لوازم جانبی هوآوی مدل Mate 30 Pro

بهترین قاب فیبرکربن برای گوشی Mate 30 Pro

بهترین قاب گوشی هوآوی Mate 30 Pro فیبر کربن نام دارد که با مقاومت بالا بهترین محافظ برای گوشی شماست. درست است که حدود چهار سال از عرضه Mate 30 Pro هوآوی گذشته و این میزان برای یک گوشی هوشمند مدت زیادی است اما از آنجا که این محصول یک پرچمدار بوده همچنان یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند بازار از برند هوآوی است Mate 30 Pro با پردازنده Kirin 990 هفت نانومتری که ساخته خود کمپانی چینی است. هیچ مشکلی در امور روزمره و حتی کارهای سنگین نخواهد داشت. صفحه نمایش OLED با اندازه 6.53 اینچی استفاده از اسپیکر استریو دوگانه نشان از محصولی پر قدرت می دهد.

 

چرا می گوییم که قاب فیبر کربن بهترین قاب برای شماست برای اثبات این ادعا باید به ویژگی های جذاب این قاب اشاره کنیم. همانطور که در پرچمداران اتفاق می افتد Mate 30 Pro نیز از جنس شیشه در پشت و جلوی خود بهره می برد که جز این نیز انتظار نمیرفت هوآوی برای حفاظت از این گوشی از گوریلا گلس 6 استفاده کرده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد اما با این وجود انتخاب یک قاب با کیفیت می تواند خیال شما را تا چند برابر راحت کند. اما مهمترین سوال این است که آیا هر قابی می تواند مناسب گوشی ما باشد؟

ملاک بهترین قاب بودن برای یک محافظ با کیفیت گوشی چیست آیا طراحی ظاهری مهم است متریال به کار رفته در تولید آن اهمیت دارد ضخامتش باید مد نظر قرار بگیرد یا مورد دیگری؟ پاسخ به این سوال تمامی موارد گفته شده است اگر بخواهیم لقب بهترین قاب را به یک محصول نسبت دهیم باید تمام ویژگی‌هایی که گفتیم درون آن وجود داشته باشد در غیر این صورت نمی‌توان آن را یک قاب کامل عنوان کرد. ملاک شما برای انتخاب بهترین قاب چیست یا حداقل به کدام فاکتور بیشتر توجه می‌کنید و روی آن تمرکز بیشتری دارید؟ در انتهای مقاله و در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بهترین قاب

قابلیت های بهترین قاب گوشی هوآوی Mate 30 Pro

 

قطعاً جواب این سوال منفی است شما وقتی تنوع بسیار بالای قاب های محافظ را در بازار می‌بینید متوجه می شوید که بازار این محصولات چقدر گسترده و بزرگ است و در میان این همه تنوع انتخاب بهترین محصول در نگاه اول سخت و دشوار است چرا که تشخیص کیفیت قاب برخی مواقع در طولانی مدت خود را نشان می دهند و باید مدتی بگذرد تا کیفیت محافظ مورد نظر مشخص شود. اما این موضوع در قاب فیبر کربن صدق نخواهد کرد چرا که در ساخت آن از مواد درجه یک فیبر کربن و پلاستیک فشرده شده استفاده شده که مقاومت بسیار بالایی را به آن بخشیده است.

یکی از مهمترین دلایلی که محافظ فیبر کربن بهترین قاب بازار معرفی می‌شود طراحی منحصر به فرد وزن مناسب مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و همچنین طول عمر بلند مدت آن است که نتیجه استفاده مواد اولیه با کیفیت و مرغوب است که هم زیبایی آن را تا چند برابر افزایش داده و هم اینکه در عمل محافظت به آن کمک خواهد کرد. همانطور که بارها گفتیم کیفیت ساخت تاثیر مستقیمی بر عملکرد محافظ گوشی خواهد داشت اگر محصول مورد نظر نتواند کیفیت خوبی را از خود نشان دهد قاعدتاً نمی‌تواند محافظ خوبی هم برای گوشی باشد و در هنگام حوادث به درستی عمل نخواهد کرد.

قاب فیبر کربن با قالب بندی دقیق و کاملا منطبق با طراحی گوشی به بهترین شکل ممکن روی گوشی شما قرار خواهد گرفت و تمام فریم و پنل پشتی گوشی را پوشش خواهد داد بنابراین میزان مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش به بالاترین حد خود خواهد رسید. انعطاف پذیری بسیار مناسب محافظ فیبر کربن باعث شده تا ضربات وارد شده به آن به بهترین شکل ممکن دفع و هرگز آسیبی متوجه گوشی نباشد. فریم دوربین گوشی در این قاب به بهترین شکل ممکن برش خورده و با کمی برآمدگی در این قسمت از پنل دوربین هم به خوبی محافظت خواهد کرد و این نکته مثبت بزرگی برای این محافظ محسوب می شود.

بهترین قاب

محافظت پنل دوربین در قاب فیبر کربن هوآوی Mate 30 Pro

 

بسیاری از کاربران در هنگام خرید قاب محافظ برای گوشی از تنوع رنگی پایین و طرح های تکراری شکایت می کند قاب فیبر کربن هوآوی Mate 30 Pro با ظاهری شیک و جذاب و در عین حال ساده و محکم ظاهری متفاوت و خاص به گوشی شما خواهد داد.بررسی قاب فیبر کربن خطوطی منظم در کنار هم نقش بسته که جذابیت بصری این قاب را تا چند برابر افزایش می دهد همچنین تنوع رنگی در این محصول بسیار بالا است و تمام سلایق را پوشش خواهد داد. اگر از کاربران سخت پسند به شمار می روید قاب فیبر کربن قطعاً شما را راضی خواهد کرد.

راهنمای خرید بهترین قاب برای گوشی MATE 30 PRO

وقتی برای خرید بهترین قاب محافظ گوشی خود اقدام می کنید اولین چیزی که باید در نظر بگیرید فروشگاه معتبری است که قصد خرید از آن را دارید این موضوع هم در خرید حضوری و هم در خرید اینترنتی حائز اهمیت است فروشگاه ایران دیجی مال با تنوع بسیار بالا از انواع قاب ها از برند هوآوی در سریع ترین زمان سفارش شما را به دست شما خواهد رساند و یکی از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی است و نمایندگی رسمی لوازم جانبی و محصولات هوآوی در ایران به شمار می رود بنا بر این با خیال راحت می توانید خرید خود را از این طریق انجام دهید. همانطور که در مقدمه نیز گفتیم محصولات فیک وجود دارند.

به یاد داشته باشید که خرید محصول با کیفیت و اصل میتواند سلامت گوشی را تا چند سال تضمین کند پس هنگام خرید به فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید دقت داشته باشید لزوماً صرف اینکه بهترین قاب را پیدا کردید می‌توانید بدون تحقیق از هر فروشگاهی خریداری کنید ممکن است پشیمان کننده باشد. توصیه ما به شما این است که سعی کنید از نمایندگی‌های رسمی و معتبر برای خرید لوازم جانبی و یا هر محصول دیگری اقدام کنید چرا که میتواند تا حدود زیادی اصالت کالای خریداری شده را تضمین کند و در صورت بروز هرگونه مشکل توان پیگیری خواهید داشت و این یک امتیاز مثبت بزرگ برای خریدار خواهد بود.

ویژگی های کلیدی بهترین قاب فیبر کربن هوآوی Mate 30 Pro

افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *