لوازم جانبی هواوی Y9A

قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Y9A چه ویژگی هایی دارد؟

قاب سیلیکونی

امروز قصد داریم ویژگی های قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Y9A را برای شما شرح دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. شما برای محافظت از گوشی خود چه راهکاری را انتخاب کردید؟ آمار ها نشان میدهد بیشتر افراد از قاب محافظ برای این کار استفاده میکنند. در حال حاضر و تا امروز بهترین و به صرفه ترین روش همین بوده اما خرید قاب هم دارای شرایطی است و ما در مقاله امروز هوآوی ورلد میخواهیم این شروط مهم هنگام خرید قاب را برای شما شرح دهیم و راهنمایی جامع و کامل برای خرید قاب به شما کاربران ارائه دهیم. روشن است که با خواندن دقیق این مقاله خریدی رضایت مند را تجربه خواهید کرد.

ظاهر یک قاب محافظ کاملا سلیقه ای است و این موضوع میتواند در میان کاربران متفاوت از هم باشد اما در برخی موارد مانند مقاومت در برابر ضربه و خط و خش , عدم تغییر شکل پس استفاده در سال های طولانی یا مقاوم در برابر فشار و برخورد با اجسام تیز و مواردی از این دست میتواند نقطه نظرات مشترک میان کاربران ایجاد کند. دلیل این موضوع نیز کاملا مشخص است هدف استفاده از قاب موارد ذکر شده است و کاربر برای حفاظت از گوشی نسبت به خرید قاب اقدام میکند. قاب سیلیکونی یکی از آن قاب هایی است که علاوه بر مواردی مورد اشاره از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و این نکته مثبت مهمی محسوب می شود.

 قاب سیلیکونی

کیفیت بالای قاب سیلیکونی هوآوی Y9A

 

بیشتر حوادثی که منجر به آسیب دیدگی گوشی های هوشمند میشود ضربه خوردگی است و مراکز تعمیر موبایل سطح شهر این مسئله را اثبات خواهند کرد. اما وقتی آمار این مورد را نشان میدهد چیزی که مشخص است این است که یکی از وظایف قاب محافظ جلوگیری از ضربه در گوشی هاست. آیا تمامی قاب های موجود در بازار این ویژگی را دارند؟ مسلما جواب منفی خواهد بود. میزان مقاومت قاب محافظ ارتباط مستقیمی با کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت آن محصول دارد. قاب سیلیکونی هوآوی Y9A با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و کیفیت ساخت بسیار بالا میتواند ضامن خوبی برای گوشی هوشمند شما باشد.

متاسفانه بسیاری از کاربران بر این باورند که قاب محافظ باید بسیار محکم و خشک باشد و در این صورت است که می توانند به آن اعتماد کنند چرا که فکر می کنند هرچه قاب محکم تر و سفت تر باشد میزان مقاومتش افزایش خواهد یافت اما باید به شما بگویم که این تصور کاملا غلط است وقتی جنس یک قاب بیش از حد خشک یا بیش از حد سفت باشد و انعطاف پذیری خوبی نداشته باشد هنگامی که با ضربه ای سنگین مواجه شود نه تنها نمی تواند از گوشی محافظت کند بلکه خود آن نیز عامل مهمی بر صدمه زدن به موبایل میشود.

قبل از اینکه به سراغ معرفی قاب برای گوشی Y9A هوآوی برویم بیایید نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی از نظر ساختار بدنه و قدرت پردازشی آن بپردازیم همانطور که از نامش مشخص است این گوشی در دسته گوشی های اقتصادی به شمار می رود و نمی توان انتظار قدرت سخت افزاری بالایی را از آن داشت مانند تمام گوشی های در این بازه قیمتی از بدنه و فریم پلاستیکی در ساخت این گوشی استفاده شده که امری بدیهی است. کیفیت متریال به کار رفته در ساختار بدنه این گوشی کیفیت کاملا معمولی و همان چیزی است که در بیشتر گوشی های مقرون به صرفه با آن روبرو هستیم.

از آنجایی که پلاستیک استعداد بسیار بالایی در جذب و خط و خش دارد حتی اگر از ضربه خوردگی فاکتور بگیریم پلاستیک جنس به شدت خش پذیر است این موضوع می‌تواند کاربران را آزرده خاطر و حس نامطلوبی به آنان القا کند پس استفاده از قاب محافظ برای گوشی های مقرون به صرفه کاملاً ضروری است که قاب سیلیکونی یکی از بهترین گزینه ها به شمار میرود. پردازنده این گوشی ساخت شرکت مدیاتک و مدل Helio G80 از سری پردازنده های گیمینگ اقتصادی کمپانی چینی محسوب می شود و می‌تواند در اجرای نرم افزار های سبک و بازی هایی با گرافیک پایین کاربرد داشته باشد.

 

Y9A هوآوی در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده مشخصاتی که معمولی به نظر می رسد اما اگر فایل های حجیم و ویدیو های با حجم بالا روی گوشی خود ذخیره می کنید قطعاً 128 گیگابایت فضای کافی نخواهد بود البته هوآوی برای افزایش حافظه این گوشی استفاده از حافظه جانبی را در نظر گرفته ولی دردسر اینجاست است که این گوشی از Nano SD پشتیبانی می کند نوعی از حافظه جانبی که مختص کمپانی هوآوی است و هم قیمت بسیار بالایی دارد و هم پیدا کردنش در بازار ایران بسیار دشوار است این نوع از حافظه حتی در بازار جهانی نیز کمیاب است.

 قاب سیلیکونی گوشی هواوی Y9A

حال در این بخش به معرفی کامل و بررسی ویژگی های قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Y9A خواهیم پرداخت. همانطور که در بخش مقدمه به آن اشاره کردیم قاب محافط با کیفیت دارای چند ویژگی مهم است که به عبارتی اصالت آن را تایید خواهد کرد. حال با من در وبلاگ رسمی هوآوی ورلد همراه باشید تا این خصوصیات کلیدی را برای شما بیان نماییم. لازم به ذکر است که هر محصول با کیفیتی باید دارای تمام این ویژگی ها باشد تا بتوان آن را قاب محافظی با کیفیت و به عبارتی  اورجینال نامید.

قاب سیلیکونی

تنوع رنگی قاب سیلیکونی

 

کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت: مهم ترین و اصلی ترین شاخصه قاب با کیفیت همین بخش است. کالا های مرغوب برای تولید محصول با کیفیت از مواد اولیه درجه یک برای تولید محصولشان استفاده میکنند که قاب سیلیکونی نیز از این دست قاب هاست. این محصول با کیفیتی عالی حس یک محافظ با کیفیت را کامل به شما القاء خواهد کرد.

مقاوم در برابر ضربه و خط و خش: وظیفه اصلی هر قاب محافظی همین است حفاظت از گوشی در برابر حوادثی که در اثر آن گوشی دچار آسیب ضربه و ایجاد خط و خش میشود. به منظور این که قاب سیلیکونی هوآوی Y9A از ضخامت بالایی بهره میبرد این موضوع موجب افزایش شدید مقاومت در برابر ضربه و خط و خش خواهد شد. همچنین این قاب به دلیل جنس نرم و انعطاف پذیری که دارد هم باعث دفع ضربات سنگین و عدم رسیدن آن به گوشی مشود و هم بر اثر استفاده بلند مدت آسیبی به گوشی وارد نمیشود.

قیمت مناسب: یکی از ویژگی های اصلی قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Y9A قیمت بسیار مناسب این محصول است. بعد از کیفیت و میزان مقاومت موئلفه قیمت مهم ترین فاکتور در انتخاب نزد کاربران محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *