لوازم جانبی Huawei Y9 Prime 2019

بهترین قاب فیبر کربن برای گوشی هوآوی Y9 Prime

قاب فیبر کربن که شاید اسمش را زیاد شنیده باشید محصولی بسیار مقاوم با عمر مفید طولانی و همچنین قیمت مناسب در کنار طراحی شیک و جذاب از شاخصه های اصلی این قاب است وقتی حرف از محافظ میزنیم باید این نکته را توجه داشته باشیم که داشتن چند ویژگی در انتخاب محصول نهایی میتواند تاثیر بسزایی در انتخاب درست ما داشته باشد. امروز در هوآوی ورلد قصد داریم تا در مورد قاب فیبر کربن هوآوی Y9 Prime با شما صحبت کنیم پس اگر قصد خرید محافظ برای این گوشی را دارید تا انتها همراه من باشید تا مناسب‌ترین انتخاب را به شما پیشنهاد کنیم.

این گوشی در سال 2019 معرفی و به بازار عرضه شد. این موضوع نشان می دهد که مدت زمان زیادی از آمدن آن گذشته اما با این وجود در حال حاضر بسیاری از کاربران در جهان از جمله ایران از این گوشی استفاده می کنند و مطمئناً در این سال ها نیاز به تعویض قاب محافظ پیدا کردند ما امروز قابی را به شما معرفی می کنیم که تا چند سال بدون کوچکترین تغییری در ظاهر و رنگ و همچنین مقاومت , روی گوشی شما باقی بماند و از آن به طور کامل حفاظت کند. همچنین در انتها به راهنمایی خرید قاب مورد نظر اشاره خواهیم کرد تا دسترسی شما برای خرید ساده تر باشد.

قاب فیبر کربن

خصوصیات اصلی قاب فیبر کربن HOAWEI Y9 Prime

کمپانی های سازنده تلفن همراه امروزی تلاش های بسیاری برای بالا بردن قدرت سخت افزار , دوربین , طراحی و باتری کردند و دچار تحول های بزرگی شدند اما همچنان در دو بخش آنچنان که باید شاهد شکوفایی نبودیم  این دو مورد مقاومت فیزیکی موبایل و باتری آن است که در این مقاله قصد داریم به مقاومت فیزیکی گوشی‌های هوشمند بپردازیم و در فرصتی مناسب درباره باتری نیز مقاله اختصاصی منتشر میکنیم. گوشی هوآوی Y9 Prime از میان رده های جذاب این شرکت محسوب می شود و همانطور که در مقدمه گفته شد در سال 2019 معرفی و به بازار آمد.

حال به نظر شما استفاده از قاب محافظ ضروری است یا نه؟ در اینجا قاطعانه به شما میگوییم که استفاده از قاب امری ضروری است. برخی کاربران بر این باورند که با وجود آمدن گوریلا گلس و افزایش سطح کیفیت ساخت گوشی های هوشمند دیگر نیازی به استفاده از قاب و یا حتی محافظ صفحه هم نمیباشد. البته در مقابل نیز عده ای از کاربران هم همیشه از گارد و گلس برای گوشی خود استفاده می کنند تا در طول زمان گوشی دچار فرسودگی و آسیب نشود.

راهنمای خرید قاب فیبر کربن برای گوشی هوآوی Y9 Prime

شما می توانید برای تهیه قاب به دو روش اقدام کنید یک روش حضوری و در واقع رفتن به بازار و خرید به صورت میدانی است و دوم روش خرید اینترنتی در سال های اخیر رشد بی سابقه ای را به خود تجربه کرده قاب فیبر کربن گوشی هواوی Y9 Prime را می توانید با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن از طریق فروشگاه رسمی این شرکت در ایران یعنی هوآوی ورلد خریداری کنید انواع لوازم جانبی برند چینی با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دارد با حذف واسطه ها و فروش به صورت مستقیم هزینه تمام شده محصول کاهش پیدا کرده تا در نتیجه بتوان قیمت مناسب تری را برای آنها در نظر گرفت.

قاب فیبر کربن

محافظت از دوربین در قاب فیبر کربن HOAWEI Y9 Prime

استحکام بالا و مقاومت بسیار بی نظیر این قاب در کنار پوشش کامل گوشی حفاظت از دکمه‌ها و همچنین دسترسی ساده و آسان به درگاه ها در کنار حفاظت کامل از دوربین پنل پشتی گوشی و داشتن طراحی مدرن از ویژگی های بارز و کلیدی قاب فیبر کربن گوشی Y9 Prime هوآوی می باشد. انعطاف پذیری بالا در این نوع قاب ها باعث می شود تا ضربات وارد شده به گوشی به بهترین شکل ممکن دفع و هیچ گونه آسیبی به موبایل شما نرسد. اگر نگران رنگ این محصول نیز هستید باید این نوید را به شما بدهیم که رنگ بندی جذاب قاب فیبر کربن شما را راضی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *