News

بهترین قاب سیلیکونی برای گوشی هوآوی NOVA 10

اگر به دنبال بهترین قاب برای گوشی NOVA 10 هوآوی می‌گردید تا انتهای این پست همراه من باشید. معمولاً وقتی به دنبال قاب محافظ برای گوشی میگردید دو نکته برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است مورد اول میزان مقاومت و استحکام آن برای حفاظت از گوشی شما و مورد دوم قیمتی که بابت خرید آن هزینه می کنید. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر با این قضیه برخورد کنیم برای بهترین انتخاب باید به چند نکته دیگر نیز توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم به صورت صد در صد از خرید خود رضایتمند باشیم. به صورت کامل این موضوع را به شما توضیح خواهیم داد.

هدف ما از تهیه محافظ برای گوشی حفاظت از آن در برابر اتفاقات ناخواسته ای است که هر آن امکان رخ دادنش وجود دارد اما ویژگی های مختلفی هستند که وجود و یا عدم وجود آنها میتواند از محصول مورد نظر یک محصول با کیفیت یا بی کیفیت بسازد. همانطور که می دانید امروز می خواهیم درباره بهترین قاب سیلیکونی برای گوشی NOVA 10 هوآوی برای شما صحبت کنیم قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین قاب برویم خوب است کمی با خود گوشی نیز آشنا شویم. این گوشی در تاریخ 4 جولای 2022 معرفی و 6 روز بعد یعنی 10 جولای به بازار جهانی آمد. قیمتی که هوآوی برای آن در نظر گرفته بود 390 یورو بود.

قیمت این محصول نشان می‌دهد که ما با یک گوشی میان رده نسبتاً قدرتمند روبرو هستیم. شاید بزرگترین نقطه عطف این گوشی به صفحه نمایش آن بازگردد جایی که با یک پنل OLED با اندازه 6.57 اینچی با قابلیت HDR 10 همچنین نمایش یک میلیارد رنگ نشان دهنده این است که NOVA 10 هوآوی حرف هایی برای گفتن دارد. یک نکته قابل توجه هم اینکه 89.6 درصد پنل جلویی از صفحه نمایش تشکیل شده که این نسبت فوق العاده به نظر می رسد. اگر از عاشقان تماشای محتوای چند رسانه ای یا بازی های موبایلی هستید NOVA 10 در دسته میان رده ها یکی از گزینه های شما خواهد بود.

بهترین قاب

قاب سیلیکونی هوآوی NOVA 10 رنگ مشکی

 

پردازنده این گوشی Snapdragon 778G 4G است شاید بتوان نقطه ضعف NOVA 10 بدانیم چرا که بهتر بود هوآوی از از پردازنده استفاده کند که از نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) پشتیبانی نماید هر چند که این موضوع در ایران آنچنان هم پر اهمیت نیست و می‌توان از آن صرف نظر کرد اما به طور کلی جای هیچ گونه نگرانی نیست و این پردازنده از عهده تمام کارها بر خواهد آمد. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که پردازنده های سری 7 کوالکام محصولات میان‌رده این شرکت محسوب می‌شوند و نمی‌توان از آن انتظار عملکرد یک پرچمدار را داشت. اما محصولات جدید می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند.

حالا میرسیم به اصل موضوع مقاله یعنی انتخاب بهترین قاب برای این گوشی همانطور که میدانید گوشی ها همیشه در معرض خطر ضربه و آسیب دیدگی بودند و این موضوع موجب نگرانی کاربران تلفن همراه هوشمند شده بود اما شما می‌توانید با استفاده از یک قاب با کیفیت و بادوام تا سال های سال گوشی خود را مثل روز اول تمیز و سالم نگه دارید. قاب فیبر کربن یکی از این محصولات مورد اطمینان در زمینه محافظ تلفن همراه می باشد اگر به دنبال محصولی با کیفیت در کنار قیمت مناسب می گردید تا انتها همراه من باشید این روزها پیدا کردن گوشی قدرتمند با قیمت مناسب کمی سخت است و باید دقت لازم را داشته باشیم.

قاب سیلیکونی یکی از محصولات پرطرفدار در بازار گوشی‌های هوشمند است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران داشته باشد. این قاب‌ها از جنس مواد اولیه سیلیکون ساخته می‌شوند که انعطاف‌پذیری، مقاومت و سبکی خاصی را دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته قاب‌های سیلیکونی، انعطاف‌پذیری آنهاست. به دلیل این ویژگی، این قاب‌ها به راحتی قابل نصب و جدا شدن هستند و به‌دلیل اندکی انعطاف‌پذیری که دارند، می‌توانند از ضربات و افتادن گوشی محافظت کنند.

علاوه بر انعطاف‌پذیری، مقاومت بالای قاب‌های سیلیکونی نیز بسیار مهم است. این مقاومت به معنای محافظت از گوشی در برابر خط و خش و آسیب‌های مکانیکی دیگر است. همچنین، قاب‌های سیلیکونی معمولاً با مواد اولیه خوبی تولید می‌شوند که باعث می‌شود شوک‌ها و فشارهایی که به گوشی وارد می‌شود، تا حدی جذب شود و به گوشی ضربه نزند. داخل این قاب‌ها معمولاً از پارچه مخملی استفاده می‌شود تا در تماس با قاب پشتی آسیبی به آن وارد نشود. چرا که معمولاً قاب‌ها به صورت ثابت روی گوشی باقی می‌مانند و این مدت زمان طولانی ممکن است آسیب زننده باشد.

این قاب‌ها به دلیل وزن سبک و ضخامت کمی که دارند، تأثیر چندانی بر حجم یا وزن کلی گوشی ندارند و می‌توانند زیبایی ظاهری گوشی را حفظ کنند. همچنین، به دلیل انعطاف‌پذیری، این قاب‌ها به‌راحتی می‌توانند بر روی گوشی نصب شوند و دسترسی به درگاه‌ها و دکمه‌های گوشی را نیز از دست نداده و دسترسی راحتی به آنها فراهم کنند. در نتیجه، قاب‌های سیلیکونی با ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری، سبکی، مقاومت و حفظ زیبایی گوشی، به یکی از گزینه‌های محافظتی مناسب برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند که توانسته‌اند تا جایگاه قابل توجهی را در بازار به‌دست آورند.

راهنمای خرید بهترین قاب سیلیکونی برای گوشی هوآوی NOVA 10

همانطور که به وضوح مشخص است مقاومت و کیفیت ساخت یکی از محتمل ترین ویژگی هایی که یک قاب محافظ گوشی از جمله قاب سیلیکونی باید دارا باشد تا بتواند در برابر ضربات , ایجاد خط و خش و هر اتفاق دیگری از خود مقاومت نشان دهد. اما ما در مقدمه اشاره کردیم که یک قاب با کیفیت به غیر از ویژگی های مورد اشاره خصوصیات دیگری هم دارد که می‌تواند به تکامل محصول نهایی کمک کند. قاب سیلیکونی با ضخامت بالا یکی از بهترین قاب های بازار محسوب میشود. البته این موضوع ممکن است ضخامت گوشی شما را نیز افزایش دهد اما ارزش محافظت از گوشی را دارد.

یکی از مهمترین دلایلی که قاب سیلیکونی مورد استقبال کاربران قرار گرفته وزن سبک و طراحی ساده آن درست است که سلیقه در این بخش بسیار حائز اهمیت است اما به هر حال این سبک از طراحی هم طرفداران زیادی دارد و می‌تواند سلایق بسیاری را به خود نزدیک کند. اگر تجربه استفاده از قاب سیلیکونی را داشته باشید حتماً می‌بینید که از یک طراحی یکپارچه با وزن بسیار کم وردار است که این موضوع می‌تواند در استفاده‌های طولانی مدت به شما کمک کند. علی رغم ظاهر ساده مقاومت خوبی هم در برابر ضربه و خط و خش از خود به نمایش می‌گذارد.

بهترین قاب

قاب سیلیکونی هوآوی NOVA 10 رنگ آبی

 

قاب سیلیکونی NOVA 10 هوآوی با بدنه بسیار نرم و لطیف هیچ گونه آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد کرد همچنین پوشش کامل آن مقاومت گوشی شما را چند برابر افزایش خواهد داد دکمه های گوشی در قاب سیلیکونی به صورت کامل پوشش داده می شوند دسترسی به درگاه های شارژ و جک 3.5 میلیمتری به ساده ترین حالت ممکن در دسترس است. بدون شک قاب سیلیکونی بهترین قاب برای شما است که میتوانید نتخاب کنید. البته اگر حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته باشد بدیهیست که با سیلیکونی آنجا را پوشش نخواهد داد. اگر تجربه استفاده از قاب سیلیکونی را دارید با ما در میان بگذارید.

هنگام خرید لوازم جانبی باید به اعتبار و کیفیت محصولات فروشنده حضوری و یا اینترنتی توجه کنید حال که محصول خود را انتخاب کردید باید به سراغ فروشگاهی بروید که اطمینان لازم را از بابت اورجینال بودن و کیفیت بالای محصولاتش به شما بدهد اگر مالکان گوشی‌های هواوی هستید میتوانید برای خرید انواع لوازم جانبی این برند معتبر چینی به فروشگاه اینترنتی هواوی ورد مراجعه کنید. تمرکز اصلی این فروشگاه روی محصولات هواوی است و انواع لوازم جانبی و محصولات این شرکت را با قیمتی رقابتی و بسیار مناسب عرضه می‌کند که قاب سیلیکونی هم جزوی از محصولات این فروشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *