لوازم جانبی هواوی Y8P

بهترین قاب فیبر کربن گوشی هوآوی مدل Y8P

قاب فیبر کربن یکی از بهترین قاب هایی که شما می توانید برای حفاظت از گوشی خود تهیه کنید امروز با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما محافظ فیبر کربن هوآوی Y8P به شما معرفی کنیم. وقتی بحث گوشی های هوشمند به میدان می‌آید. ناخودآگاه ذهنمان به سمت لوازم جانبی مانند محافظ یا همان قاب می رود اما استفاده از قاب محافظ تا چقدر میتواند در برابر اتفاقات ناگهانی تاثیر گذار باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که از چه نوع قابی و با چه جنس و کیفیتی استفاده می کنیم چرا که میزان مقاومت آنها رابطه مستقیمی با کیفیت و جنس مواد اولیه ساخته شده آنها دارد.

به طور قطع کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در تولید هر قاب محافظ در میزان مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش موثر است توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد در هنگام خرید کیفیت ساخت و متریال به کار رفته و حتی کیفیت رنگ محصول توجه کنید. از آنجا که عقاب ها وظیفه حفاظت از گوشیمان را برعهده دارد و در قدم اول خود نیز باید دارای کیفیت قابل قبول باشند و این امری بدیهی خواهد بود. هیچگاه به قاب های محافظ ارزان قیمت اعتماد نکنید چرا که ارزش گوشی شما تا چند برابر قیمت آن محافظ است.

برند هوآوی در این سال ها تلاش های بسیاری در زمینه تولید گوشی های اقتصادی و تصاحب بیشتر این بازار انجام دادن یکی از آنها Y8P یک اسمارت فون هوشمند میان رده با امکانات ای جذاب و قیمتی متعادل است. حال بیایید قبل از این که قاب سیلیکونی این گوشی را به شما معرفی کنیم نگاهی اجمالی مشخصات و ویژگی های گوشی اشاره داشته باشیم با من در هوآوی ورلد همراه باشید. گوشی هواوی Y8P در سال 2020 رونمایی و به بازار عرضه شد همانطور که گفتیم این گوشی در بازه گوشی های میان رده قرار دارد و نکته جالب محصول این است که هوآوی از پردازنده اختصاصی خود یعنی Kirin 710F استفاده کرده است.

قاب فیبر کربن

کیفیت ساخت بی نظیر قاب فیبر کربن

 

این موضوع قطعاً باعث کاهش هزینه تمام شده شرکت چینی خواهد شد. پردازنده اقتصادی شرکت هواوی از معماری 12 نانومتری بهره می برد میتواند تا فرکانس 2.2 مگاهرتز داده ها را پردازش کند یعنی مسئله یعنی برای انجام کارهای روزمره و معمولی مشکلی نخواهد داشت. این گوشی در زمان عرضه رابطه کاربری نسخه 10.1 EMUI و با اندروید 10 به بازار عرضه شد اما به دلیل شرایط و محدودیت هایی که از آن مطلع هستید فاقد سرویس های گوگل یا همان GMS است.  گوشی هوآوی Y8P در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 روانه بازار شد.

استفاده از قاب یک روش کاملا مرسوم در میان کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است که این موضوع موجب رونق و افزایش فروش لوازم جانبی در بازار موبایل شده است. برای جلوگیری از هرگونه حادثه یا اتفاق ناگواری که منجر به تحمیل هزینه های گزاف به شما شود می توانید از این دسته از محصولات استفاده کنید اما با کیفیت ترین قاب موجود در بازار  یعنی قاب فیبر کربن یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. در ادامه این بخش به معرفی کامل و همچنین بیان تمام ویژگی های این قاب را برای شما خواهیم پرداخت.

قاب فیبر کربن گوشی هوآوی مدل Y8P

قاب فیبر کربن یکی از بهترین محافظ هایی است که میتوانید در بازار آن را بیابید به دلیل جنس مقاوم و البته انعطاف پذیر در کنار استحکام بالا و همچنین عدم تغییر شکل در مدت زمان استفاده های طولانی و از همه اینها مهمتر که شاید در کمتر محصول مشابهی مشاهده کنید طراحی جذاب و منحصر به فرد است که تنها گوشه ای از ویژگی های قاب فیبر کربنی است. همانطور که از نام خود قاب پیداست مواد تشکیل دهنده آن از فیبر کربن فشرده شده ساخته شده همین موضوع موجب استحکام بی‌ نظیرش در برابر ضربه , خط و خش و تغییر شکل شده است.

به دلیل ضخامت مناسب قاب فیبر کربن از گرم شدن بیش از حد گوشی هنگام شارژ و یا استفاده از دیتای موبایل به حداقل ممکن می رسد هنگامی که شما از گوشی به صورت سنگین کار می کشید آیا بازی های با گرافیک بالا اجرا می کنید پردازنده به بالاترین میزان بهره وری خود میرسد و حداکثر توان خود را صرف می کند این موضوع باعث افزایش حرارت پردازنده و افزایش دمای باتری خواهد شد اگر ضخامت قاب بیش از حد ممکن باشد انتقال حرارت در آن به خوبی انجام نمیشود. ضخامت قاب فیبر کربن طبق استانداردهای تعیین شده میباشد و هیچگونه آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد کرد.

طول عمر بالا یکی دیگر از خصوصیات اصلی کربن می باشد حتماً شما با قاب های ژله ای گوشی آشنایی دارید به دلیل استفاده از مواد اولیه نا مرغوب و ضخامت بسیار کم پس از مدت کوتاهی دچار از دست دادن شکل ظاهری خود می شوند همچنین رنگ آنها رو به زردی می رود به همان دلیل ضخامت کمشان در مدت کوتاهی دچار پارگی و آسیب می‌شوند اما این مسئله در قاب فیبر کربن به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و مکانیزم تولید استاندارد تا چندین سال شکل ظاهری خود را حفظ خواهد کرد و هرگز تغییر رنگ نخواهد داد.

در قسمت پشت قاب فیبر کربن از خطوط مشکی در بالا و پایین استفاده شده و زیبایی بصری آن کمک میکند همچنین در مرکز قاب که محل قرارگیری انگشتان شماست طوری طراحی شده که از لغزش انگشت روی گوشی جلوگیری کند و از دست تان سقوط نکند. همچنین برای حفاظت از پنل دوربین پشت گوشی محافظی دور قاب پنل دوربین قرار گرفته تا هنگام ضربه آسیبی به شیشه دوربین وارد نشود دسترسی به کلید ها , درگاه شارژ و جک 3.5 میلیمتری در این محافظ به ساده ترین شکل ممکن در دسترس است.

قاب فیبر کربن

ظرافت در طراحی قاب فیبر کربن 

همچنین محافظ فیبر کربن گوشی هوآوی Y8P کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است در کنار اینها از تنوع رنگی بالایی نیز بهره می برد که موجب افزایش دایره سلیقه های مختلف در میان کاربران تلفن همراه میشود. شما می توانید این قاب محافظ را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه هوآوی ورلد تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. در پایان این مقاله نیز به معرفی ویژگی های کلیدی و اصلی محافظ فیبر کربن اشاره می کنیم که می توان فاکتور های خود را با توجه این قابلیت ها بسنجید.

ویژگی های کلیدی محافظ فیبر کربن هوآوی Y8P

  • طراحی زیبا
  • پوشش کامل تمام بخش های گوشی و دکمه های ولوم و پاور
  • لباس خاص و شیک برای گوشی هوشمندتان
  • با دوام و قیمت مناسب
  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *