لوازم جانبی هواوی NOVA 10

ارزان ترین قاب سیلیکونی برای NOVA 10

قاب سیلیکونی

برای خرید قاب سیلیکونی گوشی Nova 10 هوآوی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ خرید قاب محافظ از کارهای روتین کاربران موبایل محسوب میشود. حال پاسخ به چند سوال متداول کاربران که در خصوص قاب محافظ میپرسند اشاره میکنیم. آیا استفاده از قاب برای گوشی ضروری است؟ چه نوع قاب گوشی بخریم؟ بهترین قاب گوشی در بازار لوازم جانبی کدام است؟ هزاران پرسش دیگر از جانب کاربران مطرح میشود اما این سه مورد از اصلی ترین و پر تکرار ترین آنهاست. امروز قصد داریم در هوآوی ورلد به بررسی کامل قاب سیلیکونی هوآوی Nova 10 بپردازیم پس اگر قصد خرید قاب برای گوشی مورد نظر را دارید تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

عموم مردم بی تردید پس از خرید گوشی جدید اولین موردی که به ذهنشان میرسد خرید قاب است. چرا که با این کار سعی در حفاظت از گوشی خود را دارند تا در برابر ضربه و خط و خش ایمن باقی بماند. بدون شک گوشی های هوشمند امروزی دچار تحولات عظیمی شده اند و قدم های بزرگی در راستای افزایش امکانات و به موجب آن آسودگی زندگی کاربر برداشتند. اما این تحول و امکانات گوناگون باعث ایجاد نقطه ضعف هایی در اسمارتفون ها شده که از مهم ترین آنها میتوان به ظرافت بالا در ساختار گوشی های امروزی اشاره کرد که این ظرافت بالا متعاقبا باعث آسیب پذیری گوشی در برابر صدمه های فیزیکی میشود.

راهکارهای زیادی برای جلوگیری از آسیب دیدگی گوشی وجود دارد اما یکی از ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌های ممکن استفاده از قاب محافظ است که می‌تواند تا درصد بسیار بالایی این احتمال را تا کاهش دهد اما موضوعی که اینجا مطرح است تنوع بسیار بالا در بازار لوازم جانبی است و این موضوع خریداران را دچار سردرگمی می کند چرا که نمی توانند بهترین قاب مورد نیاز خود را از میان این حجم از محصولات پیدا کنند اما قاب سیلیکونی به طور قطع یکی از آن محصولات ایست که قاعدتاً شما را از نظر ظاهری و میزان مقاومت راضی خواهد کرد این قاب با ضخامت بسیار بالا مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد.

اینکه شما برای حفاظت از سلامت گوشی خود از محافظ استفاده کنید که در میان مردم بیشتر با نام قاب شناخته میشود کار مثبت و موثری است اما رعایت چند نکته هنگام خرید قاب قابل توجه است که عدم نوجه کافی به این نکات قطعا موجب متضرر شدن شما خواهد شد. اما قاب سیلیکونی چه ویژگی هایی دارد؟ و آیا میتواند عمل حفاظت را به خوبی انجام داده و در برابر اتفاقات و حوادث از گوشی ما محافظت کند؟ نکته ای که قالب کاربران موبایل به آن توجه نمیکنند این است که در هنگام وارد شدن ضربه به تلفن همراه خود فقط از نظر آسیب و تغییر شکل ظاهری گوشی را مورد بررسی قرار میدهند. حال مشکل این کار چیست؟

اما قبل از اینکه به سراغ معرفی قاب سیلیکونی برویم ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که فاکتور های مهم برای انتخاب یک قاب محافظ خوب چیست و یا به عبارت دیگر یک قاب خوب چه ویژگی هایی دارد که می تواند ما را مجاب کند که حفاظت گوشیمان را به آن بسپاریم قاب سیلیکونی با داشتن تمام ویژگی های استاندارد و مثبتی که در خود جای داده توانسته جایگاه خوبی را میان کاربران کسب کند و این موضوع می تواند معیار خوبی برای انتخاب خریدار نباشد کیفیت بالا استفاده از متریال مرغوب اطمینان شما را از بابت انتخاب تان تایید خواهد کرد ضمن اینکه وزن سبکی هم دارد

 

قاب سیلیکونی

طراحی دقیق قاب سیلیکونی گوشی NOVA 10 هوآوی

 

فرض کنید گوشی هوشمند شما که دارای قاب محافظ نیز هست از دست شما رها شده و با ضرب زیادی به زمین میفتد. شما با برداشتن گوشی تمام زوایای گوشی را مورد بررسی قرار میدهید تا آثاری از خراشیدگی ضربه و یا شکستگی را پیدا کنید. با بررسی کامل میبینید که ظاهرا هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نشده است. اما آیا واقعا همینطور است؟ در جواب باید گفت که خیر زیرا ممکن است صدمه جدی به گوشی شما وارد شده باشد که متوجه آن نشوید. اینجاست که قاب سیلیکونی اورجینال اصالت خود را نشان میدهد. قاب سیلیکونی با دفع ضربه حفاظت از گوشی شما را به کامل ترین حالت ممکن انجام میدهد.

قاب سیلیکونی هواوی NOVA 10

حتما از خود میپرسید منظور از حفاظت کامل از گوشی که در بالای پست به آن اشاره کردیم چیست؟ وقتی گوشی شما دچار ضربه خوردگی میشود تنها ظاهر آن نیست که آسیب میبیند. داخل تلفن هوشمند شما بردی وجود دارد که از انواع مدار های مختلف تشکیل شده و در هنگام ضربه خوردن احتمال آسیب دیدن این بخش ها به شدت بالاست. قاب محافظ با کیفیت قابی است که ضربات وارد شده به گوشی دفع و از آن جلوگیری کند. قاب سیلیکونی هوآوی Nova 10 با ضخامت بالایی که دارد هر گونه ضربه را دفع و به خوبی از گوشی محافظت میکند. همانطور که در پست های قبلی اشاره شد قیمت این قاب ها بسیار مناسب است.

اگر برد گوشی شما آسیب ببیند علاوه بر هزینه های سنگینی که باید بابت تعمیر آن بپردازید احتمال تعمیر نشدن آن هم به شدت بالاست چرا که تعمیر برد کاری بسیار حساس و بسیار پر ریسک است و از همه مهمتر اینکه موجب کاهش عمر آن نیز خواهد شد بنابراین هرگز اجازه ندهید ضربه سنگین به گوشی تان وارد شود چرا که ممکن است آثار ناشی از این ضربه در همان لحظه مشخص نشود به طور مثال بعد از چند هفته متوجه کندی و یا اختلال در عملکرد گوشی دار شوید این اختلال آثار ناشی از همان ضربه ای است که مدت ها پیش به گوشی وارد شده جلوگیری از ضربه یکی از مهمترین وظایف قاب محافظت است.

یکی دیگر از مهم ترین وظایف یک محافظه با کیفیت پوشش کامل گوشی می باشد برخی از قاب ها را می بینید که به دلیل قیمت ارزانی که دارند مورد استقبال زیادی هم قرار می‌گیرند اما لبه های گوشی را به صورت کامل پوشش نمی دهند این در حالی است که وقتی گوشی به زمین می افتد از اولین نقاطی که به زمین برخورد میکند دور تا دور گوش خواهد بود و در صورت ضربه به این ناحیه موجب انتقال آن به سایر نقاط مانند صفحه نمایش و پنل پشتی میشود و میتواند هزینه تحمیل شده به صاحب آن را را تا چند برابر افزایش دهد.

قاب سیلیکونی

رنگ جذاب مشکی قاب سیلیکونی NOVA 10 هوآوی

 

قاب سیلیکونی بهترین و ارزانترین جایگزین قاب ژله ای است و به خاطر کیفیت ساخت بالا و ضخامت مناسبی که دارد میتواند در برابر انواع ضربات سنگین و نیمه سنگین و حتی برخورد با اجسام تیز مثل سنگ و یا چاقو مقاومت کند و هیچ گونه آسیبی به گوشی شما وارد نشود همچنین جنس نرم به کار رفته داخل این قاب باعث می شود تا در طول دراز مدت پنل پشتی شما دچار خراش و آسیب های جزئی هم نشود. موضوعی که در محافظ هایی بی کیفیت به وضوح آن را مشاهده می کنیم و پس از مدتی استفاده و برداشتن آن از روی گوشی متوجه آثاری به وجود آمده روی پنل پشتی گوشی می شویم.

قیمت مقرون به صرفه قاب های سیلیکونی باعث شده تا به عنوان بهترین و ارزان ترین قاب های محافظ بازار لوازم جانبی موبایل لقب بگیرند. از دیگر ویژگی های این قاب محافظ طراحی دقیق و منطبق با طرح اصلی خود گوشی است. کیفیت ساخت بالا و وزن مناسب از دیگر خصوصیات کلیدی قاب سیلیکونی خوآوی Nova 10 به شمار می رود. فروشگاه هوآوی ورلد با تمرکز ویژه بر این قاب های سیلیکونی با قیمت مناسب نسبت به فروش آنها اقدام نموده است. در پایان نیز به ویژگی های اصلی محصول اشاره میکنیم.

این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه گران بودن نشانه با کیفیت بودن نیست بسیاری از محصولات در سطح بازار وجود دارند که قیمت بالایی هم دارند اما نه کیفیت خوبی برخورد دارند و حتی در بسیاری از موارد حتی کارایی لازم را نیز ندارند و این موضوع باعث می‌شود تا خریدار هم دچار زیان مالی شود و هم نیازش برطرف نشود پس به این نکته توجه کنید که همیشه برای خرید تنها قیمت را مورد توجه قرار ندهید و تمام جوانب و نیازهای خود را بسنجید تا به بهترین گزینه خود برسید که موجب افزایش ذضایتمندی شما از خریدتان خواهد شد.

اگر در انتخاب قاب به نکاتی که در مقاله امروز به آن اشاره کردیم به صورت کامل توجه کنید که نه تنها در خرید قاب سیلیکونی و یا حتی قاب گوشی بلکه در بسیاری از خرید های خود موفق خواهید بود استفاده از قاب می تواند ریسک آسیب پذیری آن را کاهش دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود اگر امروز سریع به بازار به تعمیرکاران موبایل بزنید متوجه قیمت بالای قطعات و هزینه سرسام آور تعمیر آنها خواهید شد پس بهتر است قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد خود از گوشی تان محافظت کنید تا دچار مشکل نشوید.

در پایان لازم میدانم تذکر جدی را برای شما بازگو کنم در هنگام خرید قاب محافظ و هرگونه لوازم جانبی کیفیت ساخت میزان مقاومت و حتی نوع بسته بندی آن دقت کنید متاسفانه در بازار لوازم جانبی موبایل با محصولاتی تقلبی و فیک زیادی مواجه می شوید که هیچگونه تفاوت ظاهری با نسخه اصلی ندارد و تنها تفاوت شان در کیفیت ساختشان است و این مسئله در دراز مدت خود را نشان خواهد داد تشخیص آن در آن لحظه سخت خواهد بود. با خرید از مراکز معتبر در دام محصولات غیر اصل گرفتار نشوید. در بخش نظرات به ما بگویید که قاب سیلیکونی جزو انتخاب شما خواهد بود یا نه؟

ویژگی اصلی قاب سیلیکونی هواوی NOVA 10

  • ساخته شده از مواد با کیفیت و بهداشتی
  • دارای رنگ بندی جذاب ، مات و متنوع
  • پوشش کامل موبایل
  • طراحی ظریف و سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • جنس لطیف و نرم
  • دقت بالا و تناسب کامل با طراحی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *