لوازم جانبی هواوی Y9A

بهترین قاب فیبر کربن گوشی Huawei Y9a

بهترین قاب

بهترین قاب کدام است؟ حفاظت از گوشی به چند دلیل ضروری و واجب به نظر می رسد. گوشی های ما همیشه در معرض خطر های مختلفی بودند که برای حفاظت از آنها ناچار به استفاده از محصولاتی به نام قاب محافظ هستیم. قاب محافظ انواع مختلفی در بازار دارد و این تنوع بسیار بالاست که برخی اوقات شما را در انتخاب دچار مشکل و تردید خواهد کرد. اما قبل از اینکه به معرفی بهترین محافظ موجود برای گوشی هوآوی Y9a بپردازیم ابتدا به عواملی که منجر به آسیب دیدگی گوشی می شود اشاره خواهیم کرد.

گوشی های هوشمند غالبا از این سه مواد اولیه ساخته میشود پلاستیک , فلز و شیشه این سه گزینه از اصلی ترین موارد مورد استفاده در ساخت گوشی محسوب میشود. بلا استثنا تمامی این مواد آسیب پذیرند و دچار صدمه خواهند شد اما میزان مقاومت شان در برابر آسیب دیدگی با یکدیگر متفاوت است به طور مثال فلز در برابر ضربه و شیشه در برابر خط و خش به نسبت پلاستیک مقاومت بیشتری دارد و در مقابل پلاستیک به دلیل وزن پایین که دارد شدت ضربه ضعیف تر خواهد بود اما به دلیل شکننده بودنش بیشتر آسیب می بیند. بزرگترین نقطه مثبت پلاستیک را میتوان قیمتش عنوان کرد.

بهترین قاب

طراحی دقیق بهترین قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9a

 

با این تفاسیر پلاستیک از دور خارج میشود و رقابت اصلی میان شیشه و فلز خواهد بود که در گوشی های پرچمدار معمولا از هر دوی آنها استفاده میشود از فلز در فریم گوشی به دلیل استحکام بالا و از شیشه برای پشت و جلوی قاب گوشی به دلیل مقاومت در برابر خط و خش و این مسئله نسبتاً منطقی به نظر می رسد. اما همانطور که در ابتدای صحبت‌هایمان گفتیم هیچکدام از آنها به صورت مطلق در برابر ضربه و خط و خش مقاومت کاملی ندارند و آسیب پذیرند. بهترین راه برای محافظت از گوشی استفاده از قاب محافظ با کیفیت است.

در میان قاب های محافظ نیز تنوع بالایی وجود دارد. قاب ها هم از جنس های مختلفی ساخته میشوند از پلاستیک , فیبر کربن گرفته تا سیلیکون و یا چرم. در میان این تنوع متریال در قاب های محافظ کدام یک از گزینه ها بهترین قاب مورد انتخاب شما خواهد بود؟ امروز قصد داریم در مورد قاب فیبر کربن در این مقاله با شما صحبت کنیم و بهترین قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9a را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال انتخاب و خرید قاب برای این گوشی هستید تا انتها این پست را مطالعه کنید.

راهنمای خرید بهترین قاب برای گوشی Huawei Y9a

در بخش مقدمه اشاره کردیم که گوشی های هوشمند امروزی از پلاستیک , شیشه و فلز ساخته میشوند که معمولا از پلاستیک در گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی و از شیشه و فلز در گوشی های پرچمدار استفاده می شود. گوشی هوآوی Y9a یک گوشی مقرون به صرفه محسوب می شود. اگر بخواهیم نگاهی گذرا به مشخصات فنی این گوشی بیندازیم میتوانیم به بدنه پلاستیکی و استفاده از دوربین پاپ آپ در کنار پردازنده Helio G80 شرکت مدیاتک اشاره کرد. این گوشی در حافظه داخلی 128 با مقدار رم 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار شده لازم به ذکر است که حدود سه سال است از حضور این محصول در بازار گوشی های هوشمند می گذارد.

بهترین قاب

ظاهر شیک بهترین قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9a

 

اما از آنجایی که پلاستیک شاکله اصلی قاب و فریم این گوشی محسوب میشود استفاده از یک قاب با کیفیت می تواند تا میزان بالایی سلامت فیزیکی گوشی را تضمین کند محافظ فیبر کربن یکی از بهترین قاب ها موجود است که در دسترس شما قرار دارد. این قاب با استفاده از مواد با کیفیت فیبر کربن و پلاستیک فشرده شده ساخته شده باعث استحکام فوق العاده بی نظیر این قاب در برابر ضربه و تغییر شکل میشود. طراحی شیک و جذاب در کنار برش های دقیق و منطبق با طرح اصلی گوشی یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که در قاب فیبر کربن می توانید مشاهده کنید.

ویژگی های کلیدی قاب فیبر کربن هوآوی Y9a

  • افزایش مقاومت گوشی هواوی شما در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و مقاوم
  • نرم و انعطاف پذیر همراه با وزن کم
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به دکمه ها و پورت های گوشی هواوی خود
  • طراحی زیبا و جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *