لوازم جانبی هواوی Y9A

بهترین قاب برای گوشی هوآوی مدل Y9A

گوشی هوآوی

بسیاری از مردم دنیا از جمله ایران از گوشی هوآوی استفاده می کنند. این برند چینی چالش های بسیاری را تا به امروز پشت سر گذاشت و توانست تا به حال خود را به عنوان یک تولید کننده بزرگ تلفن همراه به دنیا معرفی کند. گوشی Y9A یکی از ارزان ترین گوشی هایی که می توانید از این برند هوآوی انتخاب کنید قیمت مناسب این محصول باعث شد تا طرفداران بسیاری را در سرتاسر دنیا از جمله ایران پیدا کند یکی از بارزترین ویژگی های گوشی y۹a هواوی دوربین پاپ آپ که باعث شد هرگونه حفره بر روی نمایشگر به موجب قرارگیری دوربین سلفی منتفی شود و به عبارتی با صفحه نمایش سرتاسر و بدون کوچکترین مزاحمی روبرو باشید.

وقتی از محصولی اقتصادی صحبت میکنیم یعنی حداقل امکانات و کیفیت در آن محصول گنجانده شده و نباید انتظاره گوشی هوشمند بی نقص را داشته باشیم حتی شاهد هستیم که در پرچم داران نیز برخی از قابلیت ها در برندهای مختلف به چالش کشیده میشود حال اگر این موضوع را به میان‌رده‌ها بکشانیم اختلاف و شکاف میان آن ها بسیار بیشتر خواهد بود اما معمولاً یک یا دو قابلیت به صورت یک خصوصیت ویژه در این دسته از گوشی ها دیده می شود به طور مثال باتری قدرتمند یا دوربین با کیفیت مناسب و یا موارد دیگر که در گوشی هوآوی Y9A هم همین طور است.

اگر بخواهیم به نقاط قوت این گوشی اشاره کنیم می توانیم به طراحی بسیار زیبا و چشم نواز در کناره صفحه نمایش بزرگ که به شما این امکان را می دهد که در هنگام پخش محتوای چند رسانه ای و یا انجام بازی های ویدیویی لذت بیشتری از آن ببرید لازم به توضیح است که طراحی ظاهری یک موضوع کاملاً سلیقه ای است و در بسیاری از موارد میتواند میان کاربران متفاوت باشد و این موضوع کاملاً طبیعی است. طراحان گوشی هوآوی Y9A سعی کردند این گوشی را در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی و تولید کنند تا حس ۱ محصول جذاب و با کیفیت کاربر خود القا کند.

ما در مقاله امروز فروشگاه هوآوی قصد داریم تا بهترین قاب برای گوشی هوآوی Y9A را به شما معرفی کنیم که با مطالعه این مقاله می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. برای شناسایی یک قاب خوب و با کیفیت بایدبه یک سری فاکتور ها توجه فرمایید که مهم ترین شان کیفیت ساخت و میزان مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش است چون بیشترین میزان و درصد آسیب پذیری گوشی های هوشمند امروزی از این دو مورد تشکیل می شود. حال فکر میکنید بهترین قاب محافظ برای گوشی Y9A کدام است؟

گوشی هوآوی

ظاهر شیک و جذاب قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9A

معمولا در گوشی های گران قیمت و به اصطلاح پرچمدار از متریال شیشه و فلز برای طراحی گوشی استفاده میشود که نسبت به پلاستیک مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خط و خش دارد اما وقتی این موضوع به اسمارت فون های اقتصادی و میان رده می رسد شرکت سازنده برای کاهش هزینه تمام شده تولید و در نتیجه کم شدن قیمت گوشی تولید شده خود از متریال ضعیف تری استفاده می‌کنند که غالبا در گوشی های اقتصادی پلاستیک است. البته این یک موضوع صددرصدی نیست و برخی محصولات میان‌رده وجود دارند که از متریال شیشه برای قاب پشتی خود استفاده کردند.

اما جنس پلاستیک حسن هایی هم دارد یکی از بارزترین حسن های آن سبک بودن و کاهش میزان حرارت به نسبت شیشه و فلز است این موضوع باعث افزایش صرفه اقتصادی برای کمپانی ها و حتی کاربران موبایل است اما از طرفی دیگر جنس پلاستیکی مقاومت بسیار پایین تری به نسبت شیشه و فلز در برابر خش پذیری و ضربه دارد که این موضوع موجب نگرانی بیش از حد کاربران این گوشی ها بوده است اما راهکار چیست همانطور که امروز در این مقاله قصد داریم درباره بهترین قاب گوشی هوآوی Y9A صحبت کنیم در ادامه این بخش با من همراه باشید.

قاب فیبر کربن گوشی هوآوی مدل Y9A

در مقدمه به آن اشاره کردیم که یکی از بارزترین خصوصیات یک قاب با کیفیت داشتن مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه و خط و خش است اما یک سری موئلفه ها برای بهتر شدن کیفیت محصول باعث می شود تا ارزش خرید آن تا چند برابر افزایش یابد قاب فیبر کربن یکی از بهترین محافظ هایی است که شما می توانید برای گوشی خود تهیه کنید و با خیالی آسوده تا چندین سال نگران هیچ گونه اتفاقی برای گوشی خود نباشید. اما این محافظ ویژگی منحصر به فردی دارد که در کمتر قابی شما آن را مشاهده می کنید.

گوشی هوآوی

تنوع رنگی بالای قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9A

قاب فیبر کربن از مخلوط پلاستیک فشرده شده و فیبر کربن به صورت قالبی تولید شده و سایز محافظ دقیقا منطبق با اندازه های خود گوشی است پوشش کامل دکمه ها ایجاد برآمدگی در لبه های صفحه نمایش برای حفاظت از ال سی دی گوشی و همچنین وجود برآمدگی در بخش پنل دوربین پشتی باعث شده تا حفاظت از دوربین ها نیز صورت گیرد که یک قابلیت بسیار ویژه برای قاب فیبر کربن به حساب می آید. به دلیل استفاده از متریال بسیار با کیفیت عمر مفید این محافظ در مقابل محصولات مشابه هرگز قابل قیاس نخواهد بود و می تواند تا سالیان سال به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

طراحی شیک و مدرنی است به طوری که ظاهری جذاب و بسیار متفاوت و خاص خواص به گوشی شما می بخشد از طرفی به دلیل ساخته شدن از متریال بسیار با کیفیت شما به هیچ وجه حس محصول بی کیفیت را تجربه نخواهید کرد ضمن اینکه تمام درس ها مانند درد پنل دوربین مانند جایگاه جک هدفون و یا سوکت شارژ با طراحی بسیار دقیق برش خورده و کاملاً منطبق با طرح اصلی است ضمن اینکه قاب فیبر کربن تنوع رنگی بسیار بالایی نیز دارد. شما میتوانید قاب فیبر کربن گوشی هواوی با بهترین قیمت را از فروشگاه هوآوی ورلد نماینده رسمی هوآوی در ایران تهیه کنید.

ویژگی های کلیدی قاب فیبر کربن گوشی هوآوی Y9A

  • افزایش مقاومت گوشی هواوی شما در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و مقاوم
  • نرم و انعطاف پذیر همراه با وزن کم
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به دکمه ها و پورت های گوشی هواوی خود
  • طراحی زیبا و جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *