لوازم جانبی Huawei P40 PRO

بهترین گلس برای گوشی هوآوی P40 Pro

کاربران همیشه به دنبال بهترین گلس برای محافظت از صفحه نمایش خود هستند و این امری طبیعی و بدیهی است اما آیا میتوان به راحتی آن را پیدا کرد؟ نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که ما لزوماً چرا باید از محافظ برای صفحه نمایش استفاده کنیم؟ شاید این سوال برای شما عجیب باشد اما باید گفت که اگر نتوانید محافظی مناسب برای گوشی انتخاب کنید و یا از محصولات غیر استاندارد استفاده کنید نه تنها موجب محافظت از آن نشدید بلکه صفحه نمایش شما در معرض خطر بیشتری قرار می‌گیرد. این را هم در نظر داشته باشید که بهترین گلس صرفاً گران‌ترین آن نخواهد بود.

انتخاب بهترین گلس ساده به نظر می رسد اما وقتی به مقایسه بین محصولات میپردازید مبینید که چندان هم ساده و آسان نیست مضاف بر اینکه تنوع گلس ها در بازار لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده و همچنین ساختار مواد اولیه و تولید شان بسیار پیچیده تر از گذشته شده حتی ماده نانو نیز به این صنعت آمده است تا بتواند کیفیت محافظ های صفحه را افزایش دهد. شکستن ال سی دی گوشی یکی از دردناک ترین صحنه های کاربر موبایل است چرا که علاوه بر هزینه بسیار بالا برای تعویض آن به دلیل متفاوت بودن ال سی دی اورجینال با سایر ال سی دی های موجود در بازار دچار افت کیفیت و قیمت نسبی خواهد شد.

بخش عمده ای از وظایف یک گوشی هوشمند را صفحه نمایش آن بر عهده دارد و عملاً در صورت آسیب دیدن و یا از کار افتادن آن دیگر به راه اندازی تلفن همراه امیدی نخواهد این نشان میدهد که صفحه نمایش از اهمیت بسیار بالایی در قطعات موبایل برخوردار درست است. با افزایش این روزهای قیمت ارز و دلار حفاظت از محصول ارزشمند مانند گوشی از اولویت شما خواهد شد چرا که دیگر با این قیمت های افسار گسیخته به هیچ عنوان گوشی جدید قابل دسترس نیست. بیشتر کاربران تلفن همراه کلمه بهترین گلس را برای انتخاب محافظ صفحه خوب سرچ می کنند.

اینجا قصد داریم در مورد بهترین گلس برای گوشی هوآوی P40 Pro صحبت کنیم محصولی با کیفیت را به شما معرفی کنیم اما قبل از اینکه به سراغ معرفی آن برویم ابتدا به مشخصات گوشی و بعد به وظایف و ویژگی هایی که یک گلس با کیفیت باید آن را داشته باشد اشاره میکنیم تا پایان با ما همراه باشید تا هنگام خرید گلس دچار زیان نشوید. در اینجا به سراغ مشخصات فنی هواوی پی ۴۰ پرو میرویم نگاهی اجمالی به ساختار این گوشی می اندازیم. مانند همیشه از طراحی این گوشی شروع میکنیم جایی که هواوی واقعا سنگ تمام گذاشته و به نسبت زمان عرضه گوشی زیبایی را خلق کرده است.

بهترین گلس

صفحه نمایش هوآوی P40 Pro

 

از آنجایی که این محصول هوآوی یک پرچمدار است این شرکت در طراحی مانند سایر محصولات مشابه از شیشه و فلز در طراحی آن استفاده کرده که مقاومت بسیار بیشتری به نسبت پلاستیک خواهد داشت هر چند که ممکن است کمی به وزن آن بیافزایند. البته که هوآوی وزن آن را در ۲۰۹ گرم حفظ کرده که وزن متعادل و معقولی برای یک پرچمداران محسوب می شود. صفحه نمایش آن از نوع OLED و اندازه 6.58 اینچی و تراکم پیکسلی کیفیت صفحه نمایش مطلوبی به آن خواهد بخشید. در بخش صفحه نمایش پی ۴۰ پرو امتیاز قابل قبول و درخور یک پرچمدار دریافت می‌کند.

این صفحه نمایش با کیفیت و با شفافیت بالا نیاز به مراقبت بیش از این‌ها دارد و شما می‌توانید با انتخاب یکی از بهترین گلس‌ها برای این گوشی از اتفاقات ناخواسته پیش رو جلوگیری کنید از مهم‌ترین حوادثی که معمولاً برای نمایشگرها به وجود می‌آید شکستگی است که شامل هزینه‌های بسیار سنگینی برای کاربر خواهد بود. پس در ادامه این مقاله حتماً با من در هواوی برد همراه باشید تا یکی از بهترین محصولات را در این زمینه به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت از گوشی خود استفاده کنید و لذت ببرید. ضمناً این محافظت بدون افت کیفیت خواهد بود. معیار شما برای بهترین گلس چیست؟

حالا میرسیم به یکی از مهم ترین بخش های تلفن همراه یعنی پردازنده. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان پردازنده قلب تپنده تلفن همراه محسوب می شود از این رو از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است پردازنده هوآوی P40 Pro تراشه اختصاصی کمپانی چینی یعنی Kirin 990 5G می باشد. این CPU به خوبی از هر عمل پردازشی سربلند بیرون خواهد آمد و جای هیچگونه نگرانی از بابت اجرای بازی های سنگین و اجرای نرم افزارهای حجیم نمیباشد. این پردازنده توانایی پردازش اطلاعات تا 2.86 گیگاهرتز را دارد که قدرت فوق العاده به نظر می رسد همچنین فرایند تولید این CPU از نوع 7 نانومتری است.

راهنمای خرید بهترین گلس برای گوشی هوآوی P40 Pro

همانطور که میدانید کیفیت گلس با میزان مقاومت آن تاثیر مستقیم دارد. از این رو سعی کنید از محصولات اورجینال و با کیفیت استفاده کنید چرا که در صورت استفاده از گلس های فیک و نامرغوب نه تنها به حفاظت از گوشی خود کمکی نکردید بلکه مسیر را برای آسیب دیدن آن هموار تر می‌کنید. محافظ صفحه باید توانایی دفع ضربات وارده بر صفحه نمایش را داشته باشند تا بتوانند از صدمه دیدن و شکستن آنها جلوگیری کند. گلس شیشه ای تمام صفحه هوآوی P40 Pro با شفافیت بسیار بالا علاوه بر عدم ایجاد افت کیفیت از نمایشگر گوشی شما به خوبی حفاظت می کند.

بهترین گلس

محافظ صفحه شیشه ای بهترین گلس برای گوشی هوآوی P40 Pro

 

بهترین گلس برای هواوی پی ۴۰ پرو گلسی خواهد بود که بتواند از عبور حجم و فشار ناشی از برخورد اجسام سخت و یا برخورد با زمین جلوگیری کند و تمام ضربه را جذب خود نماید. اگر دقت کرده باشید از گوشی‌ها با وجود داشتن نمایش محافظ نمایشگر باز هم دچار شکستگی و آسیب‌های شدیدی می‌شوند این موضوع به دلیل عدم کیفیت لازم در محافظ مورد استفاده است که شدت ضربه را از خود عبور داده و به نمایشگر برخورد کرده در حالی که وظیفه گلس این است که از برق رساندن فشار به نمایشگر هنگام سانحه جلوگیری کند بهترین گلس محافظی است که بتواند حتی در صورت نابود شدن خود از نمایشگر محافظت کند.

همچنین پوشش این محافظ صفحه به صورت کامل و ۱۰۰ درصد است احتمال شکستن از لبه های این گوشی را به صفر میرساند. این گلس کیفیت ساخت فوق العاده بی‌نظیری دارد همچنین از چسب بسیار با کیفیتی در آن استفاده شده تا میزان مقاومت آن در برابر گرد و غبار , آلودگی , چربی و هر عاملی که موجب جدا شدن آن از نمایشگر شود را به حداقل ممکن کاهش دهد از اساسی ترین خصوصیات این گلس دفع انعکاس نور در زیر تابش نور مستقیم است که موجب جلوگیری از کاهش دید شما خواهد شد. محافظ صفحه شیشه ای بهترین گلس برای گوشی هوآوی P40 Pro خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *