لوازم جانبی Huawei P30 Pro

بهترین قاب فیبر کربن گوشی هواوی مدل P30 Pro

قاب فیبر کربن

قاب فیبر کربن چه ویژگی هایی دارد؟ قطعاً وقتی شما اقدام به خرید گوشی جدید می کنید با این صحنه مواجه شدید که قاب ژله ای محافظ گوشی در داخل جعبه آن قرار دارد بسیاری از کاربران بر این باورند که همین قاب برای حفاظت کافی است و دیگر اقدام به خرید قاب محافظ جدید نمی کند که این کار کاملا اشتباه است چرا که قاب ژله ای موجود داخل جعبه گوشی به هیچ عنوان مقاومت بالایی در برابر ضربات نسبتاً سنگین و سنگین ندارد و تنها کاربردش جلوگیری از ایجاد خط و خش روی بدنه گوشی است. از طرفی نیز بعد از مدت کوتاهی شکل ظاهری خود را از دست می دهد.

گوشی هوآوی P30 Pro یکی از پرچمداران سابق این شرکت بود که با مشخصات فنی قدرتمند به جنگ رقبای خود آمد اگر به دنبال قاب محافظ برای این گوشی می گردید تا انتها همراه رسانه رسمی هوآوی ورلد باشید. از مشخصات وارد این گوشی می توان به بهره مندی از صفحه نمایش اولد با پشتیبانی از HDR10 و رزولوشن 2340 در 1080اشاره کرد که کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی را به کاربر ارائه می دهد از طرفی دیگر پردازنده این گوشی از نوع Kirin980 است که پردازنده اختصاصی هوآوی است وظیفه پردازش را به عهده دارد البته از عرضه این محصول حدود سه سالی می‌گذرد و به نسبت رقبای امروزی کمی ضعیف‌ شده است.

استفاده از قاب محافظ برای هر رده دسته‌بندی در اسمارت فون‌ها ضروریست فرقی نمی‌کند گوشی شما پرچمدار باشد و یا اقتصادی چرا که قیمت گوشی‌ها به نسبت امکانات و کیفیتشان به طور کلی بالاست و در حال حاضر شما باید برای گوشی اقتصادی که بتواند کارهای اولیه یک اسمارت فون را انجام دهد بین چهار و نیم تا ۵ میلیون تومان هزینه کنید که رقم کمی نیست پس برای محافظت از آن باید از محصول با کیفیتی استفاده کنید که در صورت بروز حادثه آسیب نبیند. در مقاله امروز می‌خواهیم قاب با کیفیت و مقاومی را برای هواوی P30 Pro معرفی کنیم اگر این گوشی را صاحب این گوشی هستید تا انتها همراه باشید.

قاب فیبر کربن

پوشش کامل قاب فیبر کربن

 

گوشی‌های پرچمدار به عبارتی اوج خلاقیت و کیفیت هر برند برای عرضه به بازار است و کیفیت این دسته از گوشی‌ها نسبت به اقتصادی و میان رده‌ها بالاتر است که گوشی هواوی P30 Pro از این دسته محسوب می‌شود اما دلیل بر این نیست که به صورت 100 درصد در برابر ضربه مقاوم باشد و شما باید برای آن قابی مناسب تهیه کنید. شاید تنوع در بازار لوازم جانبی به خصوص قاب‌های گوشی شما را در انتخاب دچار تردید کند اما برای انتخاب درست باید چند نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه به تمام این نکات اشاره خواهیم کرد و آنها را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

از آنجا که این محصول یک پرچمدار است هوآوی در طراحی P30 Pro از شیشه و آلومینیوم در بدنه استفاده کرده غیر از این هم انتظار نمی رفت همانطور که میدانید شیشه مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد و به نسبت پلاستیک استحکام بیشتری از خود نشان می دهد اما در برابر ضربه و شکستگی کاملاً شکننده خواهد بود درست است که شرکت ها برای کاهش این اتفاقات از گوریلا گلس استفاده می‌کنند که هوآوی P30 Pro نیز از این قاعده مستثنا نیست اما این حفاظت نمی تواند به طور کامل امنیت گوشی را تامین کند پس شما باید به فکر خرید یک محافظ خوب برای گوشی باشید.

برای همین در این پست قصد داریم قاب محافظ با کیفیتی را برای گوشی هوآوی P30 Pro به شما معرفی کنید تا انتها با من همراه باشید تا از ویژگی ها و مزیت های این محافظ به طور کامل آگاهی پیدا کنید. این محصول محافظ فیبر کربن نام دارد یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین مدل های موجود در بازار لوازم جانبی موبایل می باشد که در دسترس کاربران قرار دارد از این قاب به دلیل کیفیت ساخت بالا طراحی دقیق متناسب با گوشی و مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و خط و خش و هر اتفاق دیگری میتواند خیال شما را در برابر هر حادثه ای راحت کند.

وقتی گوشی دچار آسیب شود شما هزینه چند برابری تهیه یک قاب را باید صرف تعمیر گوشی کنید و یا اگر نتوانید آن را تعمیر کنید باید گوشی جدید تهیه کنید پس در هر حال خرید قاب به صرفه‌تر از تعویض و یا تعمیر گوشی است. به خصوص وقتی گوشی شما یک پرچمدار باشد هزینه‌ها بیشتر هم خواهد شد و ریسک تعمیر دستگاه توسط افراد غیرتخصص هم بالا خواهد رفت و موجب آسیب دیدگی بیشتر دستگاه خواهد شد. حتی اگر به بهترین شکل ممکن نسبت به تعویض قطعه آسیب دیده و یا تعمیر دستگاه خود اقدام کنید باز هم این موضوع باعث کاهش قیمت گوشی خواهد شد و این امری اجتناب ناپذیر است.

قاب فیبر کربن گوشی هوآوی مدل P30 Pro

قاب فیبر کربن از آن دسته از محصولات بسیار قدیمی است که از طرفداران زیادی هم برخوردار است از دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به طراحی جذاب و از او سبک مقاومت خوب در برابر ضربه و همچنین طول عمر بالا به دلیل استفاده از متریال با کیفیت عنوان کرد که قیمت مناسب هم مزید بر علت شده است. به دلیل پوشش کامل و ۱۰۰ درصدی حتی کلیدهای گوشی باعث افزایش مقاومت آن در برابر حوادث از جمله ضربه و خط و خش می‌شود و می‌تواند گوشی را تمیز سالم مانند مثل روز اول حفظ کند. هنگام فروش گوشی نیز ارزش بالاتری خواهد داشت.

متاسفانه در بازار لوازم جانبی به خصوص قاب‌ها مقداری کاهش پیدا کرده چرا که اکثر آنها از یک طرح ثابت و یکنواخت استفاده می‌کنند که تنوع آنچنانی در ظاهر آنها دیده نمی‌شود. اما قاب فیبر کربن این معادله را به هم زده پس اگر به دنبال قابی متفاوت و خاص می‌گردید بدون شک قاب فیبر کربن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود و می‌تواند نظر شما را جلب کند. تنها چند دسته محدود هستند که از کیفیت لازم برای استفاده به عنوان محافظ برخوردارند می‌توانند ضامن خوبی برای سلامت گوشی ما باشند اری از قاب‌هایی که در بازار وجود دارند شاید ظاهر زیبایی داشته باشند اما نمی‌توانند محافظ خوبی لقب بگیرند

اگر به دنبال محافظی هستید که از هر لحاظ شما را مطمئن و آسوده خاطر نگه دارد بدون شک قاب فیبر کربن تنها گزینه پیش روی شماست چرا که به دلیل مقاومت بسیار بالا ضخامت مناسب و همچنین طراحی شیک و جذابش می تواند تا سالیان سال بدون کوچکترین تغییر فیزیکی ظاهری و بدون رنگ پریدگی محافظ موبایل شما باقی بماند. این قاب همچنین در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده تا بتوانند سلیقه های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد همچنین در طراحی آن نهایت دقت صورت گرفته تا بدون کوچکترین نقطه ضعفی به صورت کامل قالب گوشی شما باشد.

قاب فیبر کربن

وزن سبک قاب فیبر کربن

 

توجه به این نکته ضروری است که تمامی ویژگی‌های گفته شده در این مقاله باید با هم در محصول دیده شود و اگر یکی از آنها وجود نداشته باشد نمی‌توان قاب را به عنوان یک محافظ خوب در نظر گرفت. قاب فیبر کربن تمامی ویژگی‌های یک محصول استاندارد و مقاوم را در اختیار دارد و می‌تواند خیال شما را در حوادث ناگهانی که ممکن است برای گوشی پیش بیاید راحت کند. یکی دیگر از دغدغه‌هایی که کاربران دارند از دست رفتن شکل ظاهری قاب پس از مدتی استفاده است اما قاب فیبر کربن این اطمینان را به شما می‌دهد که تا سال‌های طولانی بدون تغییر شکل ظاهری کیفیت را به رخ بکشد.

همچنین هیچگونه ناهمگونی میان گوشی و قاب فیبر کربن وجود ندارد برش های طراحی شده برای سوکت شارژر , اسپیکر ها و میکروفون گوشی به صورت کاملاً دقیق و تمیز برش خورده و این نشان از کیفیت ساخت بسیار بالای قاب فیبر کربن دارد. اگر در انتخاب محافظ برای گوشی خود سخت پسند هستید و یا نگران سلامت موبایل خود هستید ما به شما قاب فیبر کربن P30 Pro را معرفی می‌کنیم که با قیمتی بسیار مناسب می توانید از هوآوی ورلد نمایندگی رسمی هوآوی در ایران تهیه کنید. در ادامه نیز به ویژگی های کلیدی این قاب اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های کلیدی قاب فیبر کربن هوآوی P30 Pro

  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *