لوازم جانبی Huawei Nova 9

قاب ارزان برای گوشی Huawei Nova 9

قاب ارزان

با معرفی قاب ارزان قیمت برای گوشی هوآوی Nova 9 در وبلاگ در خدمت شما هستیم. گوشی Nova 9 هوآوی گوشی در سطح میان رده محسوب میشود که از مشخصات نسبتا قدرتمندی برخوردار است. استفاده از قاب مختص گوشی های اقتصادی , میان رده , بالارده و پرچمدار نیست و اکثر کاربران موبایل از محافظ برای گوشی خود استفاده میکند تا از آسیب به آن جلوگیری به عمل آورند. ابتدا نگاهی به مشخصات و طراحی ظاهری گوشی Nova 9 هوآوی می پردازیم. این گوشی با قیمت حدودی 360 یورویی در سال 2021 وارد بازار شد.

اگر بخواهیم از نقاط قوت این گوشی صحبت کنیم میتوانیم به پردازنده نسبتاً قدرتمندش در کنار صفحه نمایش OLED با اندازه 6.57 اینچ اشاره کرد که نوید یک محصول پر قدرت در بازه قیمتی خود می دهد پردازنده این گوشی توسط شرکت کوالکام عرضه شده و از نوع اسنپدراگون 778G 4G می باشد. شاید بزرگترین نقطه ضعف این گوشی را بتوان عدم پشتیبانی از شبکه 5G عنوان کرد. Nova 9 هوآوی در دو حافظه داخلی 128 و 256 با میزان رم 8 گیگابایتی به میدان رقابت آمده. نکته قابل توجه در این بخش این است که این گوشی از حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند و امکان ارتقای حافظه عملاً وجود ندارد.

قاب ارزان

دسترسی آسان درگاه های گوشی در قاب ارزان قیمت HOAWEI Nova 9

 

ظرفیت باتری گوشی تنها 4300 میلی آمپر است و شاید برای این گوشی ظرفیت پایینی محسوب شود البته هوآوی با توان شارژ 66 واتی سعی کرده نقطه ضعف ظرفیت باتری را جبران کند. نکته تکمیلی در بخش باتری Nova 9 هوآوی پشتیبانی این گوشی از شارژ معکوس است که می تواند گجت هایی مثل ایربادز , ساعت هوشمند و ابزارهایی مانند آن را شارژ کند. وجود این قابلیت در این محصول قابل تحسین است. حال که با مشخصات میان رده هوآوی تا حدودی آشنا شدید به سراغ موضوع اصلی مقاله یعنی معرفی قاب ارزان قیمت برای این گوشی خواهیم رفت.

لازم به توضیح است که قبل از معرفی قاب مورد نظر کمی با وظیفه اصلی این محصولات آشنا شویم. در نگاه اول با خود می گویید این موضوع کاملاً روشن است وظیفه اصلی قاب های محافظ حفاظت از گوشی در برابر آسیب ها و ضربه هایی است که ممکن است اتفاق بیفتد. بله کاملا درست است این تعریفی جامع و ساده از وظیفه اصلی این دسته از لوازم جانبی محسوب می شود اما. قاب های با کیفیت چیزی فراتر از این را به شما هدیه میدهند. در ادامه این بخش شرح کامل این جمله می پردازیم.

راهنمای خرید قاب ارزان برای گوشی HOAWEI Nova 9

قیمت همیشه برای کاربران تلفن همراه در انتخاب اکسسوری‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار بوده برای همین انتخاب قاب ارزان همیشه در اولویت خریداران قرار داشته است همانطور که همیشه در مقاله‌های گذشته گفتیم که گران بودن هر کالایی نشانه با کیفیت بودن آن نیست در راستای همان جمله امروز به شما قابی معرفی می‌کنیم که علاوه بر ارزان بودن از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است و می‌تواند محافظ خوبی برای گوشی هوشمند محسوب شود چرا که از متریال با کیفیتی استفاده شده و استحکام مناسبی هم در برابر ضربه خواهد داشت. قاب فیبر کربن یکی از آن گزینه‌هاست.

در برخی از قاب ها ویژگی هایی علاوه بر استحکام و مقاومت وجود دارد که می تواند ارزش خرید آن را به نسبت قیمت تا چندین برابر بیشتر کند. قاب فیبر کربن علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که دارد از از ویژگی های منحصر به فردی مثل طراحی جذاب و بی نظیر , خاصیت ضد تعریق  و اثر انگشت و همچنین جلوگیری از ایجاد چربی روی قاب خصوصیاتی است که شما در کمتر محافظی آن را تجربه می کنید. علاوه بر آن حفره قرارگیری پنل دوربین در این محافظ طوری قالب گیری شده که با کمی برآمدگی در طراحی قادر خواهد بود به خوبی از دوربین گوشی شما محافظت کند.

قاب ارزان

نمای داخل قاب ارزان قیمت گوشی HOAWEI Nova 9

 

قاب فیبر کربن هوآوی Nova 9 علاوه بر طراحی جذابی که به آن اشاره شد دارای تنوع رنگی مناسبی است که می تواند انواع سلیقه ها را تحت پوشش خود قرار دهد و با هر رنگی تطابق پیدا کند در نهایت اگر شما فردی سخت گیر در انتخاب قاب محافظ برای گوشی خود هستید فیبر کربن ارزانترین و با کیفیت ترین محصول پیشنهادی ما به شما است. در ادامه به خصوصیات کلیدی قاب ارزان قیمت گوشی هوآوی Nova 9 اشاره می کنیم تا به طور کامل با ویژگی های آن آشنایی کامل پیدا کنید. داشتن اطلاعات کافی می تواند به انتخاب درست کمک کند.

نقاط قوت و ضعف قاب فیبر کربن

قاب فیبر کربن همه مانند هر محصول دیگه هر کالایی دارای نقاط قوت و ضعف می باشد و شما در هنگام انتخاب باید به این نکات توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید رضایتمندی خود از خرید را دریافت کنید ابتدا از نقاط مثبت قاب ارزان مورد بحث در مقاله امروز می رویم و از خصوصیات ویژه ای نقاب به شما خواهیم گفت پس پس در ادامه با من همراه باشید. یکی از بزرگ‌ترین نقاط مثبت پا به پیری کربن طراحی مدرن و متفاوت آن است که آن را از طراحی کلاسیک دور کرده البته که موضوع طراحی یک بحث کاملا سلیقه ای است اما به طور کل این محصول از معادلات کلی طراحی قاب ها پیروی نمی کند.

از دیگر نکات مثبت قاب فیبر کربن طراحی یکپارچه آن است که باعث می‌شود گوشی به صورت کامل و ۱۰۰ درصد پوشش داده شود و این موضوع باعث افزایش مقاومت گوشی در برابر حوادث خواهد شد بسیاری از قاب‌های موجود در بازار را می‌بینید که از لبه‌ها پوشش دهی ندارند و معمولاً در هنگام سقوط گوشی از ارتفاع و یا برخورد با اجسام تیز و سخت از همین نقاط دچار آسیب دیدگی می‌شود. پست نینجا در میابیم که پوشش دهی کامل یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید قاب باید به آن توجه کنید. حتی اگر قصد خرید قاب ارزان داشتید به نکات کلیدی دقت کنید.

در پایان اگر بخواهیم نقطه ضعفی برای قاب فیبر کربن مطرح کنیم می‌توانیم به ضخامت کم این محافظ نسبت به سایر رقبای خود اشاره کنیم که شاید بتواند در میزان مقاومت تاثیرگذار باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که علیرغم ضخامت کم قاب فیبر کربن به دلیل استفاده از کربن و پلاستیک فشرده شده بسیار مقاوم در ساخت این محصول از استحکام بسیار بالایی بهره میبرد و جای هیچ گونه نگرانی از بابت امنیت و حفظ سلامت گوشی وجود نخواهد داشت در انتهای این مقاله نظرات خود را پیرامون قاب فیبر کربن بیان کنید

خصوصیات کلیدی قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Nova 9

  • طراحی زیبا و مقاوم
  • پوشش کامل تمام بخش های گوشی و دکمه های ولوم و پاور
  • لباس خاص و شیک برای گوشی هوشمندتان
  • با دوام و قیمت مناسب
  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *