لوازم جانبی هواوی Nova 7i

بهترین گلس برای گوشی هوآوی NOVA 7i

اگر به دنبال بهترین گلس برای گوشی خود هستید همراه هوآوی باشید.در مقاله امروز بهترین گلس گوشی NOVA 7i هوآوی را به شما معرفی خواهیم کرد. این روزها دیگه کمتر کسی است که از محافظ صفحه نمایش که ما آن را با نام گلس می شناسیم استفاده نکرده باشد و نکته اینجاست که برای نصب گلس اهمیتی ندارد که گوشی شما اقتصادی باشد میان رده و یا پرچمدار محافظت از نمایشگر موبایل در هر بازه قیمتی ضروری خواهد بود. از آنجایی که صفحه نمایش یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات موبایل محسوب می شود پس باید بیشتر بیش از پیش در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم.

یکی از راه ها برای نگهداری از صفحه نمایش در برابر حوادثی مانند شکستگی , ضربه , خط و خش و هر اتفاق دیگری استفاده از گلس است با این کار می‌توانید تا حدود بسیار زیادی از این اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید در انتخاب محافظ صفحه خود باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید. تنوع بسیار زیادی در میان محصولات لوازم جانبی به خصوص گلس ها وجود دارد و این امر میتواند موجب سردرگمی میان کاربران موبایل شود و در انتخاب آن ها تاثیر منفی بگذارد. اما جای هیچگونه نگرانی نیست با مطالعه این مقاله میتوانید بهترین انتخاب خود برسید.

بهترین گلس

طراحی دقیق بهترین گلس گوشی هوآوی NOVA 7i

 

گوشی NOVA 7i هوآوی یک گوشی میان رده و شاید بهتر باشد بگوییم اقتصادی است که در نوع و زمان خود از طراحی و مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است. اگر بخواهیم نگاهی مشخصات فنی این گوشی بیندازیم از طراحی آن شروع میکنیم جایی که جز پلاستیک انتظار چیز دیگری نمی توان داشت. موضوعی که در گوشی های اقتصادی کاملاً مرسوم است. 83.5 درصد از پنل جلوی این گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده که از پایین میزان حاشیه کمی بیش از انتظار است البته نمی توان از هوآوی خورده گرفت. قیمت NOVA 7i هوآوی در زمان عرضه حدود 300 یورو بود.

پردازنده گوشی ساخته شده توسط خود هوآوی از مدل Kirin 810 استفاده می کند. این پردازنده از پس کارهای روزمره و رابط کاربری هوآوی به راحتی بر می آید اما اگر انتظار بازی های سنگین و با گرافیک بالا از این گوشی دارید باید بگویم که خیلی نمی توانید روی آن حساب کنید. گوشی با 128 گیگ حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه در شیار سیم کارت دوم امکان ارتقای حافظه تا 256 گیگابایت را فراهم می کند. نوع حافظه این موبایل از نوع UFS 2.1 می باشد کسر بتن نسبتاً خوبی برخوردار است.

راهنمای خرید بهترین گلس برای گوشی هوآوی NOVA 7i

همانطور که گفتیم برای انتخاب بهترین گلس نیاز به رعایت چند نکته وجود دارد که ما در این بخش به آن نکات اشاره خواهیم و به طور دقیق آنها را توضیح میدهیم. مهمترین و اصلی ترین اصول یک محافظ صفحه مرغوب داشتن کیفیت ساخت بالاست و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وظیفه این گلس  ها حفاظت از صفحه نمایش گوشی است پس انتظار می رود که خود آنها از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند از این وظیفه سربلند بیرون بیایند. این مهم بیشترین تاثیر را در کارایی گلس ایفا می کند.

بهترین گلس

شفافیت بالای بهترین گلس گوشی هوآوی NOVA 7i

 

یکی دیگر از نکات مهمی که در این بین اهمیت بسیاری دارد و متاسفانه عموم کاربران از آن بی اطلاع هستند و یا اهمیت زیادی برای آن قائل نیستند تطابق کامل محافظ صفحه با اندازه صفحه نمایش گوشی است که در بسیاری از موارد به این نکته توجه نمی شود اندازه گلسی که انتخاب کردیم باید به صورت دقیق مطابق و سایز نمایشگر گوشی باشد تا بتواند به خوبی از آن محافظت کند. پوشش کامل LCD گوشی از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید گلس باید به آن توجه کرد این امر موجب افزایش مقاومت آن در برابر ضربه خواهد شد

 

ویژگی های اساسی گلس شیشه ای گوشی NOVA 7i

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *