لوازم جانبی Huawei Nova 8i

بهترین قاب برای گوشی هوآوی مدل Nova 8i

هوآوی با رونمایی گوشی های سری نوا تحول بزرگی در اسمارت فون های میان رده خود به وجود آورد. شاخصه اصلی این سری از گوشی های کمپانی چینی قیمت مناسب در برابر امکانات فوق العاده و بی نظیر بود گوشی هوآوی Nova 8i نیز از این دسته محسوب می شود. حال هدف ما از گفتن این صحبت ها چیست ما در این مقاله می خواهیم بهترین قاب محافظ مختص این گوشی را به شما معرفی و به طور کامل آن را بررسی کنیم تا انتها با رسانه هوآوی ورلد همراه باشید.

Nova 8i در سال 2021 با پردازنده اسنپدراگون 662 عرضه شد که یک پردازنده میان رده خوب به شمار می رفت و در زمان خود یکی از پردازنده های قدرتمند در سطح خود محسوب می شد این CPU از نوع 11 نانومتری بود و قدرت کافی برای اجرای برنامه های روزمره و همچنین وب گردی گشت و گذار در شبکه های اجتماعی در کنار اجرای بازی های سبک و نیمه سنگین را دارا بود. این گوشی در دو مدل 128 گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و مدل 128 گیگ حافظه داخلی ۸ گیگابایت به بازار عرضه شد. متاسفانه یکی از نقاط ضعف این گوشی عدم پشتیبانی از حافظه جانبی است.

همانطور که در این بازه قیمتی انتظار میرود بدنه پشتی Nova 8i آی از جنس پلاستیک است از این رو باید آگاه باشید که مستعد جذب خط و خش خواهد بود پلاستیک نسبت به شیشه و فلز آلومینیوم حرارت کمتری جذب خود میکند و به خاطر همین موضوع گوشی های پلاستیکی به نسبت فلز و شیشه خنک تر هستند اما پاشنه آشیل پلاستیک آسیب پذیری شدید آن در برابر خط و خش ها است که کاربران را به شدت آزار می دهد اما با انتخاب یک قاب با کیفیت قابل حل خواهد بود اما بهترین قاب برای گوشی هوآوی کدام است؟ در ادامه این بخش معرفی آن می پردازیم.

قاب سیلیکونی گوشی هوآوی مدل Nova 8i

در پست های قبلی به وفور و بارها درباره قاب سیلیکونی توضیح دادیم و از ویژگی‌های این قاب به صورت مفصل برای شما گفتیم. این قاب با داشتن استحکام مناسب برای حفاظت از گوشی شما و همچنین طراحی کاملا استاندارد و دقیق منطبق با طراحی اصلی خود گوشی همچنین کیفیت ساخت فوق العاده بالایی که دارد یکی از بهترین محافظ های موجود در بازار لوازم جانبی برای گوشی شما خواهد بود. سقوط گوشی از ارتفاع و یا ضربه از بیشترین اتفاقاتی که منجر به آسیب دیدگی گوشی های هوشمند امروزی می شود و بهترین گزینه ای که میتواند جلوی این اتفاقات را بگیرد استفاده از قاب محافظ مناسب و با کیفیت است.

هوآوی

کیفیت ساخت بالای قاب سیلیکونی هوآوی Nova 8i

چگونه می توان متوجه شد که یک قاب از کیفیت خوبی برخوردار است یا نه؟ ما در این مقاله راهنمای کامل این مسئله را به شما خواهیم داد. مورد اول در انتخاب یک قاب با کیفیت خرید از مراکز معتبر است که می‌تواند تا حد بسیاری در خرید مطمئن شما تاثیرگذار باشد فروشگاه هوآوی نماینده رسمی این برند ایران یکی از بهترین مراکز که میتوانید نسبت به خرید لوازم جانبی اقدام نمایید. تمامی محصولات موجود در فروشگاه از ضمانت اصالت و کیفیت بهره مند هستند و می توانید با خیالی آسوده در کمترین زمان ممکن خرید خود را ثبت و در اسرع وقت آن را در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرید.

در پایان این پست به تمام ویژگی های کلی قاب سیلیکونی هواوی اشاره خواهیم کرد که می تواند در انتخاب درست شما تاثیر بسزایی داشته باشد تا بتوانید از خرید خود لذت کافی را ببرید.

هوآوی

قاب سیلیکونی هوآوی Nova 8i

ویژگی های کلیدی قاب سیلیکونی هوآوی Nova 8i

  • فزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *