News

راهنمای خرید گوشی هواوی Nova 10

خرید گوشی جذاب ترین اتفاقاتی که برای هر فردی می تواند در جامعه امروزی رخ دهد بدون شک وقتی گوشی جدید می خرید از امکانات به روز تر چه از نظر سخت افزار به چه نرم افزار بهره مند خواهید شد اما از آنجایی که گوشی های بالارده و پرچمدار قیمت بالایی دارند طبیعتاً افراد کمتری می توانند به آنها روی بیاورند و بیشتر کاربران توانایی خرید این گونه محصولات را ندارند اینجاست که  نقش محصولات میان رده پررنگ می شود که با طراحی و امکانات بسیار مناسب در مقابله قیمت مقرون به صرفه گزینه ای اقتصادی و جذاب برای جایگزینی پرچمداران است امروز در هواوی می خواهیم درباره Nova 10 صحبت کنیم.

همانطور که در ابتدا گفتیم و از تیتر مقاله نیز مشخص است این محصول یک میان داده است اما میان رده ای که با امکانات جذاب و کیفیت ساخت خوبی تولید و به بازار عرضه شده پس بدون شک این گوشی میان رده هواوی می تواند گزینه جذاب برای انتخاب شما باشد. اگر بخواهیم این محصول را بررسی کنیم مانند همیشه باید از طراحی آن شروع کنیم اما قبل از اینکه به بررسی کامل این محصول بپردازیم بیایید تا نگاهی به نکات قبل از خرید گوشی اشاره کنیم. اولین و مهمترین نکته فهمیدن نیاز کاربر است که متاسفانه بسیاری از افراد به این نکته توجهی ندارند رعایت این نکات می‌تواند به انتخاب درست کمک کند.

طراحی

اگر هنگام خرید گوشی به شکل ظاهری و طراحی آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهید و برای شما بسیار مهم است تبریک می‌گوییم نواتن می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید باشد سری Nova هواوی همیشه از طراحی‌های منحصر به فرد بهره می‌برده تا بتوانند طیف بیشتری از کاربران را جذب خود کند که اگر بخواهیم انصاف را در نظر بگیریم تا حد بسیار زیادی هم به هدفش رسیده است هواوی Nova میتواند قالب کاربران را از طراحی خود راضی نگه دارد هرچند که سلایق می‌تواند متفاوت باشد و این یک مسئله کاملاً طبیعی در میان کاربران محسوب می‌شود.

طراحی این محصول بسیار جذاب شکل گرفته مخصوصاً در پنل پشتی و طراحی دوربین که نمایی بسیار شیک و خاص به گوشی بخشیده است تلفیقی از دو رنگ طلایی و مشکی , نقره ای , سبز و بنفش که به بازار عرضه شده است. رنگ هایی که هواوی برای این گوشی در نظر گرفته بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند و همانطور که گفتیم تلفیق آنها با رنگ طلایی جلوه ای خاص به آن بخشیده و تا حدود بسیار زیادی توانسته هس میان رده را از این محصول گرفته و حس یک گوشی بالارده را به شما القا کند و وقتی آن را در دست میگیرید به هیچ عنوان متوجه میان رده بودن محصول نخواهید شد.

خرید گوشی

رنگ های خاص هواوی Nova 10

 

بدون شک طراحی گوشی هواوی Nova 10 را میتوان نقطه قوت آن محسوب کرد و یکی از دلایل خرید گوشی نامید. هر چند که بخش طراحی کاملا سلیقه ای است و ممکن است میان افراد متفاوت باشد اما به طور کل Nova 10 در این بخش امتیاز خوبی دریافت می کند چرا که پنل پشتی این دستگاه نیز از جنس شیشه ساخته شده و این موضوع منجر می شود تا کیفیت ساخت بهتری داشته باشد و مانند پلاستیک که در اکثر میان رده ها استفاده می شود مستعد خش پذیری نباشد و این نقطه قوتی بزرگ به شمار می رود به طور کل امتیازی این گوشی در بخش طراحی کاملاً مناسب است.

سخت افزار

در خرید گوشی بدون شک قدرت سخت افزاری یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام خرید محسوب می شود چرا که اهمیت بسیار زیادی در روان بودن رابط کاربری , کیفیت عکاسی , پردازش نرم افزار های سنگین و نیمه سنگین و کیفیت دوربین و حتی ظرفیت باتری در این بخش گنجانده می شوند و این موضوعات این نکته را به ما گوشزد می کند که توجه به این بخش اهمیت بسیار بالایی دارد پردازنده گوشی Nova 10 هوآوی اسنپدراگون 778G 4G با معماری 6 نانومتری که از هشت هسته کلی تشکیل شده می باشد شاید بتوان بزرگترین نقطه ضعف این گوشی را پشتیبانی نکردن از نسل پنجم ارتباطات 5G نام برد.

این گوشی در دو حافظه داخلی 128 و 256 به همراه 8 گیگابایت رم تولید شده است که با توجه به عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی پیشنهاد می شود نسخه 256 آن را انتخاب کنید تا بعد از مدتی دچار کمبود حافظه نباشید پشتیبانی از کارت حافظه میتوانست ارزش خرید این کالا را تا چند برابر ارتقا دهد و از آنجایی که محصول گفته شده در دسته میان رده ها و بوده پشتیبانی از این مورد دور از دسترس نبود. شاید بتوان نقطه ضعف دوم این محصول را حافظه داخلی اندک آن نامید و به دلیل عدم پشتیبانی از کارت حافظه را باید در خرید گوشی در نظر گرفت تا با مشکل مواجه نشوید.

صفحه نمایش

بی تردید صفحه نمایش از مهم‌ترین بخش‌های موبایل‌های هوشمند امروزی است چرا که اکثر فعالیت‌های گوشی توسط آن انجام می‌شود و حتی قطعاتی مثل سی پی یو گرافیک و حافظه نیز نتیجه اعمال خود را روی نمایشگر نشان می‌دهد این موضوع اهمیت صفحه نمایش را برای ما روشن میسازد. اگر شما هم هنگام خرید گوشی به بخش صفحه نمایش اهمیت دی می‌دهید و کیفیت آن برای شما مهم است بدون شک Nova 10 هواوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود شفافیت و کیفیت بالا اندازه بزرگ و حاشیه‌های بسیار کم از ویژگی‌های بارز هواوی Nova 10 است.

بدون شک هنگام خرید گوشی یکی از مهمترین بخش هایی که در نگاه اول هر کاربری به آن توجه می کند کیفیت نمایشگر آن است اگر به دنبال محصولی با کیفیت صفحه نمایش بالا می‌گردید Nova 10 می تواند شما را مجذوب خود کند هواوی برای صفحه نمایش این گوشی از یک پنل OLED با اندازه 6.67 اینچی در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز آنهم با رزولوشن 2400 در 1080 یک انتخاب بی نظیر را پیش روی شما گذاشته ضمن اینکه پشتیبانی از HDR10 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ و نمایش یک میلیارد رنگ همه نشانه از یک کیفیت فوق العاده خواهند داد.

دوربین

امروزه دوربین به یکی از اعضای ثابت تلفن های هوشمند بدل شده و روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا می باشد  و از معیارهای ما هنگام خرید گوشی است.این موضوع در میان رده ها نیز با سرعت بالا در حال انجام است Nova 10 هواوی در پنل پشتی خود از سه لنز استفاده کرده که لنز استاندارد با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشد از ویژگی های متمایز دوربین اولترا واید این گوشی می توان به چرخش 112 در جه ای اشاره کرد که وسعت دید آن را افزایش خواهد داد اما از نکات ضعف این گوشی میتوان به لرزشگیر الکترونیکی آن اشاره کرد.

خرید گوشی

رنگبندی گوشی هوآوی Nova 10

 

در هنگام فیلمبرداری فقط به صورت دیجیتالی استبلایزر آن فعال میشود و از لرزشگیر اپتیکال خبری نیست اما کیفیت تصاویر چه در حالت فیلمبرداری به چه در عکاسی به طور کامل رضایت بخش است. Nova 10 توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K را نیز دارد و میتواند با کیفیت بالا تصاویر را ضبط کند اما همانطور که در بخش حافظه گفتی از آنجایی که فضای ذخیره سازی حافظه داخلی محدود است در صورت ضبط تصویر با کیفیت 4K شاید از نظر فضای ذخیره سازی با مشکل مواجه شوید. اما به صورت کلی بخش دوربین گوشی نیز رضایت بخش خواهد. دوربین سلفی این گوشی نیز 60 مگاپیکسلی است و کیفیت خوبی دارد.

جمع بندی

گوشی هواوی Nova 10 یک محصول جذاب از نظر طراحی و با متریال بسیار خوش ساخت و با کیفیت است که ساختار تمام شیشه آن می‌تواند حس یک پرچمدار را به شما القا کند از طرف دیگر کیفیت دوربین‌ها و صفحه نمایش این گوشی با رفرش ریت 120 هرتزی به عنوان یک گزینه هیجان انگیز برای گیمرها به حساب می‌آید و میتواند خرید گوشی را توجیح پذیر کند اما از طرفی دیگر اسپیکرهای استریوی این می‌تواند صدای به شدت شفاف و با کیفیتی را به گوش شما برساند اما نقاط ضعفی هم مانند عدم پشتیبانی از 5G عدم بهره‌مندی از کارت حافظه خارجی و نداشتن لرزشگیر اپتیکال میتواند نقاط ضعف این گوشی به شمار برود.

نقاط ضعف و قوت خرید گوشی هواوی Nova 10

– حافظه داخلی

– عدم پشتیبانی از فناوری 5G

– لرزشگیر دیجیتالی

+ صفحه نمایش با کیفیت

+ طراحی جذاب

+ کیفیت دوربین

+ رفرش ریت 120 هرتزی

+ اسپیکرهای استریو ( دوگانه )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *