قاب موبایل هوآوی

انواع قاب برای موبایل هوآوی

انواع قاب

تهیه قاب برای موبایل یکی از روتین ترین خرید هایی است که ما در طول سال و یا حتی ماه انجام میدهیم. یکی از دلایلی که ما به دفعات مجبور به تعویضشان هستیم کیفیت نا مناسب آنهاست و این مسئله باعث میشود بعد از مدت کوتاهی (2 تا 4 ماه) دیگر به زیبایی روز نخست خود نباشند. با در نظر گرفتن این موضوع در میابیم که انتخاب قاب به دقت زیادی نیاز دارد. خرید محافظ بی کیفیت ولی ارزان شاید در ظاهر به نفع ما باشد اما اگر اتفاقی برای گوشی مان بیفتد ضرر سنگینی به ما خواهد زد. ما امروز قصد داریم درباره انواع قاب برای موبایل هوآوی با شما صحبت کنیم. به هوآوی ورلد خوش آمدید.

تنوع بسیار بالای محصولات لوازم جانبی از جمله قاب های محافظ این موضوع را به ما اثبات می کند که خرید و فروش پرسودی در این تجارت نهفته شده است و شرکتهای بسیاری برای تولید لوازم جانبی موبایل اقدام کردند اما در میان همه اینها ما باید به دنبال محصولی باشیم که هم کیفیت و مقاومت قابل قبولی داشته باشد و هم ظاهر زیبا و جذابی داریم برخوردار باشد همچنین قیمت مناسبی قهرمان باشد پس وجود این ویژگی ها نیازمند دقت بسیاری دارد. پس در می یابیم انتخاب قاب آنچنان که به نظر می رسد ساده نخواهد بود

برند هوآوی از آن دسته شرکت هایی است که با سیاست محصولات با کیفیت و امکانات خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه به شهرت و محبوبیت رسید. این سیاست باعث شد تا مشترین هوآوی روز به روز افزایش پیدا کنند. در کشورمان نیز افراد زیادی هستند که از گوشی های این کمپانی استفاده میکنند پس اگر شما هم یکی از آنها هستید و قصد تهیه یک قاب با کیفیت با قیمت مناسب را دارید تا انتهای این مقاله همراه من باشید تا راهنمایی دقیق من باب این موضوع به شما کاربران گرامی ارائه کنیم یقینا در صورت مطالعه کامل این مقاله بهترین انتخاب نتیجه تصمیم شما خواهد بود.

انواع قاب

نمونه ای از انواع قاب فیبر کربن رنگ مشکی

پس از انتخاب محصول مورد نظر نوبت به انجام خرید می رسد اما این مرحله نیز از پیچیدگی‌های خاص خود برخوردار است همانطور که می دانید با گسترش فضای مجازی و اینترنت و افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی این دسته از فروشگاه ها به رقابت مستقیم با فروشندگان حضوری رفتند اما شما چه بخواهید از بازار به صورت حضوری خرید کنید و چه به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت باید اعتبار فروشگاه و فروشنده را در نظر بگیرید تا بتوانید محصولی با کیفیت تهیه و از آن استفاده کنید و در دام محصولات تقلبی گرفتار نشوید.

فروشگاه هوآوی ورلد یک مرجع حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش محصولات و لوازم جانبی هوآوی است. این فروشگاه با بهره گیری از روش های روز دنیا در تمام مراحل از انتخاب , خرید و پشتیبانی پس از خرید حامی شما خواهد بود تا هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشید. تنوع بالای محصولات ارائه شده در هوآوی ورلد موجب شده تا پوشش هر نوع سلیقه ای میسر باشد. تمام کالا های ارائه شده از جمله انواع قاب های محافظ دارای کیفیت اورجینال میباشد و با محصولات مشابه موجود در بازار کاملا متمایز است. در ادامه این مقاله به معرفی و البته بررسی دقیق انوع قاب ها مختص گوشی های برند هوآوی خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

معرفی انواع قاب موبایل هوآوی

قاب های محافظ که با نام گارد هم میشناسیم تنوع بالایی دارند و شاید انتخاب درست برای همه آسان نباشد. از این رو ما در این مقاله به معرفی و بررسی کامل انواع قاب خواهیم پرداخت. شاید معروف ترین نوع قابی که به تعداد بالا و بارها از آن استفاده کرده باشید قابهای ژله ای باشند که حتی درون جعبه برخی از گوشی ها آنها را میبینیم. قابهای سیلیکونی نیز از دیگر دسته محافظ های موبایل هستند و کیفیت بسیار بهتری نسبت به ژله ای ها دارند. اما دیگر دسته ی قاب های محافظ فیبر کربن ها هستند که بدون شک یکی از برترین گزینه ها برای حفاظت از اسمارتفون شما خواهد بود.

قاب ژله ای: همانطور که در ابتدای این بخش این دسته از انواع قاب ها قیمت به شدت پایینی دارند و همین موضوع نیز باعث افزایش آمار فروش آنها نسبت به سایرین شده است. این نوع از قابها دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند و کاملا شفاف طراحی شدند. اما از نقاط ضعف این قابها میتوان به مقاومت پایین آنها اشاره کرد. از دست دادن شکل ظاهری در مدت کوتاه نیز از دیگر نقاط ضعف قاب های ژله ای به شمار می رود. قاب های ژله ای از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین قاب های گوشی موجود در بازار به شمار می رود که در جعبه برخی است گوشی های هوشمند توسط کمپانی سازنده قرار می گیرد.

نقاط قوت

  • قیمت
  • شفاف بودن
  • انعاط پذیری
  • گستردگی بالا در بازار لوازم جانبی

نقاط ضعف

  • مقاومت پایین در برابر ضربه
  • ضخامت کم
  • تغییر شکل ظاهری در مدت کوتاه
  • عدم وجود تنوع در رنگ
  • عمر مفید کوتاه
انواع قاب

تنوع رنگی بالای قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی: از دیگر دسته های انواع قاب , محافظ های سیلیکونی هستند که کیفیت و مقاومت آنها نسبت به قاب های ژله ای بسیار بیشتر است. این قاب ها جنس نسبتا نرم اما مستحکمی دارند. در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند و از نظر تنوع رنگی نیز از وضعیت مطلوبی برخوردارند. قاب های سیلیکونی از قیمت مناسبی برخوردارند و پوشش کامل لبه های گوشی همچنین دسترسی راحت و آسان به دکمه ها , درگاه های شارژ , اسپیکر و میکروفن در کنار حفاظت کامل از پنل دوربین پشتی گوشی از دیگر خاصیتهای قاب های سیلیکونی محسوب می شوند.

نقاط قوت

  • کیفت ساخت
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه
  • ساخته شده از مواد با کیفیت و بهداشتی
  • دارای رنگ بندی جذاب ، مات و متنوع
  • پوشش کامل موبایل
  • طراحی ظریف و سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • جنس لطیف و نرم
  • دقت بالا و تناسب کامل با طراحی گوشی

نقاط ضعف

  • ضخامت نسبتا بالا

قاب فیبر کربن: قاب های فیبر کربن از کیفیت ساخت بینظیری بهره مند هستند و همین مسئله آنها را به یکی از بهترین محافظ های موبایل بدل کرده است. فیبر کربن قالب اصلی این قاب ها را تشکیل میدهد و شاکله ی بسیار محکمی به آن خواهند بخشید. طراحی شیک و زیبا از ویژگی های دیگر قاب فیبر کربن به شمار میرود که باعث شکیل شدن گوشی شما خواهد شد. قیمت قاب های فیبر کربن به نسبت کیفیتشان کاملا مناسب است. کربن به صورت تزریق مستقیم مخلوطی از پلاستیک و کربن فشرده شده ساخته می شوند و در پنل دوربین آنها نیز مانند قابل بیبی کربن تولید ارائه شده که به صورت کامل از آن محافظت میکند

نقاط قوت

  • راحی زیبا
  • پوشش کامل تمام بخش های گوشی و دکمه های ولوم و پاور
  • لباس خاص و شیک برای گوشی هوشمندتان
  • با دوام و قیمت مناسب
  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

 

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی انواع قاب و ویژگی های آنها بپردازسم. که شما کاربران گرامی بسته به نیاز و بودجه ای که مدنظر دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. بازار لوازم جانبی از آن دسته از بازار هایی که شما برای انتخاب شاید مجبور شوید ساعت ها به دنبال انتخاب خود در بازار حضوری و فروشگاه اینترنتی جستجو کنید تا بتوانید به محصول مورد نظر دست پیدا کنید. فروشگاه هوآوی ورلد مرجعی کاملا تخصصی در حوزه محصولات شرکت هوآوی است که با مناسب ترین قیمت می توانید نسبت به خرید انواع قاب , گلس و سایر لوازم جانبی این برند اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *