لوازم جانبی هوآوی Y5P

بهترین قاب فیبرکربن برای گوشی هوآوی Y5P

بهترین قاب

خرید بهترین قاب فیبرکربن برای گوشی هوآوی Y5P تنها با چند کلیک. هوآوی در ابتدای ورود خود به بازار موبایل ایران با گوشی های اقتصادی خود سعی کرد خود را به کاربران ایرانی نشان دهد و کیفیت خود را اثبات کند گوشی هوآوی Y5P از دسته از گوشی های کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه این شرکت چینی است. قاعدتاً استفاده از پلاستیک در گوشی هایی با این رنج قیمت محتمل به نظر می رسد و با برچسب قیمتی 130 یورویی این گوشی نمی توان انتظار داشت که در جنس بدنه با چیزی بهتر از پلاستیک مواجه باشیم.

 

اما این نقاط ضعف پلاستیک با استفاده از یک قاب با کیفیت قابل رفع است ما امروز می خواهیم بهترین قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y5P را به شما معرفی کنیم پس تا انتها با هوآوی ورلد همراه باشید. قبل از معرفی قاب فیبر کربن گوشی مورد نظر ابتدا به سراغ مشخصات فنی خود گوشی خواهیم رفت تا کمی بیشتر با آن آشنا شویم در ادامه درباره خصوصیات و ویژگی های انواع قاب صحبت می کنیم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات به دست بیاورید و در پایان به معرفی قاب می پردازیم.

 

از آن جایی که Y5P یک گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه است در طراحی آن از ساده ترین شکل ممکن بهره برده شده همچنین پلاستیک شاکله اصلی فریم و قاب پشتی این گوشی میباشد و تنها صفحه نمایش از جنس شیشه خواهد بود دوربین گوشی به صورت مربع شکل در بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته و در پایین این گوشی نیز برند هوآوی هک شده است. هوآوی سعی کرده با طرح شکست نور بر روی پنل پشتی بر زیبایی این محصول بیافزاید که نسبتاً از طرح های ساده جذاب تر است اما همانطور که گفتیم پلاستیک استعداد بسیار بالایی در جذب خط و خش خواهد داشت.

بهترین قاب

حفاظت پنل دوربین بهترین قاب فیبر کربن هوآوی Y5P

 

این موضوع در گوشی های اقتصادی به مراتب بیشتر است چرا که کمپانی های سازنده تلفن همراه سعی می کند با کمترین قیمت هزینه تمام شده تولید هر گوشی را کاهش دهند. راه حل جلوگیری از این مسئله استفاده از قاب محافظ است که تا حدود زیادی جلوی این اتفاق را می گیرد اما در بازار  لوازم جانبی موبایل تنوع بسیاری در قاب های موبایل وجود دارد قاب ژله ای ارزانترین محصول در دسترس است قاب سیلیکونی و قاب فیبر کربن از دیگر محصولات موجود در بازار اند. وضعیت قاب ژله ای که مشخص است این قاب با توجه به ضخامت بسیار کم انعطاف پذیری بیش از حد نمیتواند در برابر ضربات مقاوم باشد.

این نوع قاب ها بیشتر در جلوگیری از جذب و خط و خش موثر خواهند بود قاب سیلیکونی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و ضخامت زیاد آن باعث می شود در برابر ضربات مقاومت خوبی داشته باشد. اما تعداد زیادی از کاربران ضخامت بیش از حد آن را نمی پسندند و مایل به استفاده از قاب نازک تری هستند برای این گونه افراد ما قاب فیبر کربن را پیشنهاد می دهیم که علاوه بر جنس بسیار محکمی که دارد از ضخامت استاندارد نیز بهره مند است و باعث می شود که سخت ترین ضربه های ممکن به گوشی را دفع کند و از آسیب دیدن تلفن همراه شما جلوگیری به عمل بیاورد.

راهنمای خرید بهترین قاب برای گوشی هوآوی Y5P

حال از خود می پرسید که با چه دلیل و استدلالی ما قاب کربن را بهترین قاب برای گوشی شما می دانیم؟ سوال بسیار خوب و به جایی است. بزرگترین نقطه قوت هر قاب استفاده از متریال با کیفیت و در نتیجه محصول باکیفیت خواهد بود چرا که وظیفه حفاظت و مراقبت از گوشی ما در برابر ضربه و خط و خش و یا برخورد با اجسام تیز و هزاران اتفاق دیگری که ممکن است برای هر گوشی رخ دهد برعهده محافظ آن خواهد بود از این رو استفاده از متریال مرغوب تاثیر بسزایی در میزان مقاومت آن قاب خواهد داشت.

بهترین قاب

نمای داخل بهترین قاب فیبر کربن هوآوی Y5P

 

بهترین قاب قابی خواهد بود که بتواند بدون کوچکترین مشکلی ضربات وارده به خود را دفع و از نفوذ آن به گوشی جلوگیری کند از این رو فیبر کربن بهترین قاب موجود در بازار به شمار میرود. علاوه بر همه اینها طراحی جذاب و منحصر به فرد و در عین حال ساده قاب فیبر کربن وجه تمایز این قاب به نسبت سایر محافظ های مشابه است. وجود خط های منظم در بالا و پایین این محافظ زیبایی خاصی را به آن بخشیده و همچنین قابلیت ضد تعریق , اثر انگشت و جذب چربی باعث شده تا در استفاده های طولانی مدت از گوشی دچار هیچ کدام از این حالات نشوید

ویژگی های کلیدی بهترین قاب فیبر کربن هوآوی Y5P

  • طراحی زیبا و مقاوم
  • پوشش کامل تمام بخش های گوشی و دکمه های ولوم و پاور
  • لباس خاص و شیک برای گوشی هوشمندتان
  • با دوام و قیمت مناسب
  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *