لوازم جانبی P30 LITE

راهنمای خرید قاب فیبر کربن

اگر می خواهید برای خرید قاب گوشی اقدام کنید و به دنبال یک محافظ مناسب می گردید اما نمی دانید چه نوع قابی مناسب شماست با هوآوی ورلد در این مقاله همراه باشید تا با راهنمایی کامل در این زمینه بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه دهیم بدیهی است که با مطالعه کامل این مطالب می توانید به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنید. همه ما به دنبال محافظی میگردیم که بتواند از سخت ترین اتفاقات سربلند بیرون بیاید و در بدترین شرایط گوشی ما را صحیح و سلامت نگه دارد. روشن است که داشتن این خصوصیات نیازمند بهره مندی از کیفیت ساخت بالا می باشد و اولین شرط آن همین است.

معیارهای شما برای خرید قاب محافظ گوشی چیست؟ ایا انتظار شما از یک محافظ خوب چه خواهد بود آیا شما بر این باور هستید که اگر ضخامت قاب محافظ بیشتر باشد یقینا می تواند محافظت بهتری از گوشی به عمل بیاورد و یا هرچه میزان خشکی و محکم بودن قاب بیشتر باشد در برابر ضربه بیشتر مقاومت خواهد کرد اگر اینگونه می‌اندیشید باید بگویم که اینها تنها گوشه ای از فاکتورهایی است که در انتخاب قاب موثر خواهد بود. وجود چند فاکتور کنار هم می تواند یک محصول با کیفیت و مناسب برای ما به ارمغان بیاورد از باید تمام آنها را در نظر گرفته تا بتوانیم به انتخاب درست برسیم.

شرکت های سازنده تلفن همراه اقدامات زیادی برای افزایش مقاومت محصولاتشان انجام دادند یکی از مهم ترین آن ها که همه ما با آن آشنا هستیم استفاده از گوریلا گلس در بخش پشتی و جلوی قاب گوشی است. در گوشی های بالارده و پرچمدار از فریم آلومینیومی برای افزایش مقاومت گوشی استفاده شده اما همچنان ضرورت مراقبت بیشتر حس می شود یکی از ارزانترین راه ها استفاده از قاب محافظ است امروز در این مقاله میخواهیم بهترین قاب محافظ فیبر کربن را به شما معرفی کنیم. اگر در انتخاب و خرید قاب گوشی دچار تردید شدید نگران نباشید و با ما همراه بمانید.

گوشی های هوشمند امروزی از سه قسمت تشکیل می شوند صفحه نمایش , پنل پشتی و فریم که دور گوشی قرار می گیرد معمولاً در میان رده ها و گوشی های اقتصادی از فریم و پنل پشتی پلاستیک استفاده می شود اما در گوشی های بالارده و پرچمدار عموما فریم دور گوشی از جنس آلومینیوم و پنل پشتی هم همانند صفحه نمایش از جنس شیشه است. اما معمولاً ما از قاب ها به دو دلیل استفاده میکنیم. دلیل اول آسیب ندیدن گوشی بر اثر ضربه یا سقوط از ارتفاع و مواردی از این دست و دلیل دوم صدمه ندیدن بر اثر ایجاد خط و خش و برخورد با اجسام تیز.

خرید قاب

خرید انواع قاب در فروشگاه هوآوی ورلد

 

اما نکته جالب اینکه اغلب قاب های موجود در بازار خودشان موجب به وجود آمدن خط و خش در پنل پشتی گوشی می شوند و این برای کاربران بسیار آزاردهنده است. اینجاست که باید دقت خود را در خرید قاب افزایش دهیم و به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد توجه کنیم قاب های محافظ معمولاً چند نوع هستند قاب های ژله ای که به دو نوع سخت و نرم در دسترس است و اگر از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشند مقاومت نسبتا خوبی دارد اما گزینه های بهتری هم برای جایگزینی قاب های ژله ای وجود دارد نوع دوم قاب های سیلیکونی هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

این نوع قاب ها به دلیل ضخامت بسیار بالا و کیفیت ساخت بی نظیر خود بدون شک مقاوم ترین قاب های بازار لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند و نوع سوم قاب فیبر کربن ضخامت کمتری نسبت به سیلیکونی ها دارد اما مقاومت آن به شدت بالاست و ظاهری جذاب تر نسبت به رقیب خود دارند. به غیر از قاب ژله ای که تنوع رنگی در آن وجود ندارد دو نوع دیگر دارای رنگبندی های جذابی هستند که می توانند سلایق گسترده را پوشش دهند. این قاب هایی که برای شما معرفی کردیم از مرغوب ترین و پرفروش ترین محصولات بازار به حساب می آمدند و مطمئنا تنوع قاب ها بیشتر از اینها است.

خرید قاب

خرید قاب گوشی هوآوی P30 Lite

 

حالا که با سه نوع از بهترین قاب های بازار آشنا شدید می خواهیم در ادامه این مطلب راه هایی برای تشخیص محافظ اصل از محافظ تقلبی برای شما بیان کنیم. متاسفانه اجناس تقلبی و فیک همانند بسیاری از محصولات دیگر در بخش محافظ های گوشی نیز وجود دارد برای تشخیص آن لازم است که چند نکته را در نظر داشته باشید. با رعایت کردن این نکات در خرید قاب دیگر در انتخاب خود دچار تردید نمی شوید و یا در دام محصولات بی کیفیت و تقلبی نمی افتید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت و تقلبی ممکن است دارند های هنگفتی به شما تحمیل شود.

در هنگام خرید قاب گوشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم هنگام خرید هر محصولی باید به کاربرد و نوع انتظاری که از آن محصول داریم توجه کنیم این موضوع باعث می شود تا ما به تناسب بودجه خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنیم اولین نکته ای که در هنگام خرید قاب محافظ گوشی باید با آن توجه کنید کیفیت ساخت محصول چه می باشد که می تواند تاثیر مثبت بزرگیه در میزان محافظت از موبایل داشته باشد. دلیل اینکه ما به کیفیت محصول تاکید می کنیم این است که بزرگترین و مهمترین فاکتور در عملکرد صحیح محافظ های موبایل کیفیت محصول می باشد و اگر از مواد کیفیت تولید شده باشد نمی تواند انتظار شما را برآورده کند.

در قاب های محافظ دو ویژگی مهم در احتمال انتخاب آنها وجود دارد ۱ مقاومت بالا در برابر ضربه و استحکام آن ها و دو شکل ظاهری و طراحیشان که شما باید بسته به نیاز و سلیقه خود نسبت به انتخاب خود اقدام کنید قاب فیبر کربن یکی از بهترین انتخاب هاست چرا که هردو فاکتور را درون خود جای داده هم از نظر ظاهری جذاب و مدرن به نظر می‌رسد هم میزان مقاومت و استحکام آن بسیار بالاست و از هر نظر خیال شما راحت تر خواهد بود. از آنجایی که با نصب بر روی گوشی از رنگ و طرح گوشی خود محروم می شوید ظاهر جذاب و شیک نکته بسیار مهمی است.

روشهای تشخیص قاب فیبرکربن اصل با فیک

حتما شما هم متوجه این موضوع شده اید که پس از خرید قاب محافظ که در ظاهر با کیفیت به نظر می رسید اما پس از مدت کوتاه شکل و رنگ اولیه خود را از دست داد و دچار تغییر حالت و تغییر رنگ شد این مسئله به دلیل عدم وجود کیفیت لازم در تولید آن محصول است. محافظ های اورجینال به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین مکانیزم تولید استاندارد از کیفیت به شدت مطلوبی برخوردارند و به همین دلیل طول عمر آنها بالا خواهد بود و از طرفی در طول مدت استفاده به هیچ عنوان از طرح , رنگ و شکل و ظاهر اولیه خود خارج نخواهد شد.

روش اول: کیفیت ساخت محصول است کیفیت ساخت هر قاب در ظاهر آن نیز به طور نسبی مشخص میباشد و با کمی دقت می توانید متوجه شوید. پس از خرید قاب به خوبی آن را بررسی کنید و تمام زوایای آن را با دقت نگاه کنید محصولات بی کیفیت و فیک دارای مشخصه هایی مثل عدم برش دقیق وجود مواد اضافی در گوشه ها به دلیل دقت نداشتند در در زمان تولید و بی کیفیت بودن رنگ و طرح قاب می تواند شما را به این نتیجه برسد که قاب محافظ مورد نظر شما بی کیفیت بوده کاملاً تقلبی است.

روش دوم: بسته بندی محافظ های فیک معمولاً دارای هیچ بسته بندی نیستند و فروشندگان این محصولات خود اقدام به بسته بندی آنها میکنند تا مشتری را مجاب کنندکه قاب مورد نظر کیفیت مطلوبی دارد. شما می توانید از طریق بسته بندی محصول متوجه اورجینال و یا فیک بودن قاب محافظ نبشوید در هنگام خرید قاب حتماً به این نکته توجه کنید چرا که قاب های تقلبی نه تنها گوشی شما حفاظت نخواهند کرد بلکه ممکن است در حوادث ناخواسته ضرر های سنگینی هم به شما تحمیل کند.

روش سوم: تشخیص محافظ از طریق قیمت است در برخی از مواقع شما قاب محافظ یک برند معتبر را با قیمتی بسیار کمتر از چیزی که تصور می کنید میبینید اینجا همان نکته ای است که باید به آن توجه کنید و مشکوک شوید. وقتی قیمت محصولی از حالت معمول خود خارج باشد نشانگر آن است که ما با کالایی تقلبی رو به رو هستیم البته این نکته را هم در نظر داشته باشید لزوماً قیمت بالا ضمانت اصل بودن محصول نیست و فروشندگانی وجود دارند که اجناس تقلبی را قیمت اصلی به فروش می رسانند که خریدار دچار شک و تردید نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *