لوازم جانبی Huawei Nova 9

بهترین قاب برای گوشی هوآوی مدل Nova 9

گوشی هوآوی Nova 9 یکی از گوشی های میان رده خوش قیمت و با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و مطلوب است که توسط شرکت هوآوی به بازار عرضه شده است. این گوشی حدود یک هفته پس از معرفی یعنی 30 سپتامبر 2021 به بازار عرضه شد از مشخصات کلیدی این میان وعده جذاب شرکت چینی میتوان به پشتیبانی نمایشگر این گوشی از قابلیت HDR10 و بهره مندی از صفحه نمایش OLED اشاره کرد. قیمت حدودی این گوشی در زمان عرضه 360 یورو بود که در مقابل امکاناتی که داشت نسبتا منصفانه به نظر می‌رسد اما توجه داشته باشید که این قیمت در بازار ایران بسیار متفاوت است.

 

پردازنده این گوشی از شرکت کوالکام اسنپدراگون 778G 4G با معماری 6 نانومتری بود که قدرت خوبی را به Nova 9 هوآوی می بخشید و اجازه می داد بدون هیچ مشکلی کارهای روزمره را انجام دهد و حتی بازی های سنگین را هم تقریبا بدون لگ اجرا و از عهده تمام کارها بر بیاید. وقتی شما یک گوشی جدید می خرید به دنبال خرید یک قاب محافظ برای آن نیز هستید تا بتوانید به خوبی از آن حفاظت کنید و این کار عاقلانه ای است. ما امروز در هوآوی ورلد قصد داریم تا بهترین قاب برای گوشی هوآوی Nova 9 را به شما معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه بمانید.

گوشی هوآوی

قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Nova 9 رنگ بنفش

 

انتخاب قاب شاید در وهله اول کار بسیار ساده به نظر برسد اما در واقع این گونه نیست انتخاب غلط نه تنها موجب حفاظت از گوشی شما نخواهد شد بلکه در در برخی مواقع سبب آسیب رساندن و تحمیل هزینه های گزاف به شما نیز می گردد پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید تا ضرر نکنید. بسیاری از کاربران موبایل فکر می کنم که قاب هرچقدر محکم تر و غیر قابل انعطاف تر باشد میتواند در برابر ضربات سنگین مقاومت بیشتری از خود نشان دهد که این تفکر کاملاً اشتباه است و این موضوع می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما برساند. قاب های غیر منعطف ضربه را از خود عبور می دهند.

یک قاب خوب و با کیفیت دارای چند خصوصیات اساسی است که می تواند نشانگر کیفیت و مرغوبیت آن باشد در ادامه این پست ما به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد بدیهی است که با مطالعه کامل این مقاله می توانید دانش خود را از قاب های با کیفیت بیشتر کنید تا در انتخاب آن تاثیر مثبت را ببینید. ما پیش تر درباره قاب های سیلیکونی با شما صحبت کردیم مرز ویژگی ها و خصوصیات آن به شما گفتیم در اینجا نیز می خواهیم قاب سیلیکونی گوشی هواوی نوا را به شما معرفی کنید که تمام ویژگی های یک محافظ اورجینال را دارا می باشد.

قاب سیلیکونی گوشی هوآوی مدل Nova 9

قاب های سیلیکونی علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و استحکام مناسب آنها در طول زمان های طولانی قیمت مناسبی نیز بهره می‌برند که این بزرگترین برگ برنده قاب های سیلیکونی نسبت به سایر محافظ های موجود در بازار لوازم جانبی موبایل به شمار می‌رود و به دلیل ضخامت بالایی که دارند می توانند به خوبی ضربه را دفع و از گوشی ارزشمند شما حفاظت کامل را به عمل بیاورند.از دیگر شاخصه‌های اصلی قاب سیلیکونی Nova 9 هوآوی می توان به همان انعطاف پذیری اشاره کرد که در بخش مقدمه بیان کردیم، این موضوع موجب افزایش عمر گوشی شما نیز خواهد شد.

گوشی هوآوی

قاب سیلیکونی گوشی هوآوی Nova 9 رنگ مشکی

 

بسیاری از کاربران تلفن همراه از محدودیت طرح و رنگ قاب های محافظ گله‌مندند و این موضوع آنها را آزار می دهد و دوست دارند قابی که به روی گوشی خود نصب می کنند از تره و رنگ متنوعی قهرمان باشد اگر شما نیز از این دسته از کاربران موبایل هستید قاب سیلیکونی بهترین پیشنهاد برای شما چرا که تنوع رنگ در این قاب بسیار زیاد است. در انتهای این مقاله نیز به ویژگی‌های کلیدی قاب سیلیکونی Nova 9 هواوی می‌پردازیم.

 

ویژگی های کلیدی قاب سیلیکونی گوش هوآوی Nova 9

 

  • ساخته شده از مواد با کیفیت و بهداشتی
  • دارای رنگ بندی جذاب ، مات و متنوع
  • پوشش کامل موبایل
  • طراحی ظریف و سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • جنس لطیف و نرم
  • دقت بالا و تناسب کامل با طراحی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *