لوازم جانبی Huawei Nova 8

مهترین نکات در هنگام خرید گلس برای گوشی

خرید گلس

خرید گلس می تواند بهترین راه برای حفاظت و یا بدترین دشمن برای صفحه نمایش گوشی شما بدل شود. همانند خرید هر محصولی خرید محافظ صفحه نیز نیازمند توجه به چند فاکتور می باشد که می تواند انتخاب شما را بهترین و بدترین تبدیل کند برای اینکه بیشتر با این مسئله آشنا شویم در مقاله امروز هوآوی ورلد قصد داریم به این موضوع بپردازیم که برای خرید گلس به چه نکاتی باید توجه کنیم تا در خرید خود دچار اشتباه و ضرر نشویم. یقیناً رعایت نکات مورد اشاره در این مقاله می تواند در انتخاب شما موثر باشد پس همراه من باشید.

لازم به توضیح است که در حال حاضر تعداد بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند امروزی از گلس برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خود استفاده میکند و بسیاری از افراد بدون محافظ صفحه از آن استفاده نمی کنند و نگرانند در این صورت اگر اتفاقی برای گوشی آنها بیفتد دچار زیان سنگینی خواهد شد. بله این احتمال تا حدود بسیار زیادی درست است متاسفانه امروزه با افزایش روز افزون قیمت قطعات موبایل حتی تعمیر آن ها نیز شامل هزینه های گزافی میشود که صفحه نمایش از گرانترین , حساس ترین و کاربردی ترین قطعات موبایل محسوب می شود.

اگر بگوییم دردناک ترین حادثه ای که ممکن است برای هر کاربر گوشی هوشمندی به وجود بیاید چه کسانی صفحه نمایش است اغراق نکردیم چرا که مهمترین قطعه گوشی های امروزی نمایش گران است و تمام اتفاقات پردازش شده روی آن نمایش داده می شود و مهمترین وظایف بر دوش نمایشگر است ضمن اینکه در صورت آسیب دیدن هزینه تعمیر و تعویض بسیار بالایی نیز به همراه خواهد داشت و تمام این نکات این را به ما گوشزد می کند که مراقبت از این آن بسیار حائز اهمیت است همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان انجام داد نصب گلس یا همان اندازه صفحه نمایشگر میباشد.

خرید گلس

شفافیت بالای گلس HOAWEI NOVA 8

 

در صورت آسیب دیدن این قطعه کاربر باید هزینه بسیاری را صرف تعمیر آن بکند با این حساب خرید گلس بسیار هوشمندانه خواهد بود. حال باید ببینیم چه اتفاقاتی موجب آسیب دیدن نمایشگر موبایل خواهد شد که با توجه به آن بهترین محافظ را تهیه کنیم. بنا بر این ابتدا به سراغ بازگو کردن این موضوع خواهیم رفت. عوامل زیادی وجود دارند که موجب صدمه دیدن نمایشگر موبایل میشود که یکی از آنها بدون شک ضربه خوردگی می باشد اگر به میان تعمیرکاران گوشی بروید می بینید که بیشترین آمار آسیب دیدگی به نمایشگر موبایل مربوط به شکستگی و یا خرد شدن آن است.

البته تلاش های بسیاری در این زمینه صورت گرفته که میزان مقاومت صفحه نمایش موبایل ارتقا پیدا کند و اگر بخواهیم منصفانه با این موضوع برخورد کنیم باید بگویم که این تلاش ها تا حد بسیار زیادی به ثمر نشسته و مقاومت نمایشگر های موبایل تا حد قابل توجهی در برابر خط و خش و ضربه افزایش پیدا کرده اما با این وجود هنوز هم آشنا شیل این قطعات ضعف در برابر ضربه و خراش است. یکی از بزرگ‌ترین قدم ها در این راستا پدید آمدن محصولاتی مثل گوریلاگلس ها بود که تا به امروز پیشرفت های بسیاری هم در زمینه به تکامل رساندن خود داشتند و این موضوع در پرچمداران نمود بیشتری دارد.

کیفیت: مورد اول در زمینه ی انتخاب گلس کیفیت ساخت محصول است و این مورد شاید مهمترین و حیاتی ترین فاکتور در خرید گلس باشد. کیفیت ساخت بالا موجب افزایش مقاومت آن در برابر ضربه خواهد و در نتیجه استحکام بیشتری در حفاظت از گوشی شما از خود نشان خواهد داد پس به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. عدم وجود کیفیت لازم در تولید محافظ صفحه نه تنها کمکی به حفاظت نمایشگر شما در برابر حوادث و اتفاقات ناشی از آن نخواهد کرد بلکه خود این عامل موجب آسیب دیدگی بیشتر و شکننده بودن آن خواهد شد. پس خرید هر گلسی میتواند ضامن امنیت گوشی موبایل شد.

تطابق گلس: اهمیت این بخش اگر بیشتر از کیفیت نباشد کمتر نیست بسیاری از کاربران وقتی نسبت به خرید محافظ صفحه اقدام می کنند پس از نصب متوجه عدم تطابق دقیق گلس به نسبت صفحه نمایش گوشی خود می شود با وجود اینکه محافظ خریداری شده دقیقاً متعلق به همان گوشی است اما به صورت دقیق روی صفحه گوشی قرار نمی گیرد و پوشش کاملی ندارد. لازم به ذکر است که این مورد به دلیل نداشتن کیفیت لازم در آن محصول به وجود می آید. متاسفانه طبق آمار نشان می دهد که درصد بالایی از کاربران گرفتار این مشکل می شوند.

کاربرد گلس: همانطور که بارها به این مسئله اشاره کردیم تنوع در محافظ های صفحه نمایش موبایل بسیار بالا است و این موضوع به دلیل گستردگی و تنوع در خانواده این محصولات است شما باید به نسبت فعالیت و نیازتان یک نوع مناسب را برای خود انتخاب کنید به طور مثال کلاس های شیشه ای به دلیل خاصیت شیشه های که دارند کیفیت نمایشگر شما را کاهش نمی دهد از طرفی دیگر اگر گلس مات را انتخاب کنید به دلیل ساختار مات محصولات به ناچار 5 تا 10 درصد از روشنایی کیفیت گوشی شما کاسته خواهد شد حالا شما باید انتخاب کنید.

قیمت: قیمت همیشه موضوع ثابت خرید هر محصولی بوده در گلس ها نیز همین خواهد بود همانطور که محافظ های صفحه تنوع بسیاری دارند این تنوع در قیمت ها نیز صدق می کند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که لزوماً محصولی که قیمت بالایی دارد دارای کیفیت نیست. خرید گلس میتواند چالش های متفاوتی را از نظر قیمتی پیش روی شما قرار دهد اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمام فاکتورهایی که در این مقاله به شما گفتیم به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید قیمت نیز یکی از این فاکتور هاست و میتواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

خرید گلس

پوشش کامل گلس HOAWEI NOVA 8

 

راهنمایی نحوه خرید گلس گوشی

حال که تمام ویژگی های یک گلس خوب اشاره کردیم نوبت به نحوه خرید گلس فرا میرسد امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت و همچنین افزایش فروشگاه های اینترنتی خرید به صورت مجازی و غیر حضوری بسیار گسترش پیدا کرده ضمن اینکه همچنان خرید به صورت حضوری و سنتی نیز فراهم است اما اعتماد و اطمینان به فروشگاه های معتبر نیازمند رعایت یک سری نکات مهم می باشد که ما امروز یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم جانبی برند هواوی را در ایران به شما معرفی می کنیم با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

شما می توانید برای خرید گلس گوشی های هوآوی به فروشگاه هوآوی ورلد نمایندگی رسمی کمپانی چینی در ایران مراجعه کنید. فروشگاه هواوی ورلد تلاش کرده محصولات ارائه شده در وبسایت خود را با کمترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد برای دیدن لوازم جانبی برند هوآوی مانند قاب و گلس , ساعت هوشمند و بسیاری محصولات دیگر وب سایت ما مراجعه فرمایید. تمامی محصولات هوآوی ورلد دارای کیفیت اورجینال بوده و ضمانت اصالت کالا را همراه دارند پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی نسبت به خرید گلس اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *