لوازم جانبی گوشی Huawei Y6p

بهترین قاب فیبر کربن برای گوشی Huawei Y6P

بهترین قاب

بهترین قاب فیبر کربن برای گوشی Huawei Y6p

برند هوآوی همیشه از دست برند هایی بوده که سعی داشت در تولید گوشی های میان رده شناخته شده باشد پس از مشکلاتی که برای این شرکت پس از تحریم کشور آمریکا به وجود آمد هوآوی با چالش های زیادی روبرو شد که بزرگترین آن حذف سرویس های گوگل از گوشی‌های این شرکت بود. اما هواوی به مسیر خود ادامه داد و توانست با این چالش ها مدارا کند گوشی هوآوی Y6P از گوشی‌های جذاب اقتصادی این کمپانی است که توانسته با طراحی جذاب و امکانات خوبی که در اختیار کاربر قرار می دهد جایگاه خوبی میان آنها پیدا کند.

قیمت 170 یورویی این گوشی نشان می دهد که ما باید آن را یک محصول اقتصادی بدانیم تا میان رده گوشی با پردازنده Helio P22 شرکت مدیاتک در کنار پردازنده گرافیکی Power VR GE8320 قدرت پردازش کارهای روزمره و عادی را برای این گوشی فراهم می‌کند اما نمی‌توان انتظار توانایی بالایی در اجرای بازی های سنگین و همچنین کارهای گرافیکی حجیم از این گوشی داشته باشیم پس توجه داشته باشید که اگر قصد خرید این گوشی را دارید فقط میتوانید روی کارهای روتین روزانه حساب باز کنید.  بهترین قاب برای این گوشی چه نوع قابی است؟ با ما در هوآوی ورلد همراه باشید.

بهترین قاب

قابل انعطاف بودن قاب فیبر کربن

 

اما فارغ از اینکه شما دارای چه گوشی هستید یقیناً برای حفاظت بیشتر از آن از قاب محافظ استفاده خواهید کرد و این موضوع فرق نمی کند که گوشی شما اقتصادی , میان رده یا پرچمدار باشد نکته ای که اینجا حائز اهمیت بسیار زیادی است انتخاب درست یک محافظ مرغوب برای جلوگیری از احتمالات و اتفاقات است. بسیاری از گوشی های امروزی با ضربه های نه چندان سنگین دچار آسیب می شوند مخصوصاً این موضوع در گوشی های اقتصادی به دلیل استفاده از متریال و کیفیت ساخت پایین تر کمی شدید تر نیز می شود برای همین اهمیت استفاده از یک قاب محافظ با کیفیت در گوشی های اقتصادی بسیار بیشتر از گوشی های گران قیمت و پرچمدار است.

از طرفی دیگر شما اگر در انتخاب خود اشتباه کنید و محصول بی کیفیت را به دلیل ارزان بودنش خریداری کنید نه تنها از سلامت گوشی خود حفاظت نکردید بلکه موجب شدیدتر شدن خطر آسیب دیدگی آن نیز شده اید پس در انتخاب بهترین قاب محافظ نهایت دقت را به عمل بیاورید تا متحمل زیانهای سنگین مالی نشوید چرا که امروزه با افزایش قیمت روز افزون گوشی های هوشمند دیگر به راحتی نمی توان آن را با محصولی جدید جایگزین کرد. امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین قاب فیبر کربن برای گوشی هوآوی Y6P در خدمت شما باشیم پس اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید تا انتها همراه من بمانید.

راهنمای خرید بهترین قاب برای گوشی Huawei Y6p

امروزه نیازی نیست که حتماً برای خرید به بازار بروید و به صورت میدانی خرید خود را انجام دهید با گسترش اینترنت و فضای مجازی و ارتباطات گسترده در این محیط می توان بدون کوچکترین جا به جایی سفارش خود را در منزل , محل کار و یا هر نقطه ای که حضور دارید صحبت کنید و منتظر باشید تا کالای شما به دستتان برسد فروشگاه هوآوی مرجع محصولات هوآوی در ایران ساده ترین راه دسترسی شما را لوازم جانبی این برند چینی فراهم کرده تا بتوانید با خیال آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بهترین قاب

قابلیت ضد اثر انگشت در بهترین قاب گوشی هوآوی Y6P

 

قاب فیبر کربن از کربن و پلاستیک فشرده شده تهیه گردیده و این مسئله موجب استحکام بی نظیر این قاب به نسبت سایر قاب ها شده است ضخامت استاندارد این موجب می شود تا هیچ گونه خللی در حالت ارگونومیک گوشی شما به وجود نیاید و به عبارتی از خوش دستی دستگاه شما کاسته نشود. بارزترین شاخصه ی این محافظ بخش طراحی آن است. بهترین قاب در بخش طراحی و بسیار شیک و جذاب طراحی شده که در کمتر محافظی می توان آن را مشاهده کرد. به دلیل برش های دقیق قاب فیبر کربن پنل دوربین جک 3.5 میلیمتری صدا بلندگو سوکت شارژ این دستگاه به بهترین شکل ممکن طراحی شده است

 

کلید ها نیز با دسترسی آسان تجربه آسوده از کار با گوشی هوشمند به کاربر القا می کند. با وجود خاص و مدرن بودن قاب فیبر کربن تنوع رنگی در این قاب بسیار بالاست و می توانید با هر سلیقه ای که باشید یکی از رنگ های ارائه شده را انتخاب کنید. در انتها هم به ویژگی های کلیدی قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y6P اشاره خواهیم کرد تا بتوانید خریدی مطمئن و هوشمندانه را برای خود رقم بزنید.

ویژگی های اصلی قاب فیبر کربن هوآوی Y6P

  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *