیت ساخت: وظیفه قاب گوشی محافظت از آن است و کیفیت ساخت یالای محصول تولید شده میتواند بیشترین تاثیر مثبت در این زمینه را داشته باشد. محصولات اورجینال از کیفیت ساخت محسوسی بهره میبرند و این موضوع به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. توجه داشته باشید که کیفیت ساخت مهم ترین مولفه برای میزان مقاومت محافظه گوشی یا قاب گوشی محسوب می شود در نظر ذاشته باشید که دقت به این موضوع می‌تواند سرنوشت حفاظت گوشی شما در برابر حوادث مختلف رقم بزند چیزی که در محصولات تقلبی به هیچ عنوان دیده نمی شود مهمترین فاکتور در قاب محسوب می‌شود.

ضخامت مناسب: شاید این بخش کمی برای شما عجیب باشد اما واقعیت این است که ضخامت بیش از حد میتواند دسترسی شما به درگاه های ارتباطی گوشی از جمله سوکت شارژ و جک 3.5 میلیمتری ( در صورت وجود ) با مشکل روبرو کند از طرفی هم ضخامت کم نیز نمیتواند در برابر ضربه مقاومتی از خود نشان دهد. معمولاً قابهای با کیفیت و اورجینال از میزان ضخامت استاندارد و اصولی برخوردار هستند و این یعنی هم امنیت گوشی شما تضمین شده است و هم اینکه اختلالی در عملکرد گوشی به وجود نمی آید قاب گوشی باید هم از دستگاه به خوبی محافظت کند و هم موجب بروز اختلال در عملکرد نشود.

میزان مقاومت: میزان مقاومت قاب گوشی ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت محصول دارد. اما قاب سیلیکونی هوآوی Y8P با دارا بودن تمام شاخصه های قاب با کیفیت میتواند از گوشی شما به بهترین شکل ممکن محافظت کند. قاب سیلیکونی به نسبت سایر قاب های استاندارد موجود در بازار از ضخامت بیشتری برخوردار است برای همین می تواند مقاومت بیشتری در برابر ضربات سنگین و نیمه سنگین و همچنین برخورد با اجسام تیز برای جلوگیری از ایجاد خط و خش از خود نشان دهد ضمن اینکه به دلیل وزن پایین هیچ مشکلی در استفاده های روزمره برای شما ایجاد نخواهد کرد.

ویژگی های کلیدی قاب سیلیکونی گوشی هوآوی

  • ساخته شده از مواد با کیفیت و بهداشتی
  • دارای رنگ بندی جذاب ، مات و متنوع
  • پوشش کامل موبایل
  • طراحی ظریف و سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • جنس لطیف و نرم
  • دقت بالا و تناسب کامل با طراحی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *